Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 464
Har drevet mye med molly, kokain og knips. Men nå er jeg midt i skole uke å kjenner at alt jeg tenker på er hvor mye jeg vil bli ruset. Fikk noe type angstanfall idag som gikk over til sinne.
Noen som har tips til å få tankene på noe annet?
Lite annet å gjøre enn å la tiden ta seg av formen, du har kjørt hjernen din hardt og nå trenger den å hvile og komme seg. Hold deg unna MDMA, kokain, amfetamin og andre stimulanter (bortsett fra kaffe da ), spis sunt og variert, jobb/tren fysisk. Kanskje kosttilskudd kan hjelpe litt, f.eks. vit C og D, magnesium, 5-HTP/L-tyrosin (sistenevnte gir en god energiboost).
Sist endret av Stray Wanderer; 23. oktober 2019 kl. 22:03.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis ren mat, hold deg i fysisk aktivitet / vær sosial så langt du orker, driv med en hobby, gjør noe gøy. Ville ikke brydd meg med kosttilskudd med mindre jeg hadde en hyperliberal lege for veiledning. Og kanskje trappe ned litt neste gang, så slipper du hele dette kjøret? Men det krever sin selvdisiplin.