Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1215
Takk Den er kul.
Har ikke hørt den jeg :P

Får vel høre den nå da
takk Eminem rocker
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Faen nede... Noen som kan mekke en torrent eller legge på hnn eller noe???
-totto
hmm...den er oppe nå, får vaffal lastet den ned...
Er ikke nede den...bare litt amngen som prøver å laste ned fra den sikkert. Jeg fikk det iallefall til nå.
Takker, hadde den fra før dog

Mirror: http://www.1aab.com/klovnen/eminem-just_lose_it-2004-ind/
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Merkelig, linken til klovnen funka fint, men den første fikk jeg DNS error or can't find server på... Samme skjer når jeg prøver å gå inn på feks rockstargames.com... freakforum og sånt fungerer glimrende... Noen ideer til hva det kan være??
-totto
Den låta stinket! ikke verdt bryet å laste den ned...Dette er ikke eminem på sitt beste!
Begge linkene funker akkurat nå iallefall.. er ikke min side, er en rip-off fra et lugubert forum :P


Uansett, syntes den var helt grei, men jeg gleder meg faktiskt veldigt mye til 15nov, og albumet, Eminem - Encore slippes..

Så hvis den realeses og noen får tak i den før den tid så skrik ut ja.
Takker! Sangen sugde men....
Er ikke så sikker på at dette er leak av nye singelen..

Rart hvis han skulle bruker samme 'Guess who's back.. Shadys back..' i begynnelsen. Høres mere ut som en låt som ikke ble noe av. Veldig bra var det ikke ihvertfall.
Talking about Eminem, har slengt opp Eminem-House_Yaself_(MNM-001)-Vinyl-2004-NVS

http://www.1aab.com/klovnen/music/Eminem-House_Yaself_(MNM-001)-Vinyl-2004-NVS/
Den var sjef! klovnen_: You Rock My World!
var helt grei nok, enda en fjortiss sang vil jeg si
ikke noe supert, men grei nok.
drixxx: var smakebit av den på trl for noen dager siden da. videon airer 27. sep
Hvorfor er det slik at førstesingelen fra nye hiphop-skiver alltid er en fjortis-drittlåt med syngerefreng? -

Kjendisparty. Trenger jeg si mer?
sikkert fordi di som liker eminem kjøper skiva uansett hvordan singelen er, mens alle "fjortisser" og andre som egentligt ikke liker eminem og helst hører på popmusikk tenker: "wow kul sang, dette albumet må jeg ha når det kommer"
Hva er egentlig så ille med syngerefreng?
Det der var langt fra bra
http://www.1aab.com/klovnen/music/Eminem-House_Yaself_(MNM-001)-Vinyl-2004-NVS/

Den linken funker jo ikke=( Jeg vil ha eminem house yaself
Opprinnelig postet av DrixXx
Er ikke så sikker på at dette er leak av nye singelen..

Rart hvis han skulle bruker samme 'Guess who's back.. Shadys back..' i begynnelsen. Høres mere ut som en låt som ikke ble noe av. Veldig bra var det ikke ihvertfall.
Vis hele sitatet...

var nok den ekte ja, du fikk meg litt i tvil ja , ikke første gang de kjører sånne stunts for og villede hehe
▼ ... noen uker senere ... ▼
wtgft +f? ?