Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 913
http://www.desertvalleyglass.com/dvgs/pic.htm
Vel bekomme.
Sist endret av Taco; 21. september 2004 kl. 21:43.
Steike, dette er gode nyheter! <3
Åh, så deilig! Gleder meg så utrolig mye til dette spillet! Dette er skikkelige "must-sees"!

Er stor fan av Morrowind, og dette ser jo bare utrolig ut! Noen som vet når det er forventet å bli utgitt?

Kan ikke vente I mellomtiden får jeg vel kose meg med Rome: Total War som skal bli utgitt i USA i morgen, så jeg forventer at det også blir released i morgen
Taco's Avatar
Trådstarter
45 0
Ja, det vet jeg. Hvis du ser heeeelt øvers på det aller første og øverste bildet så ser du at det står "winter 2005" under release.
Ser pent ut, får drøye tiden med fable tenker jeg.
Taco's Avatar
Trådstarter
45 0
Tror ikke fable varer til slutten av neste år. Eller til slutten av neste uke!
Dette er erotikk!
Jippi! Hester igjen! Må begynne å spare til en übermaskin som kan kjøre dette med alt på max når de kommer ut
Morrowind må verr blant mine all time favorites med Vampire the Masqurade å Undying blant de andre.

Awsome!
Spillet er jo utviklet for Ps3 og Xbox2 også, så er jo første gangen man ser hva som kan forventes av grafikk på nestegenerasjons-konsollene.
SÅ SINNSYKT BRA!!! Helt utrolig glad for dette, og grafikken ser jo helt utrolig ut! Morrowind er garantert et av det beste spillene som har blitt lagt, og har vært mitt favorittspill siden det kom ut. Tviler egentlig på at det lever opp til forventningene, siden de er skyhøye. Men håper på det beste

Edit: Winter 2005 - Betyr det nå i Januar-Februar, eller til neste vinter?
sweeeeet! gleder meg som en unge allerede!