Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 12473
Hei. Vet at det nettopp har vært ett treff, men hadde ikke mulighet til og ta turen.

Så bare lurte litt på interessen rundt ett nytt treff?
Så lenge jeg er hjemme, og har tid, så kommer jeg
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Så lenge jeg ikke er på jobb, så kommer jeg nok
Selvfølgelig.
Trådstarter
33 0
Ja, vi får ta det ei helg. Noen som har noe forslag? Kult om så mange som mulig hadde møtt opp.

Går ut i fra at det er en del freaks i byen her. Kanskje noen er her på ferie og
Jeg er hjemme fra ferie 11. juli
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Jeg er hjemme fra ferie 11. juli
Vis hele sitatet...
Og jeg kommer hjem dagen etter
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Interesse i bøtter og spann. Bare sett det på en vettug dato. Kommer aldri noe perfekt tidspunkt der alle som eventuelt ville hatt interesse også har mulighet.
Tja. KAN vel hende det er på tide for min del også!
På treff som dette bruker folk å si hvem de er på forumet? Jeg kunne godt ha kommet på treff men liker anonymiteten min
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
På treff som dette bruker folk å si hvem de er på forumet? Jeg kunne godt ha kommet på treff men liker anonymiteten min
Vis hele sitatet...
Kommer ofte folk som "bare lurker på forumet" eller "ikke har bruker". Ingen som tvinger noen til å avsløre hvem de er (selv om litt av moroa jo er å se ansiktene bak nickene).
Trådstarter
33 0
Lørdag den 18?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kan også si at du har et nick som ikke finnes som har 4 poster. Eller lage egen treffbruker.

Folk husker ikke så godt som man skulle tro. «Huh? Jonta? Øøøhh, okei. Tror ikke jeg har sett deg på forumet. Jaja, hyggelig å treffes.»

Lørdag 18. høres bra ut. Vi prøvde jo nylig å være på marinen, men så avlyste værgudene.

Jeg foreslår bortenfor skansenbroa. Det er veldig fint der: Grillplass, man kan gå langs vannet helt fram til pirbadet, moloen er fin, og i det hele tatt.
Trådstarter
33 0
Ja, der er det fint. Så støtter det forslaget.
Har noen tilfeldigvis et sett med kubb liggende? For det er gøy! Sånn om det først er snakk om å henge ute.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Om jeg har muligheten til å komme så kan jeg ta med. Sist jeg var der var det også no' skatere der.
Jeg har per dags dato ingen sjans til å garantere at jeg kan komme (mange lite konkrete men halvveis planlagte turer framover), men å kaste kubb er uansett en artig og ofte undervurdert aktivitet!
Om noen fra Møre og Romsdal har tenkt å ta turen så blir jeg gjerne med! Har ikke fått sparket meg selv i ræva og tatt lappen + nokså drøyt å dra til Tr.heim alene ^^
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Om noen fra Møre og Romsdal har tenkt å ta turen så blir jeg gjerne med! Har ikke fått sparket meg selv i ræva og tatt lappen + nokså drøyt å dra til Tr.heim alene ^^
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Trondheim, men jeg kommer fra Møre og Romsdal om det skulle være til hjelp?
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Jeg bor i Trondheim, men jeg kommer fra Møre og Romsdal om det skulle være til hjelp?
Vis hele sitatet...
Tenkte hovedsakelig på skyss og noen å reise med tur/retur Ellers skal jeg hilse på deg om det blir noe av!
Trådstarter
33 0
hvor i møre og romsdal holder du til?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ser ut til at jeg har tid den helgen, møter gjerne opp. Vi må ta med ofringer til værgudene, vi hadde tydeligvis gjort noe ordentlig galt sist gang.
Kunne ha tatt det denne helga da, og dratt på rave. Heh, nei da.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hehe, joda. Er denne helgen det passer best for meg også.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Tenkte hovedsakelig på skyss og noen å reise med tur/retur Ellers skal jeg hilse på deg om det blir noe av!
Vis hele sitatet...
Kanskje Facebook-gruppen Sjåfør Hjem - Trondheim kan hjelpe deg

Forøvrig sees vi lørdag 18. juli. Hvor?
Sist endret av Rusmisbrukeren; 8. juli 2015 kl. 13:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Inntil videre tror jeg begge passer for meg, men det er sikkert best å satse på neste helg siden det er det folk har blitt enige om nå. :-)
Tenkte meg dog uansett på bunker så lenge det ikke blir for langt unna, så om det er flere herfra som skal dit går det jo uansett an si hei!

Link til eventen btw; https://www.facebook.com/events/412341882285295/
Sitat av Åndssvak_Form Vis innlegg
Inntil videre tror jeg begge passer for meg, men det er sikkert best å satse på neste helg siden det er det folk har blitt enige om nå. :-)
Tenkte meg dog uansett på bunker så lenge det ikke blir for langt unna, så om det er flere herfra som skal dit går det jo uansett an si hei!

Link til eventen btw; https://www.facebook.com/events/412341882285295/
Vis hele sitatet...
Beklager, men dette innholdet er ikke tilgjengelig nå.
Lenken du klikket på, kan være utløpt, eller det kan være siden bare er synlig for et publikum du ikke er med i.
Æsj da. En må kanskje ha invite for å se det! Men jeg kan forsåvidt copypaste. Det er altså snakk om nok et rave i regi av Yours Truly/Truls Gjørli, som vanlig er det slik at de annonserer hvor det blir hen i siste liten. Har hørt litt hvisking om at det blir i nærheten av "roperten". Uansett, dette har de skrevet:


Sommeren er forsåvidt kommet, og vi synes det er på tide å feire. Derfor slår jeg og Randi sammen hodene for å arrangere andre utgave av BUNKER-konseptet jeg hadde tidligere i år.

Samme konsept som sist, ta med egen alkohol, godt humør, og vi holder som vanlig på til sent.

Dj's:
Heirik & Hallarald fra Drivhuset
Olav Af Wiiburg
NoModE (Bassfabrikken, Club-Wonderland)
Emil i Lønneberget (BUNKER)

Billetter finner du her:
https://tikkio.com/tickets/407-bunker-2

Cc. 100,-

Yours Truly

Truls og Randi

Edit: øh ja. Det er førstkommende lørdag, står 23.00-08.00. Haha. Sist holdt jeg ut til to-tre.
Sist endret av Åndssvak_Form; 8. juli 2015 kl. 13:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Polo1992 Vis innlegg
hvor i møre og romsdal holder du til?
Vis hele sitatet...
Jeg holder til på Nordmøre, men kan jo enkelt møte folk på ferge-kaia i Kanestrøm eller Krifast osv.

Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Kanskje Facebook-gruppen Sjåfør Hjem - Trondheim kan hjelpe deg
Vis hele sitatet...
Som sagt så er det en reise-kompis(er) jeg er på utkikk etter, både tur og retur. Ellers takk for tips, regner med at gruppen kommer til nytte i senere tid

Sitat av Åndssvak_Form Vis innlegg
Kunne ha tatt det denne helga da, og dratt på rave. Heh, nei da.
Vis hele sitatet...
Denne helgen passer heller ikke for meg.
Sist endret av SoppVandreren; 8. juli 2015 kl. 21:29.
Trådstarter
33 0
Hadde tenkt meg på rave jeg og. Kanskje vi sees der?!

Men Freak møtet tar vi lørdag den 18 som planlagt, hvis alle er enige i det?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Aldri kommer alle til å bli enige. Én eller annen bestemor har alltid fødselsdag.

Ha det nå den 18., og bestem tidspunkt.
Stemmer også for den 18., men uansett gøy om det er flere freaks som tenker seg på Bunker 2, da.
Trådstarter
33 0
Da sier vi kl. 18:00 ved den "nye" skansenbrua.
Skal prøve å rekke det hvis jeg er i byen/ev. landet!

Var det forresten noen av dere som var i Djupvika i helga? Bra stemning!
Kommer.
Hvorfor Skansenbrua? Kan ikke vi bare holde oss på marinen?
Trådstarter
33 0
Er det samma for meg.. Hvis folk er down for marinen istedet, så bør vi finne ut av det ganske kjapt.
Storm melder riktignok grei temperatur på lørdag, men regn ca hele dagen. Hva gjør vi om det er veldig miserabelt ute?

Et annet alternativ til kubb: Avalon! Har nylig spilt det med noen kompiser og ble positivt overraska over hvor gøy det er. :-)

Edit: spillet heter vel egentlig Resistance, og Avalon er bare en av de ulike versjonene. Uansett, gøy og forholdsvis enkelt.
Sist endret av Åndssvak_Form; 14. juli 2015 kl. 14:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg foreslo bortenfor Svingbrua fordi det er et ganske nytt og kjekt område antageligvis få kjenner til. Det er fortsatt på byhalvøya, har permagriller, lett å komme dit med buss og trikk om man er et stykke unna, og om det skulle regne finnes det utesteder rett i nærheten.

Bare å ta med brettspill. Ville ikke gjort meg de høyeste forhåpningene om timesvis med spilling, men man kan lett bli kjent med folk man får forklart reglene til, og etterhvert begynner å spille med. =)
Er alle gamle nok til å slippe inn steder med 18, 20årsgrense, hvis det var det du sikta til med utesteder, Jonta?
Hvis jeg selv er hjemme den dagen så har jeg forsåvidt kåken for meg selv, men jeg bor a) et stykke unna nevnte steder (Møllenberg), og b) med en katt.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg foreslo bortenfor Svingbrua fordi det er et ganske nytt og kjekt område antageligvis få kjenner til. Det er fortsatt på byhalvøya, har permagriller, lett å komme dit med buss og trikk om man er et stykke unna, og om det skulle regne finnes det utesteder rett i nærheten.

Bare å ta med brettspill. Ville ikke gjort meg de høyeste forhåpningene om timesvis med spilling, men man kan lett bli kjent med folk man får forklart reglene til, og etterhvert begynner å spille med. =)
Vis hele sitatet...
Den er grei!

Sitat av Åndssvak_Form Vis innlegg
Er alle gamle nok til å slippe inn steder med 18, 20årsgrense, hvis det var det du sikta til med utesteder, Jonta?
Hvis jeg selv er hjemme den dagen så har jeg forsåvidt kåken for meg selv, men jeg bor a) et stykke unna nevnte steder (Møllenberg), og b) med en katt.
Vis hele sitatet...
Du bor ikke "et stykke unna nevnte steder" hvis du bor på Møllenberg.
Jeg er gammel nok.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Åndssvak_Form Vis innlegg
Er alle gamle nok til å slippe inn steder med 18, 20årsgrense, hvis det var det du sikta til med utesteder, Jonta?
Vis hele sitatet...
Det vet vi ikke. Det har dukket opp 13-åringer på treff, det har dukket opp 60-åringer. Vi tar det som det kommer.
Trådstarter
33 0
[quote=Åndssvak_Form;3242813]Storm melder riktignok grei temperatur på lørdag, men regn ca hele dagen. Hva gjør vi om det er veldig miserabelt ute?



Ser det er meldt endel regn ja.

Blir det for jævlig, funker det og sitte under Skansen-brua.
Funker jo og stikke på en pub
Det var altså derfor jeg lurte på alderen til folk, da. Alle skal jo være velkomne!
Hvor er oppmøteplass?
Trådstarter
33 0
Ja, nå ser det ut som om det blir drittvær i hele morgen..
Noen som har noe nød-forslag til annen plass med tak?

Funker det for folk i dag kanskje?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Pessimister as. :p

La oss si torgkona da. 18:00.
Shit, glemte dette her jeg.
Skal på date
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Psh. Da har du noe bra å falle tilbake på om det går dårlig, og kan imponere vedkommende med oss flotte menneskene om det går bra. :D
Sitat av Jonta Vis innlegg
Pessimister as.

La oss si torgkona da. 18:00.
Vis hele sitatet...
På folkemunn kaller vi statuen torgkjerringa! Kos dere med det fine været vi har hatt i hele sommer;P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Fortsatt ingen andre som har dukket opp. Oh well. Da bærer det hjem.