Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2951
Har 2 brett 30mg altså 20x30mg hvor mye tenker dere er en grei rus-dose? Og hva er farlig dose? Vurderer å hive i meg 5-10 hvor mange pleier dere med erfaring å ta for rus?
30mg i hvert nesebor var min go-to.. Kongen på haugen i noen timer da.

Dette var sånne 60mg depot piller som jeg åpna og knuste kulene om til fint pulver. Start rolig om du ikke har noe toleranse.

Har coka, speeda og ritalina - ritalin ga meg mest hjertebank av alle 3.
Sist endret av colakork; 23. november 2020 kl. 03:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
🍁420🍁
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
30mg i hvert nesebor var min go-to.. Kongen på haugen i noen timer da.

Dette var sånne 60mg depot piller som jeg åpna og knuste kulene om til fint pulver. Start rolig om du ikke har noe toleranse.

Har coka, speeda og ritalina - ritalin ga meg mest hjertebank av alle 3.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar, tror ikke 60mg er nok. Men har spist 2stk nå så får vi se kan være jeg tar fler, en kompis sa han tok 300mg når han tok det men er det trygt, hva er farene om jeg tar så mange?
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Tusen takk for svar, tror ikke 60mg er nok. Men har spist 2stk nå så får vi se kan være jeg tar fler, en kompis sa han tok 300mg når han tok det men er det trygt, hva er farene om jeg tar så mange?
Vis hele sitatet...
Ganske høy dose. Har kompisen din toleranse? Du risikerer jo plutselig død eller alvorlig skade som slag og hjerteinfarkt når man tar ting som Ritalin, men farene er ganske lave i terapeutiske doseringer men beveger du deg opp i høye doser så øker sjansen betraktelig. 60mg IR gir meg en god feeling, noe mer - 80-90mg så blir effektene sterke men også bivirkningene. Tatt 160mg kanskje på det meste med toleranse men det kjente jeg at var for mye. Tror du får det jævlig om du tar ikke 200, ikke 230, ikke 260 men 300?! Mg.
Sist endret av Relevant; 23. november 2020 kl. 03:29.
🍁420🍁
Trådstarter
https://www.rustelefonen.no/2018/05/...isin-overdose/

Her er jo det en som har tatt 1600mg!?
Det høres ut som en veldig dårlig ide.
🍁420🍁
Trådstarter
https://www.quora.com/What-is-a-fata...rta-for-a-teen

Der står det at dødelig dose kan være opp til 100mg per kg i kroppsvekt. Jeg tror jeg tar 300mg jeg

De 60mg kicket inn nå, føler meg speeda ja men ikke sånn mye men sånn 1-2 linjer speed, hvordan funker det om jeg sniffer? Får jeg effekt? Får ikke effekt med sniffing av speed, får jeg det av dette da?

Er oppe på 6 stykker nå, kjører på til klokken 21:30, har et glass liggende så jeg tar et par rivoer fra det til å sove. Så slipper jeg nedturen og. Takk for svar.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 23. november 2020 kl. 06:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har i mine yngre dager inntatt en boks med 54mg concerta = 1620mg, iløpet av en natt. Dette endte opp med: Hallusinasjoner, paranoia, svimmelhet, ekstrem kvalme, dehydrering.
Jeg spydde opp all væske jeg prøvde å drikke, endte opp med å besvime på badegulvet, der jeg lå å skalv og hadde frysninger.
Det kunne sikkert fort ha endt værre, ren idioti.
Vil ikke anbefale å gå over 100mg, går man over det ender man fort opp med mye bivirkninger. For meg gir Metylfenidat generelt mye bivirkninger i forhold til andre rusmidler i sin klasse, har inntrykk av at det gjelder for de fleste.
Sist endret av Passiv; 23. november 2020 kl. 09:54.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Har i mine yngre dager inntatt en boks med 54mg concerta = 1620mg, iløpet av en natt. Dette endte opp med: Hallusinasjoner, paranoia, svimmelhet, ekstrem kvalme, dehydrering.
Jeg spydde opp all væske jeg prøvde å drikke, endte opp med å besvime på badegulvet, der jeg lå å skalv og hadde frysninger.
Det kunne sikkert fort ha endt værre, ren idioti.
Vil ikke anbefale å gå over 100mg, går man over det ender man fort opp med mye bivirkninger. For meg gir Metylfenidat generelt mye bivirkninger i forhold til andre rusmidler i sin klasse, har inntrykk av at det gjelder for de fleste.
Vis hele sitatet...
Åssen var nedturen?
poppa fjorten concerta for lenge siden når jeg var enda dummere, og fikk den værste nedturen jeg noengang har hatt. Paranoia med stor P. Var helt konge på haugen i noen timer først da.
Sist endret av Bothrops; 23. november 2020 kl. 11:56.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Åssen var nedturen?
poppa fjorten concerta for lenge siden når jeg var enda dummere, og fikk den værste nedturen jeg noengang har hatt. Paranoia med stor P. Var helt konge på haugen i noen timer først da.
Vis hele sitatet...
Forferdelig. Er vel den værste nedturen jeg har hatt på stimulanter. Store sår i kjeften, kjeven hadde fått kjørt seg såpass at det kjentes ut som jeg hadde fått juling. Ble liggende å vri meg i senga. Ikke noe som fristes å gjenta.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hvorfor låser hendene mine seg etter eg har tatt mye ritalin, er de normalt eller er de ikke normalt? Eg tokk ganske mye ritalin får mange timer siden, dro på skolen alt va helt fint men så plutselig begynte hendene mine å låse seg, ganske randomt, vet noen hvorfor?
Sitat av Vettafaen_navn Vis innlegg
Hvorfor låser hendene mine seg etter eg har tatt mye ritalin, er de normalt eller er de ikke normalt? Eg tokk ganske mye ritalin får mange timer siden, dro på skolen alt va helt fint men så plutselig begynte hendene mine å låse seg, ganske randomt, vet noen hvorfor?
Vis hele sitatet...
Stimulanter er kjent for å stramme inn musklene slik at de blir anspent. Helt vanlig bivirkning, spesielt i høyere doser.
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Stimulanter er kjent for å stramme inn musklene slik at de blir anspent. Helt vanlig bivirkning, spesielt i høyere doser.
Vis hele sitatet...
Åhh ok, takk får svaret iallefall, va litt sån forvirra når de begynte å skje, fant ingt på Internett så da var dette eneste plassen eg kunne tenke på å spørre lol,

Det har offisielt gått over 20timer siden eg tokk ganske mye ritalin hvorfor ser tryne mitt litt hovent ut nå plutselig? Og pupillene mine ser ut som svarte hull jo, lol ta her e så goofy men veit nokken ka som skjer ellllleerrrr?
Sist endret av Vettafaen_navn; 2 uker siden kl. 00:51. Grunn: Bro korsen tek man og un ,, na greia