Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 12493
Var det ikke noe oppmøte??
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Seulement moi. Ahh, c'est la vie.
Utrolig skuffende å høre, rart at det ikke var én eneste person
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Det var jo det. Det var Junta. Forøvrig tenker jeg å ha lage til noe lignende for å komme i gang sosialt der nede. Greit å ikke utelukkende ha venners venner som omgangskrets. Selv om det kanskje bare blir en engangsgreie. Vi får se. Blir ikke før jeg har funnet leilighet Hvis ikke noen andre hiver seg rundt?
Sist endret av Duckie; 18. juli 2015 kl. 23:32.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Psh. Sånt skjer. Har skjedd før også. Av og til kan tilfeldigvis mange, av og til kan tilfeldigvis få.

Og nei: Det er ingen andre som hiver seg rundt. Det er aldri noen andre. "The only thing necessary for the triumph of latskap is for good freaks to do nothing."

Som med global oppvarming. Bortsett fra denne saken ikke har alvorlige konsekvenser.

Og: «Ikke en eneste person»? Du var heller ikke der. Jeg er hvertfall ikke personlig fornærmet eller noe. Jeg stod på en plass i et par minutter uten at noen kom, og hørte på podcasten min der, istf. hjemme. Boo hoo. Se for en forferdelig konsekvens av det å ta en sjans da. Og så er det andre gangen det skjer. Nei vettumeg hva. Selv om jeg har vært på godt over 30 treff med andre folk, så er dette dråpen. På tide å ta en rabiat sorti. Føkk alle dere som ikke kom! Særlig du som leser dette!



lolololololololol

Sees på neste treff folkens! :D
Kan informere om at daten endte med vepsestikk i nakken og at jeg dro av meg t-skjorta i en fart foran jenta.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Psh. Sånt skjer. Har skjedd før også. Av og til kan tilfeldigvis mange, av og til kan tilfeldigvis få.

Og nei: Det er ingen andre som hiver seg rundt. Det er aldri noen andre. "The only thing necessary for the triumph of latskap is for good freaks to do nothing."

Som med global oppvarming. Bortsett fra denne saken ikke har alvorlige konsekvenser.

Og: «Ikke en eneste person»? Du var heller ikke der. Jeg er hvertfall ikke personlig fornærmet eller noe. Jeg stod på en plass i et par minutter uten at noen kom, og hørte på podcasten min der, istf. hjemme. Boo hoo. Se for en forferdelig konsekvens av det å ta en sjans da. Og så er det andre gangen det skjer. Nei vettumeg hva. Selv om jeg har vært på godt over 30 treff med andre folk, så er dette dråpen. På tide å ta en rabiat sorti. Føkk alle dere som ikke kom! Særlig du som leser dette!



lolololololololol

Sees på neste treff folkens!
Vis hele sitatet...
Selv så bor jeg meget langt unna og har jobb, dette har jeg også nevnt tidligere i tråden. Null grunn til å oppføre seg så fientlig mot alle sammen
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Selv så bor jeg meget langt unna og har jobb, dette har jeg også nevnt tidligere i tråden. Null grunn til å oppføre seg så fientlig mot alle sammen
Vis hele sitatet...
Skjønte du ikke at det var en spøk da? Det var nøyaktig hva det var.
Trådstarter
33 0
Joda, vi var 3 stk skansen
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Null grunn til å oppføre seg så fientlig mot alle sammen
Vis hele sitatet...
Ta det med ro. Selv om Jonta kan virke litt brysk av og til, så er han, i tillegg til å være en sart blomst, en spøkefugl og en flittig bruker av såkalt "ironi". Ta ikke alt han sier bokstavelig. Han er garantert like blid neste gang du treffer ham.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det Rusmisbrukeren og Realist1 sa. =)

Polo1992: Hvah? Awww. Dere skulle sagt ifra/jeg skulle sjekket. Jaja. Next time!
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hva tenker folk om 7. august 18:00 på...tja, statuen i sentrum?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg kan ikke på det tidspunktet. Ikke at dét bør hindre noen i å ordne treff. =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
elevatormusician
sorrY's Avatar
Jeg er med på treff i august
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Kan du den helga, Jonta?
Når kan du, sorrY?

Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Helga som kommer nå er jeg opptatt, men neste bør gå.

Jeg er bare én person assa. =)
Kommer så lenge det ikke krasjer med andre planer Freaktreff er alltid trivelig
elevatormusician
sorrY's Avatar
Jeg er opptatt førstkommende helg, men etter det er jeg ledig lørdag og søndag de to neste Spennende ja! Aldri vært på før..
Jeg kan kanskje komme og si hallo.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Ja, men da er vi jo fem, da! Hvis alle er over 18, pilsing? Fredag den 14. august kl. 19, grønt lys?
elevatormusician
sorrY's Avatar
Grønt lys! Hvor?
Sist endret av sorrY; 6. august 2015 kl. 00:58.
Jeg kan mer enn gjerne være med på treff, så lenge det er etter helga.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gleder meg til neste treff!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg også! Når er det?
Jeg kunne tenkt meg å bli med
Kan ikke nå til helga, men er lett med etter.
Sliter fortsatt med å gå ordentlig gjennom all responsen jeg fikk når jeg lagde en tråd om å få møte nye folk i Tr.heim.
Setter veldig pris på at folk her er så hyggelige, og jeg skal prøve å få møtt alle som har uttrykt en interesse for å møte meg etterhvert

Kan forresten bli med i helga. Planene mine ble akkurat avlyst ved en litt snål tilfeldighet haha.
Sist endret av kariii; 7. september 2015 kl. 14:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.