Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 1925
Leste dette på dagbladet.no ..

http://fredag.dagbladet.no/fredag/20...22/409068.html

Det kommer enda til og ta en evighet før de får sluppet det spille :/


Det synes å være en uendelig lang ventetid på spillet «Half-Life 2». I forrige uke kom nyheten om at utvikleren Valve hadde sendt spillet fra seg for endelig vurdering hos utgiveren Vivendi Universal, og en hel verden av spillere kunne gni seg i hendene i påvente av en snarlig utgivelse. I flere år har spillet blit utsatt gang på gang, og tålegrensen til mange er nær nådd.
Dette er seriøst gale... Får håpe de får det ut før julerushet da, det er jo da spillprodusentene tjener mest. Ellers skulle det ikke forundre meg om de venter til Julen 2005...
Har hørt at hl2 skal komme til xbox å det kommer vist litt etter det kommer ut på pc
å det er helt sykt at vi må vente i evigheter på half life 2. Er det noen som vet når halo 2 kommer til pc eller xbox ?
visste det (kanskje) kom til å bli utsatt. jeg syntes det er elendig oppfølging av valve. dette spillet bør være verdt all ventinga.

Wiggles: akkurat dette spillet tror jeg ikke de trenger vente til jul med å få solgt mye av
stemmer det, jeg tok ikke i betraktining at det egentlig var HALFLIFE 2 vi snakket om.. :P
Det eneste er jo at rundt jul blir foreldre ekstra snille og kan godt finne på å kjøpe HL2 til 9åringen som sitter hjemme...

Uansett, jeg skjønner ikke at de tør vente lenger jeg.
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Det som er mest latterlig med HL2 er at det er blitt utsatt i et par år
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Nå skal man ikke ta dagbladet.no som en heeelt sikker kilde på spill fronten da.
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
sant det tnt .. men uansett så vet man aldrig :/

Er jo ikke første gangen det er blitt utsatt da .. Men vi får se
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Vel, ett spørsmål. Utsatt fra hva? De har jo aldri gitt noen endelig dato, så spiller er vel heller ikke utsatt da?
godt poeng det der tnt.... Men de sier hele tiden at spillet er like rundt hjørne, eller dette er vell medien som står for?
well, spillet skal jo være ferdig da, det har jo etter det valve sa "gone gold" så..
når skal disse folka begynne og ta litt hensyn til spillerne?
får flashbacks til Duke Nukem Forever..
Hensyn til spillerne? vil du som spiller at de skal gi ut noe som er halvferdig?
vil du som spiller at de bare skal drite i det når en del av source kodinga blir bøffa og bare fortsette å jobbe som om alt var normalt ?
Det er typisk, orker ikke vente mer. Har forhåndsbestillt det og alt...Jaja..Den som venter på noe godt..
Haha.. Må_nesten bare le. Før vi vet ordet av det kommer HL2 etter Quake 4. Og da er det seriously fucked =)

Jeg er bare glad for at fjortiss-flommen er utsatt. Selv om jeg selv kanskje var del av den første CS fjortiss-flommen. All grown up now Jeg begynte jo med Action Quake 2, men jeg spilte en del CS etter det og det var vel kanskje da jeg ble mest aktiv på internet. På den tiden var jeg.. surprise, surprise: Fjorten
folka på hl2fallout tviler på at dette vil føre til en utsetelse, men jeg har min tvil.. håper det er klart te oslolan (30.9).. har modem så jeg trenger en plass jeg kan pre-loade/"teste" det ...bestilte spillet over internett får litt mer en 1år siden ...

edit:
altså spillet er ferdig så det er Vivendi sin feil hvis det blir utsatt (de må "godkjenne" Release candidate'en).. så jeg vil ikke høre noe klager om Valve denne gangen..
Sist endret av LetMeBleedPLZ; 22. september 2004 kl. 16:52.
vedder keykoden min på at spillet er ferdig for lenge siden, bare at valve/sierra prøver og redde rompa si..
de hadde ikke startet preload i steam med et uferdig spill..

men men..lite vi kan gjøre, enn og vente.
Dette kom vel neppe som en bombe.. vi venter og venter og veeeenter!
Tror ikke valve er noe værre enn andre utviklere når det gjelder forsinkelser. Poenget er bare at dette antageligvis er et av de mest påventa spillene noen sinne.
Blir som at trikken er forsinket når du har det travelt.
Faktisk, på hl2fallout, så jeg et par-tre screenshots, og spør du meg, ser ikke det spillet ut som det lever opp til forventingene
Spillet lever opp til mer enn forventningene. Har selv spillt beta'en en del. Jeg synes det er knall kult! Men får og kommentere han som sa at spille hadde "gone gold" så er det feil. De har laget en RC, og sendt den til Vivendi Universal Games ^^ Alså, ikke noe gull. Men godt på vei. Og spille kommer nåkk ikke til å bli utsatt pga av rettsakene. Det har ingen av partene råd til. eller Vivendi har vel men da kan heller bare VALVe gi ut spillet på steam å drite i vivendi
Jeg skal le hardt når HL2 blir en flopp.
Opprinnelig postet av DeeZire
Jeg skal le hardt når HL2 blir en flopp.
Vis hele sitatet...
får håpe du ikke kommer til å le hardt
eg ventet lenge, og nå for tiden, skal eg prøve å bli opptatt av noe annet - og hl2 kommer uventet, dermed blir det jo bare bra for meg
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Jeg er ganske sikker på at det kommer til og ta laaang tid før HL2 kommer ut! Og når det kommer ut, så er det noe forbanna møkk som alle kommer til og "whine" over !!
Hmm da spådde jeg rikig igjen.. jeg og en kompis vedda på om HL2 ble utsatt igjen
The Rhymenocerous
polle's Avatar
ztaale: det er jo ikke snakk om å gi ut noe som er halvferdig. HL2 er jo ferdig og gitt til vivendi for å gjøres klar til utsending etter det jeg har forstått.
*Kaste seg på "jeg-liker-å-klage-pga-dataspillet-mitt-ikke-kommer-enda" poster*

Dette blir bare latterlig...
Det kommer når det kommer, og det kommer ikke noe fortere av at dere sitter her å syter om at alt er så forferdelig osv...
The Rhymenocerous
polle's Avatar
skaarj: idiot , nuff said
pollo: Why? Ikke kall folk idiot uten å gi en god grunn. Da blir du bare seende dum ut selv. Det er jo sant at det er latterlig hvor mye folk klager over at HL2 blir utsatt hele tiden. Valve var dumme som satt en utgivelsesdato så langt på forhånd (den i fjor altså).. Og hver gang det kommer en nyhet om valve nå klikker hele internet <overdrivelse>"OMGOMG! HL2 BlIR UTSATT IJEN! N00es"</overdrivelse> Og ja.. det kommer når det kommer.
Du har rett der Skyfex spiller kommer når det kommer, men det er ikke noen god unskyldning på at folk ikke kan si sin egen mening om et spill som blir utsatt og utsatt hele tiden..