Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6864
Fløtta østover for jobb å familie. Men kjenner ingen freaks i området er 33. Har kjerring på 29. Glad i mye rart. Lager litt musikk. Glad i foto å video. Skog å mark. Metallsøking, Jakt, gullgraving, gaming å mye annet rart. Kjenner mange på jobb, men er liksom ikke helt min type folk... Så noen freaks i mitt område som vil bli kjent?
Er fra Særp og flytta tilbake dit i år. alltid hyggelig med nye bekjentskaper så du må gjerne sende en PM om du er interessert, en skikkelig musikknerd og holder på med det selv. Seksogtyve år!
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Er fra Særp og flytta tilbake dit i år. alltid hyggelig med nye bekjentskaper så du må gjerne sende en PM om du er interessert, en skikkelig musikknerd og holder på med det selv. Seksogtyve år!
Vis hele sitatet...
sendt pm
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan fortsatt tenke Meg flern bekjente I området! Så bare å skrive pm selv om denne posten blir eldre å eldre