Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 2674
Heisann, nå har altså "store stygge" Lidl åpnet.

Noen som har sjekka de ut ennå? hvis så, fikk dere med dere øl prisen dems? den skulle jo være skikkelig lav lovte dem

hvis så sa kanskje det er verdt en tur inn til kr.sand og handle.
very impotent freak
Delusional's Avatar
8,50 kr - 0,33l
15 kr - 0,5l

Dette er så lavt regjeringen tillater å selge øl.
Dritt Lidl.. Spiste akkurat en dritt pizza fra dritt Lidl.. Stemmer var innom en tur. Og mener det Sugde bein... kansje de får noen fetere varer etterhvert?? dessuten var det bare en kjapptur..
Hvilket øl er det de selger da? Er det coop pilsner bare med tysk innpakning? I så fall spiller det vel ikke noen rolle hvor mye det koster. Skal jo faktisk tvinge det ned strupen også.
ølen er jo kun 50øre billigere en andre billigøl.. og tviler på at det er verdt det...
Røyken koster 50kr 20-pakningen, men den er neppe god... camel selges jo for 59, og verdt det etter min mening.
vet de selger blandt annet Ringnes og Mack pilsner på Lidl
ok.. da var det ikke så lett for lidl og selge billig øl, de sa jo at de skulle legge seg på rundt 9kr for 0.5 boksøl...
Får jeg nordlandsen min til 15 kroner boksen er jeg stamkunde på Lidl fra nå av. Får bare håpe de får satt opp det der bygget deres snart.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Ringnes smaker mildt sagt horribelt, (hansa eier ringnes), men øllet til lidl må jo nesten testes. Jeg har hørt at røyken smakte som Marlboro.
noen som vet om det er jalla cola eller the real thing de selger ?
æsj, eget merke røyk. billig tho men lurer på hvordan den er.
Skulle hatt lidl her.
mon tro hva snusen koster O_O
Er visst jalla cola etter det jeg leste på VG..

Skulle gjerne også visst hva snusen koster men er vel på tide med en sverigetur snart kjenner jeg lommeboka rett uansett..
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
ztaale: den billige 2liters colaen som dagbladet har pris på er ikke the real thing... mulig de har det også men tror ikke det vil være like billig....
Opprinnelig postet av ztaale
noen som vet om det er jalla cola eller the real thing de selger ?
Vis hele sitatet...
Lidl, både i Italia og Tsjekkia, selger bare billigcola... Vet ikke hvordan det er her...
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Noen som har erfaringer med den nye colaen da? Smaker de veldig annerledes?
Er sikkert noe ala Haakon Cola og alle de billigmerkene, neppe noen stor forskjell, ekte cola blir det aldri uansett, noe som er kjipt..
Colaen de selger heter Fastway Cola, og koster 7kr + pant for to liter om jeg ikke husker feil. Skikkelig jall.
Pinh34d: Snakker du om møkkarøyk, så kommer du med Camel? Møkkarøyken av alle møkkarøyker?

Blir nokk til at jeg tar meg en tur innom Lidl og tar stor innhandling til helga av øl og røyk
Faen, keg tørr ikke kjøpe pris på lidl om de ikke har General..
Se for deg lidls egen snus. Fy ... så jævlig det blir nødt til å smake. Jalla snus. Det hadde aldri funka
Pinh34d: Snakker du om møkkarøyk, så kommer du med Camel? Møkkarøyken av alle møkkarøyker?
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne tatt den diskusjonen, men vi diskuterer Lidl... dessuten blir man aldri enig
Dårlig eller ikke: cola for 3.50 literen er billigere en vann... (på flaske, seff)
Jeg drikekr ikke jalla cola, ikke om jeg hadde fått det gratis.
tror nok ikke lidl har eget snus siden snus er forbudt i nesten hele eu, og det inkluderer tyskland er jeg ganske sikker på.
Sist endret av ScoopeX; 23. september 2004 kl. 23:12.
K, ante ikke det. Hvorfor er det forbudt da? Er jo helt rart
Er nok fordi EU ikke vil ha et nytt tobakksprodukt.
Sverige, Danmark og Finland er vel unntatt, fordi de har lang tradisjon med snus
Takk gud for det. <3 General
Off topic: Bedre om de hadde forbydd røyk og legalisert snus til de som absolut må ha nikotin.
Enig, det er ikke mulig å snuse passivt (skal være flink), så hadde vært en suveren ide.
Haha, mange grekere innhalerer fint 100 sigg om da'n.

Kan se dem for meg med snus! Not!!!
litt offtopic da, men har dere sett det flotte cd stativet de selger denne uken på lidl? til bare 89.90,-

http://www.lidl.no/C1256C790050C7BC/images/NO.04_3100q2/$file/04_3100q2_b.jpg
Ikke dårlig, ikke dårlig. Men sikkert er produkt av barnearbeid :P
Hehe, det er sikkert industriavfall med trefilm på...

Akkurat som kjeksen.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
sjekk ut vg-nett sin matkalkulator for å sette ting i riktig perspektiv:
http://interaktiv.vg.no/matkalkulatoren/
Opprinnelig postet av bubben
Er nok fordi EU ikke vil ha et nytt tobakksprodukt.
Sverige, Danmark og Finland er vel unntatt, fordi de har lang tradisjon med snus
Vis hele sitatet...
Bare Sverige som har tradisjon med snus. Danmark og Finland selger det ikke i vanlige butikker og kiosker, mener loven gjelder for dem. Noen importerer sikkert snus ulovlig til Danmark og Finland men det tells ikke i denne saken
jaja, må nok en tur innom å sjekke forholdene i dag. Redd for at jeg holder meg unna jalla cola og røyken der, noen som vet om de selger tuborg?
Opprinnelig postet av nudo
Haha, mange grekere innhalerer fint 100 sigg om da'n.

Kan se dem for meg med snus! Not!!!
Vis hele sitatet...
[Veldig off topic]Jeg har gitt en greker snus.. hehe.. tror ikke han synes det var så veldig gått..[/Veldig off topic]
Opprinnelig postet av Kudos
Bare Sverige som har tradisjon med snus. Danmark og Finland selger det ikke i vanlige butikker og kiosker, mener loven gjelder for dem. Noen importerer sikkert snus ulovlig til Danmark og Finland men det tells ikke i denne saken
Vis hele sitatet...
En venn kjøpte snus på en butikk i danmark i sommer!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
man får da viselig kjøpt rikelig med snus i danmark. de har sogar noen egenproduserte merker.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Lidl Freeway Cola var jævla bra som blandevann med bourbon whisky

(skål)
Colan smakte egentlig ikke så jævlig.. helt grei liksom..
Opprinnelig postet av Delusional
Ringnes smaker mildt sagt horribelt, (hansa eier ringnes), men øllet til lidl må jo nesten testes. Jeg har hørt at røyken smakte som Marlboro.
Vis hele sitatet...
Er vel Carlsberg som eier Ringnes, ikke Hansa!
Hansa er da kvalitetsøl det.. Eier ringnes lett...
Snus i danmark hadde dem hvertfall i fjord, da kjøpte jeg 5 dåser general på togstasjonen i københavn...
hvor har den første lidl butikken åpna da? koster ikke en sånn Coop Pilsner 7-8 kr for 0,33 l ? =) den smaker faktisk ikke så værest til prisen å være men Tuborg smaker bedere, men er litt dyrere.. ^^
Ser at mange slenger dritt om Lidl her, og jeg skal ikke kjefte eller rose før jeg har prøvd. Uansett: Hva forventer dere av en butikk som selger alt så billig som mulig? Neppe kvalitet, ettersom det ikker er det dere betaler for.

Ikke forvent noenting fra Lidl.
Lidl er god knall etter min mening!

[Offtopic]
Tuborg smaker utvannet piss!
[Offtopic]

Edit: Post nummer 1100!