Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1180
Nå som det er Black Friday i morgen så kommer jeg til å kjøpe inn en god del klær, telefon og andre produkter jeg har spart opp penger til.

Jeg er veldig Gotisk av meg, så spesielt når det kommer til klær så vil jeg fokusere på klær som er av den gotiske typen.

Hvilke nettbutikker anbefaler dere? Tenker først og fremst på Norske, Svenske og Danske nettbutikker. Men også utenlandske butikker som er lokalisert i England, USA og andre Moderne (hovedsakelig Europeiske) land som har nettbutikkene sine oversatt til engelsk. Tenker spesielt på tyske og franske nettbutikker i dette tilfellet.

Hvordan er det med Tollfrie varer når totalprisen er på under 350 kr?
Skulle ikke det komme en lov 1. Januar i år som avviklet denne ordningen? Eller den bare igangsatt, men ikke helt fullbyrdet enda?

Hvilke type varer gjelder ikke grensen på 350 kr for per idag?
Sist endret av Defending; 26. november 2020 kl. 07:01.
Ragnaråkk - Norsk

DollsKill - USA

KillStar - USA og England

Sjekk ut merkene på hver butikk så finner du flere.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Ragnaråkk - Norsk

DollsKill - USA

KillStar - USA og England

Sjekk ut merkene på hver butikk så finner du flere.
Vis hele sitatet...
Takker, skal sjekke de ut!
Forøvrig så visste jeg allerede om Ragnaråkk, kjøpte en av de kuleste buksene jeg noensinne har hatt der.
Antonioli.eu
layerslondon.com
ssense.com
hevn.no