Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2699
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Var hos legen idag og fikk vite at jeg måtte holde meg hjemme i noen uker fremover så derfor trenger jeg en serie eller noen filmer å se på.

Jeg liker filmer eller serier som har litt mysterie eller tankegang i seg, sånn som får deg til å tenke etter filmen. (Lost, Shutter Island etc) men jeg kan se på alt, utenom veldig feminin drama som Sex in the City.


Serier jeg har sett og likt:


Lost
Oz
Prison Break
Death Note
Breaking Bad
Walking Dead
Dexter
Pokemon
Generation Kill
South Park
Family Guy
Simpsons
Game of Thrones
Sopranos
Rome
The Big Bang Theory
How I met your mother
Chuck
King of queens
Jericho



Har sett flere også, men det er de jeg kommer på nå.
Håper noen kan gi meg noen gode serier eller filmer som jeg kan sitte å se på mens jeg er syk.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Bruk søk-knappen du (jada, er klar over at tenke-etterpå-kriteriet ditt teller litt, men)

Lilyhammer
Dag (denne får deg til å tenke myyye.)
Misfits
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Trådstarter
Sitat av kmt94 Vis innlegg
Bruk søk-knappen du (jada, er klar over at tenke-etterpå-kriteriet ditt teller litt, men)

Lilyhammer
Har sett Lilyhammer, likte ikke denne så mye.
Dag (denne får deg til å tenke myyye.)
http://www.imdb.com/title/tt1711386/ Denne her du mente? Fant fire me tittel "Dag" på IMDB.
Misfits
Startet å laste ned nå .
Vis hele sitatet...

Takk for svar.
Hvis du liker mystikk og sånn, så bør du jo se "Fringe". Det er 4 sesonger som har kommet ut til nå og den 5 og siste sesongen startet nettopp.

En annen dyp serie som får deg til å tenke og fundere er faktisk sci-fi serien "Battlestar Galactica" (den nye serien). Den er avsluttet så alle 4 sesongene er tilgjengelig.
Du burde definitivt sjekke ut:

Suits
White Collar
Burn Notice
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Homeland
Top Gear
Heroes (4 sesonger)
Smallville (8 sesonger?)
Alphas (1, 5 sesong til nå)

Hvis du liker litt overnaturlige serier da
"Øko-Terrorist"
Once Upon a time (Virker litt merkelig til å begynne med, men setter deg sykt inn i det)

Samme folk som laget Lost.
Doomsday Preppers! Ikke en fiksjonell tv-serie, men faen så bra! Handler enkelt og greit om amerikanere som gjør seg klare for dommedag.

Paranoia lvl: American
Sist endret av Eiol; 3. oktober 2012 kl. 11:29.
Alkoholisert gamer
Sons of anarchy
Weeds
Big bang theory
Suits
Workaholics
Sist endret av ekoli; 3. oktober 2012 kl. 11:30.
Sjekk om du finner noe du liker her
X-files
Babylon 5
Twilight Zone (original)
The Wire - Bare en av de beste seriene jeg noensinne har sett. Anbefales på det sterkeste!
Solsidan 1 og 2
Always Sunny in Philadelphia! Dødsbra komiserie som er mye mer reell og utfordrende enn f. eks. barnevennlige How I Met Your Mother. Ikke at jeg ikke digger himym, men denne serien er også fet

Futurama! Hvordan kunne jeg glemme det...
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Du har funnet frem riktig Dag ja, TS.
Har ikke fått tid til å lese om den har blitt nevnt enda, men "My name is Earl" er også verdt å ta en titt på. Men du må nesten se et par-tre episoder for å skjønne, trailerne på YouTube er.... dritt.
Wilfred

Surrealistisk serie med Elijah Wood i hovedrollen.

Sitat av IMDb
The story of a manic depressive man who inexplicably is the only one who can see his neighbor's dog as full grown man in a dog suit.
Vis hele sitatet...
Supernatural!! (hvis du liker overnaturlige serier da, jeg synes iallefall det er en av de beste)
Poy
Stay positive..lala
36 1
Workaholics. beste serien på lenge.