Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 769
Hei!
Helt brått i går fikk jeg en disk write error når jeg skulle oppdatere CS:GO. Gravde litt i problemet, og det viste seg at steam ikke hadde tillatelse til å lagre nye filer på disken. Steam, og alle andre programfiler er lagret på en annen disk, da SSD'en min kun er på 180 GB.
Da jeg skulle prøve å gi Steam tillatelse til å gjøre dette på disk nr. 2, fikk jeg bare en feilmelding om at jeg ikke har tilgang til å gjøre dette. "Access denied".
Hvordan kan jeg ikke ha tillatelse til å gjøre dette på min egen maskin, der jeg er eneste bruker?

http://bildr.no/thumb/RTdXZEZR.jpeg
Sist endret av sgt_coke; 24. august 2015 kl. 17:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det kan selvfølgelig være mye rart, men min første tanke er diskproblemer. Start eventvwr.msc og se om du har masse røde trekanter under windows-> system.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Det kan selvfølgelig være mye rart, men min første tanke er diskproblemer. Start eventvwr.msc og se om du har masse røde trekanter under windows-> system.
Vis hele sitatet...
Diskproblemer som i at den kan være i ferd med å ryke?

Fant ingen System under windows i Event Viewer. En kompis av meg snakket noe om at det kanskje kunne være at jeg ikke har eierskap over denne harddisken, kun SSDen som jeg installerte windows på. Fordi jeg kan fint gjøre sikkerhetsendringer på (C, uten noen feil.

C: * selvfølgelig

For å si det veeldig enkelt! Jeg har nå alle rettigheter til disken min, men jeg kan ikke installere noe på den.
Sist endret av sgt_coke; 24. august 2015 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.