Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 7603
Hei, har nå fått bestilt meg to tripper å bare lurer litt på om det er nok eller trenger jeg mer?
Fikk ikke vite hvor mye som var på hver sukkerbit, men prisen var 200kr pr trip, er det en okey pris?
Har 0 erfaring med dette fra før av, har prøvd MDMA 1 helg (fredags ettermiddag-søndags natt) å det synst jeg var fantastisk!
Har røyka endel cannabis de siste åra, hvordan er dette å kombinere?
Hørt at viss du får en såkalt "badtrip" så vil det bare forverre saken, stemmer dette?

Åsså evt. Viss jeg skulle fått en "badtrip" ville noe benzoer hjelpt meg da?

Noen forhands regler jeg kan ta som gjør alt bedre/lettere/tryggere?
Å noen forslag på hva jeg kan finne på i min førstegangs trip?
Sist endret av nso; 3. januar 2013 kl. 19:53.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
http://freak.no/forum/showthread.php?t=121878

200kr hørtes litt mye ut. En syrelapp ligger vel rundt 100-150kr? Men så er LSD veldig sjeldent i mange deler av landet, så jeg hadde sikkert betalt like mye om jeg ble tilbudt her i strøket.

Ikke kombiner LSD med noe som helst, men ha gjerne noen benzoer liggende tilfelle badtrip. Helst angstdempende, slik som sobril eller valium. Går sikkert ann å bøtte i seg nok sovepiller til å sove det av seg, men de fleste mener at det er bedre å fullføre trippen med litt angstdempende istedet.

Og så trenger man som regelt bare en lapp/sukkerbit, ihvertfall første gangen. Vanlig at de inneholder 100-150 microgram og det er en fin dose. Ikke ta mer.

Forresten, sukkerbiter? Trodde det ikke var vanlig lenger...
Sist endret av Mexxy; 19. juli 2011 kl. 01:54.
<3
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg
http://freak.no/forum/showthread.php?t=121878

200kr hørtes litt mye ut. En syrelapp ligger vel rundt 100-150kr? Men så er LSD veldig sjeldent i mange deler av landet, så jeg hadde sikkert betalt like mye om jeg ble tilbudt her i strøket.

Ikke kombiner LSD med noe som helst, men ha gjerne noen benzoer liggende tilfelle badtrip. Helst angstdempende, slik som sobril eller valium. Går sikkert ann å bøtte i seg nok sovepiller til å sove det av seg, men de fleste mener at det er bedre å fullføre trippen med litt angstdempende istedet.

Og så trenger man som regelt bare en lapp/sukkerbit, ihvertfall første gangen. Vanlig at de inneholder 100-150 microgram og det er en fin dose. Ikke ta mer.

Forresten, sukkerbiter? Trodde det ikke var vanlig lenger...
Vis hele sitatet...
TAkk for svar!
Har lest så å si hele den posten der, men ikke akkurat det jeg lurte på.
H*n dette går igjennom sa det var på sukkerbiter så da blir det vell enda brukt vil jeg tro :P
eller han putter på noe annet enn syre og buffer deg, virker ikke som du er den vanskligste og bøffe akkurat, ikke frekt ment =) nå har ikke jeg altfor mye peiling på om det er vanlig og gi bøff når man kjøper sukkerbiter, men er det jeg har hørt fra folk som er vant med tripping at sukkerbiter som regel bare er piss, så ha det i bakhuet.
Sukkerbiter inneholder som regel en dråpe fra en dråpeflaske. Kvalifisert gjetning: jeg tror dråpen din inneholder mellom 70 og 200µg LSD.
så akkurat en dokumentar om LSD der en dealer brukte sukkerbiter og vingummi. og det virker litt mindre suspicious å få "godteri" i posten en syrelapper
Sist endret av Lonelycrab; 19. juli 2011 kl. 02:22.
<3
Trådstarter
Sitat av DC89 Vis innlegg
eller han putter på noe annet enn syre og buffer deg, virker ikke som du er den vanskligste og bøffe akkurat, ikke frekt ment =) nå har ikke jeg altfor mye peiling på om det er vanlig og gi bøff når man kjøper sukkerbiter, men er det jeg har hørt fra folk som er vant med tripping at sukkerbiter som regel bare er piss, så ha det i bakhuet.
Vis hele sitatet...
Hehe, er litt for godtroendes om folk kan mann si, å det passer seg ikke helt i sånt miljø jeg går i..
Men folk finner fort ut at det ikke er vits å bøffe meg, for får jeg bra levert så har dem en AWESOME kunde lenge fremover

På di fleste syre relaterte tinga jeg har lest inne her på freak å på nettet generelt så var det ganske bra med sukkerbiter for da kunne du dele opp trippen, det er tryggere en å bare ta dråpene rett på tunga, å jeg digger å suge på sukkerbiter sånn ellers og jeg:P
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Du kan gå inn på rusdebatt å lese syrerapportene som ligger der. Det ligger ihvertfall 1-2 om en førstegangsbruker som kombinerte med weed. Så vidt jeg husker lever han ennå. Tror det har veldig mye å si hvem du er med og hvor du er. og 200 kr er ikke dyrt iforhold til hva det koster her.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Vis hele sitatet...
200kr er ikke spessielt mye for noe som kan være den beste opplevelsen i ditt liv..
Det spørs helt hvor potente lappene er. Hvis det er standard 50-100mcg per lapp ville jeg anbefalt å ta minst 2-3 lapper for å få en maks opplevelse. Tok 1,5 lapp første gang selv, var egentlig alt for mildt for min smak. Nesten ingen visuals.
Første og eneste gang jeg prøvde spiste jeg èn lapp, det holdt for min del, men hvor mye det var har jeg ingen anelse. Det varierer naturligvis. Og om weed, så røyk nå hvertfall ikke før du kjenner effektene godt så du vet sånn noenlunde hvordan du reagerer på LSD alene. Weed har en tendens til å endre trippen fundamentalt, til det bedre eller verre. For min del ble alt bare bedre, men så hadde jeg ikke røyka på 4-5 uker før dette heller.

Og før en trip, en øl eller to, IKKE MER kan roe ned den spenningen du sannsynligvis føler og gi deg en bedre trip. Men jeg vil tro det beste er å kjøre så clean som mulig. Benzoer kan være en bra redning i tilfelle badtrip tho.
Sist endret av Googæl; 19. juli 2011 kl. 20:23.
Verdt å merke seg at erfarne psykedeliske psykoterapeuter fra 60-70 tallet som regel fraråder å bruke beroligende som "redning" fra en badtrip. Dette fordi LSD åpner opp underbevisstheten og underbevisste spenninger kan komme til overflaten for å potensiellt bli forløst. Knasker man beroligende i en slik situasjon vil man "fryse" slike underbevisste spenninger som er kommet til overflaten. En underbevisst knute eller spenning er kommet til overflaten - den blir ikke gjennomlevd og ikke bearbeidet med "fryst", noe som kan gi problemer i tiden etter trippen. Sjangsen for flashback øker også.

Vil anbefale å la beroligende midler ligge hjemme. Skal du først trippe bør du heller forberede deg godt, med optimal set og setting - da vil du også kunne takle en eventuell utfordrende opplevelse. Mange synes også at en utfordrende tripp er noe som kan være mest givende på det personlige plan på sikt.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Verdt å merke seg at erfarne psykedeliske psykoterapeuter fra 60-70 tallet som regel fraråder å bruke beroligende som "redning" fra en badtrip. Dette fordi LSD åpner opp underbevisstheten og underbevisste spenninger kan komme til overflaten for å potensiellt bli forløst. Knasker man beroligende i en slik situasjon vil man "fryse" slike underbevisste spenninger som er kommet til overflaten. En underbevisst knute eller spenning er kommet til overflaten - den blir ikke gjennomlevd og ikke bearbeidet med "fryst", noe som kan gi problemer i tiden etter trippen. Sjangsen for flashback øker også.

Vil anbefale å la beroligende midler ligge hjemme. Skal du først trippe bør du heller forberede deg godt, med optimal set og setting - da vil du også kunne takle en eventuell utfordrende opplevelse. Mange synes også at en utfordrende tripp er noe som kan være mest givende på det personlige plan på sikt.
Vis hele sitatet...
Dette er det beste tipset så langt. LSD handler om å låse opp ting du ikke visste om. Selv om det der og da føles ubehagelig, så er det noe helt annet på lang sikt.
<3
Trådstarter
Sitat av Bearass Vis innlegg
Verdt å merke seg at erfarne psykedeliske psykoterapeuter fra 60-70 tallet som regel fraråder å bruke beroligende som "redning" fra en badtrip. Dette fordi LSD åpner opp underbevisstheten og underbevisste spenninger kan komme til overflaten for å potensiellt bli forløst. Knasker man beroligende i en slik situasjon vil man "fryse" slike underbevisste spenninger som er kommet til overflaten. En underbevisst knute eller spenning er kommet til overflaten - den blir ikke gjennomlevd og ikke bearbeidet med "fryst", noe som kan gi problemer i tiden etter trippen. Sjangsen for flashback øker også.

Vil anbefale å la beroligende midler ligge hjemme. Skal du først trippe bør du heller forberede deg godt, med optimal set og setting - da vil du også kunne takle en eventuell utfordrende opplevelse. Mange synes også at en utfordrende tripp er noe som kan være mest givende på det personlige plan på sikt.
Vis hele sitatet...
Tusentakk! etterlengtet svar, da vet jeg at benzoene helst skal ligge hjemme, å at trippen bør leves fullt ut.

Forresten, kan jeg sammenligne mareritt med en badtripp ? for jeg liker å ha mareritt jeg, føler at mareritta mine er mer virkelighetsbasert en hva mine "godedrømmer" er.

Å pga posten din gleder jeg meg enda mer. Tusentakk!
Den store dagen blir i morgen.

Sitat av Googæl Vis innlegg
Dette er det beste tipset så langt. LSD handler om å låse opp ting du ikke visste om. Selv om det der og da føles ubehagelig, så er det noe helt annet på lang sikt.
Vis hele sitatet...
Jeg har noen fortrengte minner fra bla. En vanskelig barndom, hvordan vil dette fyngere i sammenheng med at LSD låser opp ting?
Har også endel fortengte minner i forbinnelse med cannabis, ting jeg er relativt glad for at er "borte", vet jo at dem er i underbevistheten min, men da slipper jeg å bevist tenke på det om du forstår?
Det er slettes ikke uvanlig at minner og konkrete følelser fra barndommen kan komme opp under en LSD-trip. Disse kan manifistere seg som konkrete kroppslige følelser, emosjoner tanker, visjoner osv. Uforløste følelser og tanker kan også komme til overflaten. Noen kan hende er av utfordrende karakter.

Et godt tips er å prøve å akseptere hva trippen måtte bringe. Om ubehagelig tanker eller emosjoner dukker opp - så ikke prøv å kjempe imot dem. En LSD trip vil ta deg innom mange forskjellige tanker og følelser. Det er derfor ingen vits å freake ut om man måtte oppleve noen som man synes er ubehagelige eller vanskelige. Aksepter dem som en del av trippen og som noe som potensiellt kan føre til personlig vekst. Ved å akseptere utfordrende emosjoner og tanker som eventuellt måtte komme vil du oppdage at trippen forandrer karakter og at emosjoner og tanker vil "fordampe", bli forløst. Det er først om man kjemper imot/ikke aksepterer trippen (følelser o.l. man måtte ha) at man kan føle seg stucked i en kjip sinnstilstand over lengre tid. Om dette mot formodning skulle skje kan det være lurt å forandre setting (gå til en roligere plass etc.).

Vet ikke hva du mener med fortrengte minner i forbindelse med cannabis. Men om du tidligere har fått paranoia på cannabis bør du være forsiktig med å kombinere dette med LSD - hvertfall som førstegangs tripper. Min egen opplevelse med cannabis er at dette stoffet fort kan føre til forvirring og mindre sinnsbalanse, samt dempe noe av den klare våkne følelsen som LSD kan gi - da kan det være vanskeligere å navigere i de psykedeliske sinnstilstander. Er man skikkelig på tur så vil man dog knapt merke særlig til cannabisen da LSD'en er svært dominerende.

Trip på en plass hvor du føler deg trygg og er borte fra forstyrrende elementer eller mennesker som ikke tripper. Naturen er en ypperlig setting jeg anbefaler på det varmeste. Tripp sammen med noen du føler deg trygg på. Vær enige før trippen om å ha en åpen, ærlig, varm og støttende stemning dere imellom. Da vil du etter all sannsynlighet ha en flott opplevelse.

God tur!
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Tok selv en lapp første gang, uten å ane nøyaktig dose. Vil tro du vil få i deg noe alà det samme jeg gjorde hvis du tar en sukkerbit. Turen var mild, men syns det var en god førstegangstur. Ikke alt for mye visuals, men en utrolig god følelse, og mønstre som lekte med meg.

Angående røyking, vil jeg tro det dreper mye av klarheten du får på syre. Røyket selv ca 5t etter inntak første gang og det fjernet, som mistenkt, klarheten, men forsterket helt klart visualsene. Ikke noe jeg ville anbefale deg før du merker at trippen er på vei ned. Er vel LSD du vil prøve, ikke en miks?
<3
Trådstarter
Sitat av Bearass Vis innlegg
Det er slettes ikke uvanlig at minner og konkrete følelser fra barndommen kan komme opp under en LSD-trip. Disse kan manifistere seg som konkrete kroppslige følelser, emosjoner tanker, visjoner osv. Uforløste følelser og tanker kan også komme til overflaten. Noen kan hende er av utfordrende karakter.

Et godt tips er å prøve å akseptere hva trippen måtte bringe. Om ubehagelig tanker eller emosjoner dukker opp - så ikke prøv å kjempe imot dem. En LSD trip vil ta deg innom mange forskjellige tanker og følelser. Det er derfor ingen vits å freake ut om man måtte oppleve noen som man synes er ubehagelige eller vanskelige. Aksepter dem som en del av trippen og som noe som potensiellt kan føre til personlig vekst. Ved å akseptere utfordrende emosjoner og tanker som eventuellt måtte komme vil du oppdage at trippen forandrer karakter og at emosjoner og tanker vil "fordampe", bli forløst. Det er først om man kjemper imot/ikke aksepterer trippen (følelser o.l. man måtte ha) at man kan føle seg stucked i en kjip sinnstilstand over lengre tid. Om dette mot formodning skulle skje kan det være lurt å forandre setting (gå til en roligere plass etc.).

Vet ikke hva du mener med fortrengte minner i forbindelse med cannabis. Men om du tidligere har fått paranoia på cannabis bør du være forsiktig med å kombinere dette med LSD - hvertfall som førstegangs tripper. Min egen opplevelse med cannabis er at dette stoffet fort kan føre til forvirring og mindre sinnsbalanse, samt dempe noe av den klare våkne følelsen som LSD kan gi - da kan det være vanskeligere å navigere i de psykedeliske sinnstilstander. Er man skikkelig på tur så vil man dog knapt merke særlig til cannabisen da LSD'en er svært dominerende.

Trip på en plass hvor du føler deg trygg og er borte fra forstyrrende elementer eller mennesker som ikke tripper. Naturen er en ypperlig setting jeg anbefaler på det varmeste. Tripp sammen med noen du føler deg trygg på. Vær enige før trippen om å ha en åpen, ærlig, varm og støttende stemning dere imellom. Da vil du etter all sannsynlighet ha en flott opplevelse.

God tur!
Vis hele sitatet...
Er forberett på at jeg muligens kan få en badtripp grunnet barndom, å at jeg bare skal prøve mitt beste å bare slappe av, gjerne bytte litt stevning rundt meg ( musikk, gå ut, bytte rom i huset for å på en måte forandre trippen? Eller har jeg missforstått dette?
Jeg skal også akseptere alt som kommer imot meg av posetive tripper og negative, å se på dette som lærdom.


Det jeg mente med å "fortrenge ting med hjelp av cannabis" er vell at jeg bruker på en måte cannabis til å "glemme" ting, har funnet ut at cannabis kan brukes til å glemme ting jeg ikke vil tenke på, har ikke peilig på åssen dette fyngerer, men er noe jeg begynte med for 1års tid siden å fortsatt med.'
Eks. Si at jeg har gjort noe dumt i fulla (fulleangst), å vil glemme dette, da røyker jeg storemenger cannabis over en lengre perriode å konsentrerer meg mer å mer om å faktsik glemme det jeg vil glemme, å til slutt har jeg konsentrert meg nok om å gjøre dette, at hodet mitt "slutter å tenke på dette" om jeg kan si det sånn.

Btw, er ikke god til å forklare ting i det hele, men håper du forsto litt av det.

Har heller aldri slitt med noe bivirkinger på cannabis(hovedsaklig hasj) utenom munch, noe giddaløs å litt tregere i hodet å snakking.

Jeg er en person som så å si aldri noier på noen ting som helst, ikke polti offentlig heller.
Feks, jeg ELSKER å røyke offentlig, rundt hvor det er masse folk som kan lukte det rundt meg.
Feks, en av mine kjekkest offentlige røyke turer var på 17mai-stavanger sentrum-iår. Gikk å røyka på noe kraftige jonaser i folke klyngene i stavanger å hadde det skam nice!

Grunnen til at jeg gjør dette: Det er vell hovedsaklig at jeg føler det er befriendes, på en måte min måte å trasse "Norge" sitt låværk angånde cannabis bruk og oppbevaring.

Så da vil jeg ikke bruke cannabis før trippen eller i trippen, kanskje på "nedturen" altså, da virkingen forsvinner.

Skal nyte dette på en plass jeg aldri har vært der før, altså har ingen negative minner derfra å h*n jeg skal til er en chill person
Tar også med meg en av mine bedre kompiser som har noe mer erfaring LSD O.L.


Beklager for noe rotete svar, men håper det er forstå det!

Tusentakk for svar dette hjalp meg MASSE!

Sitat av Alfemann Vis innlegg
Tok selv en lapp første gang, uten å ane nøyaktig dose. Vil tro du vil få i deg noe alà det samme jeg gjorde hvis du tar en sukkerbit. Turen var mild, men syns det var en god førstegangstur. Ikke alt for mye visuals, men en utrolig god følelse, og mønstre som lekte med meg.

Angående røyking, vil jeg tro det dreper mye av klarheten du får på syre. Røyket selv ca 5t etter inntak første gang og det fjernet, som mistenkt, klarheten, men forsterket helt klart visualsene. Ikke noe jeg ville anbefale deg før du merker at trippen er på vei ned. Er vel LSD du vil prøve, ikke en miks?
Vis hele sitatet...
Grunnen til jeg vil ta LSD er å få visuals.
Måten du foklarte din første trip, minna litt om min førstegangs tur på MDMA vis jeg forstod deg rett utifra det du sa.

Jeg vil først og fremst lære meg LSD å kjenne å derreter prøve meg på candyflipping, pga jeg digga MDMA så mye jeg gjorde å se hvor annerledes dette blir blandet med LSD (candyflip)
1 -2 øl før, bare for og roe ned og ikke no cannabis før du er på vei ned.
Hvis du får bad tripp, bare tenk at det er kjemikalier som fucker med hjernen din og at det går over.
<3
Trådstarter
Sitat av Gloss Vis innlegg
1 -2 øl før, bare for og roe ned og ikke no cannabis før du er på vei ned.
Hvis du får bad tripp, bare tenk at det er kjemikalier som fucker med hjernen din og at det går over.
Vis hele sitatet...
Ganske bra tips! altså å tenke at dette er bare en " mindfuck" som jeg blir relativt helt fin av i etterkant.
Sitat av kevva Vis innlegg
Ganske bra tips! altså å tenke at dette er bare en " mindfuck" som jeg blir relativt helt fin av i etterkant.
Vis hele sitatet...
Med mindre noe virkelig går galt kommer du nok ut av det som et styrket menneske - selv om du har vanskelige opplevelser. Jeg vil for øvrig anbefale å ta lappene uten andre stoffer i kroppen - du vil få helt rene psykedeliske effekter som vil føles veldig, veldig spesielt og uvant. Å være påvirket av kjente stoffer som etanol og cannabis vil kunne dempe de psykedeliske effektene, med mindre du har å gjøre med weed som er skikkelig psykedelisk i seg selv (sativa), og da mener jeg fortsatt at du bør trippe kun på riktig dose LSD. Rett og slett fordi det helt og holdent er et reint, psykedelisk stoff som ikke gjør at du føler deg omtåket eller sløv på noe vis - men som gjør at du føler deg tilstede og i veldig god stand til å oppleve det som skjer. Dersom du har riktig set og setting er det ingenting som tilsier at du skal oppleve en bad-trip, men du må vite at du er i stand til å takle at verdenen rundt deg blir overanimert og at du blir pumpet full av sanseinntrykk. Du vil finne at det blir vanskelig å snakke slik du vanligvis gjør, og det samme gjelder andre vanesaker. Det er vanskelig å roe seg ned under trippen, så du må vite at du resten av dagen ikke er normalt edruelig (undertegnede var ikke edru før han hadde sovet til dagen etter) og du bør dermed ikke være med fordømmende sjeler (det være familie, foreldre, andre bekjente). Ha enkel mat og drikke klar da det er veldig lett å glemme å spise på syre (matlysten er gjerne ikke tilstede, og du vil ikke få lavt blodsukker). Ha med tøy sånn at du kan regulere kroppstemperaturen. La effektene komme til deg, og vit at det er ditt sinn under påvirkning av LSD som taler. Dersom du har et åpent, rolig sinn trenger du ikke å bli redd. Ikke prøv å dytte effektene vekk på noen som helst måte. På slutten av trippen vil du antakeligvis føle deg overbelastet som om du har konsentrert deg i mange timer - og da gjelder det å sove for å fordøye litt av det som har skjedd. Dersom du skulle ta noe annet ville jeg anbefale å ta det her for å gjøre det lettere å falle i søvn - mange sliter med å sovne.
Forventer en tripprapport.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Får du en badtrip så knask benzoene dine. Det at tankestrøm fra underbevisstheten slår en knute på seg.. tja høres tvilsomt ut. Eller drikk alkohol for å roe ned. En joint under trippen er heller ikke å forakte. Altså greia er, gjør det DU har lyst til mens du tripper. Prøv å stol på deg selv. Each to his own.

En ting, hvis du tripper moderat-hardt så får du mest sannsynlig ikke til å sove på rundt 12 timer. Fra start til slutt. Lykke til
<3
Trådstarter
Sitat av Psychocrash Vis innlegg
Med mindre noe virkelig går galt kommer du nok ut av det som et styrket menneske - selv om du har vanskelige opplevelser. Jeg vil for øvrig anbefale å ta lappene uten andre stoffer i kroppen - du vil få helt rene psykedeliske effekter som vil føles veldig, veldig spesielt og uvant. Å være påvirket av kjente stoffer som etanol og cannabis vil kunne dempe de psykedeliske effektene, med mindre du har å gjøre med weed som er skikkelig psykedelisk i seg selv (sativa), og da mener jeg fortsatt at du bør trippe kun på riktig dose LSD. Rett og slett fordi det helt og holdent er et reint, psykedelisk stoff som ikke gjør at du føler deg omtåket eller sløv på noe vis - men som gjør at du føler deg tilstede og i veldig god stand til å oppleve det som skjer. Dersom du har riktig set og setting er det ingenting som tilsier at du skal oppleve en bad-trip, men du må vite at du er i stand til å takle at verdenen rundt deg blir overanimert og at du blir pumpet full av sanseinntrykk. Du vil finne at det blir vanskelig å snakke slik du vanligvis gjør, og det samme gjelder andre vanesaker. Det er vanskelig å roe seg ned under trippen, så du må vite at du resten av dagen ikke er normalt edruelig (undertegnede var ikke edru før han hadde sovet til dagen etter) og du bør dermed ikke være med fordømmende sjeler (det være familie, foreldre, andre bekjente). Ha enkel mat og drikke klar da det er veldig lett å glemme å spise på syre (matlysten er gjerne ikke tilstede, og du vil ikke få lavt blodsukker). Ha med tøy sånn at du kan regulere kroppstemperaturen. La effektene komme til deg, og vit at det er ditt sinn under påvirkning av LSD som taler. Dersom du har et åpent, rolig sinn trenger du ikke å bli redd. Ikke prøv å dytte effektene vekk på noen som helst måte. På slutten av trippen vil du antakeligvis føle deg overbelastet som om du har konsentrert deg i mange timer - og da gjelder det å sove for å fordøye litt av det som har skjedd. Dersom du skulle ta noe annet ville jeg anbefale å ta det her for å gjøre det lettere å falle i søvn - mange sliter med å sovne.
Vis hele sitatet...
Kjempe flott svar!
Har bestemt meg for at jeg ikke skal ha andre stoffer i kroppen untatt LSD, skal også spise godt før jeg starter trippen.
Tenkte å ha noe cannabis og diazer liggendes til "nedturen" for å enten for å såve, eller bare slappe ekstra av.
Alle mine bekjente sier at jeg er den mest rolige og avbalanserte fyren dem kjenner, det er vell en fordel vil jeg tro?
Å jeg gleder meg noe helt SYKT nå å skal ta ABSELUTT alt som det kommer, men det er vell lettere sagt en gjort? hehe:P

Sitat av Layzi Vis innlegg
Forventer en tripprapport.
Vis hele sitatet...
Er ikke noe særlig god til å skrive lengre tekster, eller korte for den sagsskyld.
Men kan gjøre mitt beste!

Sitat av aricz Vis innlegg
Får du en badtrip så knask benzoene dine. Det at tankestrøm fra underbevisstheten slår en knute på seg.. tja høres tvilsomt ut. Eller drikk alkohol for å roe ned. En joint under trippen er heller ikke å forakte. Altså greia er, gjør det DU har lyst til mens du tripper. Prøv å stol på deg selv. Each to his own.

En ting, hvis du tripper moderat-hardt så får du mest sannsynlig ikke til å sove på rundt 12 timer. Fra start til slutt. Lykke til
Vis hele sitatet...
Tenkte å holde meg borte fra alle andre rus-stoffer til effekten av LSD'en er på god vei ut.
Sitat av kevva Vis innlegg

Tenkte å holde meg borte fra alle andre rus-stoffer til effekten av LSD'en er på god vei ut.
Vis hele sitatet...
God ide, selv er jeg ikke noe fan av å røyke mens jeg er på psykedelika, og siden det er første gang er det greit å kjøre en vanilla-trip.
Vil anbefale og ha en clean LSD opplevelse før du kombinerer det med weed. Weed kan gjøre alt litt "grumsette" for min del.

Also, om du paya 200kr er det enten potente biter eller bare bygdepris. Spis begge på en gang uansett!

Lykke til!
Sist endret av Ziggomatic; 20. juli 2011 kl. 16:41.
<3
Trådstarter
Sitat av Ziggomatic Vis innlegg
Vil anbefale og ha en clean LSD opplevelse før du kombinerer det med weed. Weed kan gjøre alt litt "grumsette" for min del.

Also, om du paya 200kr er det enten potente biter eller bare bygdepris. Spis begge på en gang uansett!

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Dumme meg som har sagt at en god venn av meg skulle få den ene..
Har hatt meg en liten pipe(halv fullt 18.8 lum eller hva det er) med noe svart for vell 2-3 timer siden, å skal ikke på tur før 9-10 i kveld, tror du dette har noe å si?
Tok pipa for å få igang noe matlyst..
Så lenge du ikke røyker på peaken skulle det ikke være noe stress hvis du er godt kjent med cannabisrusen. Ikke røyk innen en time før heller.

"Turn off your mind, relax, and float down stream. It is not dying."
Sist endret av Astro Man; 21. juli 2011 kl. 01:48.
<3
Trådstarter
Var en fantastisk tur!
Ble litt for mangen substanser blandet inn på engang, å litt mer lapper en planlagt, hehe.
Fikk bra visuals både med øynene åpne og igjen.
cannabisen gjorde den myye sterkere følte jeg.

Kommer med rapport siden vil jeg tro, må bare slappe litt av nå
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Så lenge du ikke røyker på peaken skulle det ikke være noe stress hvis du er godt kjent med cannabisrusen.
Vis hele sitatet...
Det blir skummelt unøyaktig å skulle påstå noe sånt, spesielt med tanke på at det er to psykedeliske rusmidler vi snakker om her. Det er altfor mange ukjente variabler.

Hva vil det si å være godt kjent med cannabis-rusen? Jeg har røyket stort sett hver dag i mange år nå, men rusen kan fortsatt overaske meg totalt, og noen ganger gi meg ubehag. Hvordan jeg ville reagert i den situasjonen med LSD på toppen kan ingen svare på.
Sist endret av fetter; 21. juli 2011 kl. 17:35.
Jo, det ble ikke så godt forklart kanskje. Det var sent og innlegget ble skrevet mellom nattings og køya. Jeg kom med egenerfaring og røyket selv på første LSD-tur uten problem. Det eneste negative jeg merket av cannabisen var at den kunne gi litt noia, men den ble nullet ut av euforien LSD'n ga meg. Selvfølgelig ikke noe fasit på hva som funker for alle.

Personlig synes jeg det ikke er noe som er bedre med spliff på syre. Med en gang jeg tar den første så vil jeg bare ha mer og mer og mer og mer. Med godt vant mente jeg at hvis du er sann som meg: Røyker jevnt og trutt og ikke har noe problemer selv med massive mengder. Har man det slik så har man bedre forutsetning til å takle den rusen i tillegg til noe nytt mener nå jeg. Det blir noe annet når en spliff får deg til å skru av alle lysene og trekke for gardinene i frykt for politiet er utenfor hvis du skjønner. Alle jeg pratet med frarådet på det sterkeste å røyke, men jeg må si meg uenig der.


Men for all del: Vis ansvar når du prøver ut nye stoffer. I mitt tilfelle landet jeg på at jeg skulle klare begge deler og det stemte. Kunne kanskje blitt en kjip tur hvis noia'n hadde vunnet, men jeg hadde overlevd likevel tenker jeg. Syre er jo ikke så lett å få tak i her og jeg ville utnytte turen maks og ikke angre på å la det gå uprøvd. Hadde jeg hatt flere lapper liggende hadde jeg nok kjørt en ren LSD-tur først. Problemet er bare at jeg lett får lyst på spliff i gode stunder og LSD er jo ganske kjekt

Uansett så er ansvarlighet bedre enn dumdristighet når det gjelder psykadelika så du har helt rett fetter.
Nå har jeg ikke erfaring med nøyaktig LSD, men om du kjenner at rusen "peaker", samtidig som den ikke er særlig overhvelmende, ser jeg ikke noen problemer med å ta en joint.

Husker jeg trippet på DXM en gang, og hadde lest på forhånd at man ikke skulle røyke under trippen. Jeg fant dog ut at rusen ble litt i mildeste laget, og ikke noe å skryte av. Etter noen jointer satt jeg plutselig i mitt mest trippye mindspace jeg noen gang hadde hatt. Fikk kanskje alle mine store "relevations" før cannabis kom inn i bildet, men rusen var bare helt grei liksom. Likevel hadde rusen ingenting å stille opp med mot min sky av fred jeg satt på i flere timer etter en joint eller fem.

Kan hende jeg står på litt tynn grunn når jeg antar at situasjonen ville blitt det samme på LSD som DXM, men slenger ut teorien min likevel.
<3
Trådstarter
Rapport postet på rapport forumet

Takk for god hjelp allesammen! <3