Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3667
Hei, Jeg er del av et rehabiliterings program for ungdommer, blei nylig utvist derfra på grunn av funn av amfetamin på en analyse av en urinprøve.
Jeg har aldri brukt amfetamin, så jeg lurer på om det er andre ting som kan gi utslag på amfetamin ved grundig analyse, prøver å "renvaske" meg siden jeg har aldri rørt stoffet.

Alt av tips blir satt pris på.
Du kan google medisinene du går på å se om de inneholder amfetamin.
Jeg måtte også ta urinprøver jevnlig for en god stund tilbake. Ville røyke meg stein, så da var syntetisk eneste alternativ. Det slo faktisk ut på amfetamin ...
Flere ADHD medisiner bl. annet inneholder amfetamin. Ritalin og Concerta inneholder ikke amfetamin, men noe annet som kan ligne en smule. Jeg tror jo egentlig ikke at stoffer som ikke er amfetamin kan slå ut på prøver SOM amfetamin. Det gir ikke helt mening, men hva kan jeg om det der?
Ingen her kan vite hva du har spist av mat eller tatt i deg av piller/dop. Sett deg ned og tenk deg frem til hva du puttet i deg av fast, flytende og røykbart den siste uken før pisseprøven...
Masse research chemicals slår ut som amfetamin. Tror det var et 4ho rc som ble omgjort til amfetaminrr i leveren. Veldig usikker på den, bare hørt noe om det.
Be dem ta en utfyllende urinprøve, der ser de nærmere på de ulike stoffene de fant forrige gang. For eks efedrin, som du får hos legen som hostesaft for slimhoste, slår ut på en vanlig prøve som amfetamin. Samme med fenylpropanolamin (Rinexin) som du får av legen i form av tabletter mot luftveissykdom. Så det kan være såpass enkelt at du har testet positiv pga legemiddler.