Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1192
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liker å ta være på en fest.
Har reduset lever, så jeg kan ikke drikke alkohol, morro er det uansett, men det kan være litt slitsomt å være edru også.
Lurer på å få det litt mere morro, og spise 1 mg. Rohypnol x 4 ganger fordelt utover kvelden/natten. Mener å ha hørt om folk som kjenner på negative bivirkninger, dagen etter inntak av Rohypp, men jeg vet ikke om jeg husker riktig.
Er det tilfelle med en lang kveld med de pillene der (4mg/kveld), kun 1 kun kveld i uken?
R.i.p 23.04.2021
Du blir rimelig dau og sigen i kroppen dagen etterpå.og det er en ganske dårlig ide å kjøre på med 4mg på en kveld, uansett om du deler det opp i 4 omganger.de sitter såpass lenge at på nr 2 og 3 så får du den klassiske blackouten og risikerer å gjøre mye dumt.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Du blir rimelig dau og sigen i kroppen dagen etterpå.og det er en ganske dårlig ide å kjøre på med 4mg på en kveld, uansett om du deler det opp i 4 omganger.de sitter såpass lenge at på nr 2 og 3 så får du den klassiske blackouten og risikerer å gjøre mye dumt.
Vis hele sitatet...
Skjønner, det hadde gått bra...
Man får ikke omvend virkning dagen derpå...? Rolig på de dagen før og nervøs og urolig når de går ut av kroppen? Prøver bare å tenke "logisk"...
Nei om noe så oppleves det behagelig dagen etter også.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fine greier! Takk.

Spm.2...
Hvilket av benzodiazepin mister man mest "hemninger" på.... Og blir mest crazy på osv?
Ville anbefalt svake benzoper som valium og sobril, om du vill ha sterke anbefaler jeg xanor, om du vill ha liggende effekt som alkohol bruk lyrica .
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fine greier! Takk.

Spm.2...
Hvilket av benzodiazepin mister man mest "hemninger" på.... Og blir mest crazy på osv?
Vis hele sitatet...
Hvorfor spør du om dette? Høres mer ut som at du har tenkt til å dope ned en dame drug rape så håper ikke spørsmålet ditt får bli stående (eller får svar). Om ikke du har onde intensjoner kan andre som leser tråden i fremtida ha. Hvert 50 minutt blir en ny jente voldtatt i norge og alt som kan senke den statestikken må gjøres om det så er å slutte å tipse folk man ikke veit hvem er eller hva egentlig vil, om hvilke drugs som gjør at den som får det i seg mister mest hemninger og bli mest "crazy"..

Har aldri hørt noen bruke den ordbruken om et rusmiddel de ønsker å innta selv.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor spør du om dette? Høres mer ut som at du har tenkt til å dope ned en dame drug rape så håper ikke spørsmålet ditt får bli stående (eller får svar). Om ikke du har onde intensjoner kan andre som leser tråden i fremtida ha. Hvert 50 minutt blir en ny jente voldtatt i norge og alt som kan senke den statestikken må gjøres om det så er å slutte å tipse folk man ikke veit hvem er eller hva egentlig vil, om hvilke drugs som gjør at den som får det i seg mister mest hemninger og bli mest "crazy"..


Spør deg selv!!
Ute etter en god fest, uten alkohol...
Har aldri hørt noen bruke den ordbruken om et rusmiddel de ønsker å innta selv.
Vis hele sitatet...
Spør deg selv!!!
Ute etter en god fest, uten alkohol.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
QUOTE=vet_ikke_jeg;3649887]Ville anbefalt svake benzoper som valium og sobril, om du vill ha sterke anbefaler jeg xanor, om du vill ha liggende effekt som alkohol bruk lyrica .[/quote]

Skjønner. Det må bli rohypnol eller xanor,,, men hva er egentlig forskjell av virkningen, til mitt bruk...? Det blir vel mere galskap/mister mere kontrollen av rohypnolen??
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
QUOTE=vet_ikke_jeg;3649887]Ville anbefalt svake benzoper som valium og sobril, om du vill ha sterke anbefaler jeg xanor, om du vill ha liggende effekt som alkohol bruk lyrica .
Vis hele sitatet...
Skjønner. Det må bli rohypnol eller xanor,,, men hva er egentlig forskjell av virkningen, til mitt bruk...? Det blir vel mere galskap/mister mere kontrollen av rohypnolen??[/quote]

Hvis du virkelig er ute etter galskap og miste hemninger hvorfor tenker du ikke på sopp, 2cb, 2ce, exstacy? Eller sobril for å slappe av og være angst fri så du kan nyte festen?
Rohypnol er ikke noe festrus.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjedde no feil med quotinga der.

Hvis du virkelig er ute etter galskap og miste hemninger hvorfor tenker du ikke på sopp, 2cb, 2ce, exstacy? Eller sobril for å slappe av og være angst fri så du kan nyte festen?
Rohypnol er ikke noe festrus
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor spør du om dette? Høres mer ut som at du har tenkt til å dope ned en dame drug rape så håper ikke spørsmålet ditt får bli stående (eller får svar). Om ikke du har onde intensjoner kan andre som leser tråden i fremtida ha. Hvert 50 minutt blir en ny jente voldtatt i norge og alt som kan senke den statestikken må gjøres om det så er å slutte å tipse folk man ikke veit hvem er eller hva egentlig vil, om hvilke drugs som gjør at den som får det i seg mister mest hemninger og bli mest "crazy"..

Har aldri hørt noen bruke den ordbruken om et rusmiddel de ønsker å innta selv.
Vis hele sitatet...
Dette blir for dumt, tilfører eller svarer på ingenting trådstarter spørr om. Vist målet hans var og dope noen ned, ville han at de skulle blitt crazy?

Hvordan i alle dager kom du til den konklusjonen ?

Til ts: Ville anbefalt Xanor, begynn med 1 mg så kan du ta 1 mg til om det blir for svakt, kortvarig, du mister hemmninger, pratsom, og varer mellom 6-12 timer.
[/quote]Skjønner. Det må bli rohypnol eller xanor,,, men hva er egentlig forskjell av virkningen, til mitt bruk...? Det blir vel mere galskap/mister mere kontrollen av rohypnolen??[/quote]

Xanor gir ikke hang over og er diggeste benzoen der ute i mitt syn,
Sist endret av vet_ikke_jeg; 28. november 2020 kl. 03:19.
R.i.p 23.04.2021
Hold deg til xanor du.. rohypnol er som sagt et kraftig sedativ (sovemedisin) og på 2mg+ går du og halvsover mens du mumler å ser ut som en zombie. Får helt klart mer ut av xanor eller rivotril i sosiale sammenhenger. Rohypnol nytes best aleine foran tven eller som forskrevet for søvn.