Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6618
Hei,

Etter forsslag i en annen tråd ønsker jeg å se om det er interesse blant noen freaks for å få en linnnføring i prosjektet/investeringsobjektet mitt.

Ønsker å få konstruktiv kritikk og innspill forøvrig knyttet til hvordan den kan presenteres best mulig. Hvor dypgående den teknsike beskrivelsen bør være er også noe jeg sliter med åo finne ut av selv.,

Finnes det interewsse for dette i Bergensområdet ila uken? Jeg kan ta meg tid når det passere for eventuelle interessenter.
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Bor i Bergen og vil gjerne se hva du har å demonstrere. Har fulgt deg her på forumet lenge nå og gjenkjenner stemmen din fra podcasten så lurer noe jævlig på hvem du er, haha! Har ikke særlig mye midler atm så blir mest for det sosiale for min del da.
Sist endret av SpeedBenzo; 7. januar 2020 kl. 00:00. Grunn: Kom ani send før eg skulle sende..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jada, det funker fett Dette er for å få tilbakemelding og forberede den virkelige pitchen - så ingen krav om at man skal være bemidlet. Noen andre som er interessert? Trenger jo ikke være helt sentrert rundt prosjektet mitt heller, kan like gjerne se det som et vanlig freaktreff med dette som innslag. Har faktisk aldri vært på et freaktreff, så er faen øå tide.