Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2854
Har ganske nylig slått rot i østfold, og kjenner omtrent ingen her, det er litt flaut, men savner noen å slå av en prat eller finne på et eller annet med..
Når man nærmer seg 30 er det ikke bare bare, kan liksom ikke ringe på til naboen å spør om de vil være med ut å leke.
Er en hyggelig type har jeg fått høre, hobbyer er å trene kampsport, game litt, lese, street art, reise, og litt fanterier..
Biter stort sett ikke, satt pris på tilbakemeldinger
Ihvertfall ikke på byen. Men noen ganger er man heldig og finner selskap for kvelden. I helgene er det mye verre å gå ut alene siden folk flest drar i grupper og holder seg innafor de som regel, vanskelig for en som er alene å involvere seg på en god måte men ikke umulig
Bare et tips, du bør kanskje skrive hvor i Østfold du holder til? Eller hvor det er aktuelt å møtes?

Er langt fra Hvaler til Degernes, eller fra Fredrikstad til Rømskog
Spesielt om en pilsen betinger taxi hjem etterpå.
Gnomosaur
PurFaen's Avatar
Trådstarter
hjelm1, når det kommer til å treffe folk på byen finner jeg det ganske enkelt, ikke mye som er mer moro en å infiltrere en småbrisen venninne gjeng
Men det er ikke akkurat slik man skaffer venne hvis du skjønner..

Når det kommer til område jeg bor i så er det Halden som er byen.


Flyttet hit etter et turbulent år på kryss og tvers av Europa,og holder nå på med å ta en del eksamener som privatist, og da kan tilværelsen fort bli litt ensom..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hender det er noe fester her hos meg i Fredrikstad. Regner med at du skjønner hvor landet ligger når du spør her på freak
Men vi er veldig hyggelig alle sammen. Er nok litt under din alder, men hvem faen bryr seg.
Er et stykke fra halden til fredrikstad, men det er vel bedre enn å sitte hjemme alene...