Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 795
HL2 skal nå ha en dato som er sikker 16 november.
Gleder meg sykt til det kommer, det har jo alt fått masse vis av gode kommentarer.

Men hva vis det virkelig blir så skuffende som Doom3, eller blir alt for kort.

De så på starten at det skulle ta cirka 12 - 24 timer å komme gjennom det for "vanlig" nivå spillere.
Hva om det blir veldig kort!? Det virker jo som om de har forhastet seg litt på slutten.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250599

http://www.half-life2.no/

http://pc.boomtown.net/en_uk/article...ew.php?id=6479
Sist endret av DSJ; 18. oktober 2004 kl. 22:53.
I følge de fleste reviews, så vil det ta rundt 20 timer. Det er jo ganske bra til å være et fps. Og hvis man i tillegg tar tid og utforsker vil det sikkert gå oppimot 25 timer
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Hadde akkurat tenkt å starte en post om det samme. Bare lurer på hvor jeg kan få kjøpt collectors edition gleder meg som bare bare F****
Småkjekt ja...
Jeg synes forresten ikke Doom3 var en SÅ stor skuffelse....
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Er bare å håpe på at det kommer ut til riktig dato, men man veit aldri med dem Ville jo vært tragisk om hele greia blir en flopp, alle har jo så store forventninger til detta spillet...
Siden jeg har prøvd alpha/beta'en (noe sikkert mange andre og har) så vet jeg at d ikke suger enkelt å greit. Og i nøds tilfelle, OM det skulle være drit histore så har du alltids fine fysikker og kødde med so hang in there boys this is gonna be a heck of a ride eller noe slikt
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Det kan ikke bli en flopp. Det skal masse til. Har ingen her prøvd alphaen
I like turtles
Skyfex's Avatar
Hehe.. Vi vet jo alle godt at 20 "review-folk-timer" = 8 "geek-timer"

Må_bare si det jeg pleier å_si. What's the big f*cking deal? Yeay! Et nytt spill med en DirectX 9+Havoc motor. Som om vi ikke har sett det før? Eneste grunnen til at jeg har litt lyst til å_spille det er pga. Half-Life 1 hadde nice story/gameplay+story på den tiden, og jeg har lyst til å se hva Gordon Freeman kommer til å_foreta seg. Men siden Valve er så totalt "n00bs" __ og ikke klarer å programmere OpenGL kommer HL2 neppe til Mac.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det blir også fett med Half-life source.Half-life 1 med Havoc motoren
pOSSUM: Ja helt enig! Half life Source kommer til å ta helt av!
Jeg leste at Svenviking ("sjefen i Svencoop") hadde vært på Valve og snakket med folka om at det kanskje Svencoop skulle være integrert i HL2.correct me if i`m wrong. Om dere søker på planethalflife.com så finner dere sikkert artikkelen. Men bare så dere vet det så er artikkelen bortimot 1år gammel.
Håper det kommer snart. Tviler egentlig på at det kommer datoen de har sagt, men man får vel håpe.
nok nå, kommer half-life 2, så kommer det. dere trenger ikke starte en fordømt tråd hver gang en eller annen avis sier at de vet når det skjer.