Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1408 649572
Noen andre som har hatt mistanke om at man egentlig har fått MDA når man har kjøpt seg litt MDMA?
Har aldri prøvd MDA (uten å vite det), så vet ikke helt hvordan det skal være. Det jeg har lest forteller om alt mellom pinlig nøyaktig 3 timers lange turer, til mangfoldige timers tripping med masse halliser.

Grunnen til at jeg lurer på om man kan ha fått MDA, er at rusen føltes veldig lik MDMA, men med en lengre opptur enn tidligere erfaringer, og en plutselig stopp i rusen, etter ca 2 og en halv time fra jeg kjente oppturen krype oppover nakkehåra. Var fortsatt litt småtura, men selve gledesfølelsen forsvant brått, og man kjentes "tom". Flere jeg var med på den kvelden som hadde spist samme følte også at den varte litt kort.
Jeg følte jeg tura litt mer enn tidligere ganger også. Sto midt på dansegulvet og så for meg at jeg var et helt annet sted osv.
Dosene var forøvrig ikke veldig store. 130 mg start og 2x100mg drops i timene etter.

Kan dette også kanskje skyldes dårligere kvalitet på MDMA'en? Eller er det muligens MDA?
Sist endret av BirkirBjarnason; 18. mars 2013 kl. 19:01.
Sitat av BirkirBjarnason Vis innlegg
Noen andre som har hatt mistanke om at man egentlig har fått MDA når man har kjøpt seg litt MDMA?
Har aldri prøvd MDA (uten å vite det), så vet ikke helt hvordan det skal være. Det jeg har lest forteller om alt mellom pinlig nøyaktig 3 timers lange turer, til mangfoldige timers tripping med masse halliser.

Grunnen til at jeg lurer på om man kan ha fått MDA, er at rusen føltes veldig lik MDMA, men med en lengre opptur enn tidligere erfaringer, og en plutselig stopp i rusen, etter ca 2 og en halv time fra jeg kjente oppturen krype oppover nakkehåra. Var fortsatt litt småtura, men selve gledesfølelsen forsvant brått, og man kjentes "tom". Flere jeg var med på den kvelden som hadde spist samme følte også at den varte litt kort.
Jeg følte jeg tura litt mer enn tidligere ganger også. Sto midt på dansegulvet og så for meg at jeg var et helt annet sted osv.
Dosene var forøvrig ikke veldig store. 130 mg start og 2x100mg drops i timene etter.

Kan dette også kanskje skyldes dårligere kvalitet på MDMA'en? Eller er det muligens MDA?
Vis hele sitatet...
Synes det høres ganske ut som bk-MDMA, også kjent som Methylone.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Synes det høres ganske ut som bk-MDMA, også kjent som Methylone.
Vis hele sitatet...
Kan være det også ja. Er det vanlig at Methylone selges som MDMA her til lands?

Jeg hadde det uansett grisefett og dansa i 8 timer.
Sitat av BirkirBjarnason Vis innlegg
Kan være det også ja. Er det vanlig at Methylone selges som MDMA her til lands?

Jeg hadde det uansett grisefett og dansa i 8 timer.
Vis hele sitatet...
Det vi kjøpte så iallefall ut som MDMA. Vi fikk det i steiner, litt lys farge, men ikke helt hvit/blank, men litt nyanse av brunt i det. M.a.o. kan det fint være MDMA. Er det mulig å få methylone i denne formen? De fleste RC blir vel laget i pulverform?
Prøvde noe MDMA i marsipan form, så ut som vaselin, veldig sterk kjemisk smak, funka bra og dansa hele natten, føltes som md :-)
men har bare sett mdma i pulver/stein før.. Noen som vet hva dette kan være?
Jeg hadde aldri rørt noe annet enn mdma i krystallform. Marsipan? Det får meg umiddelbart til å tenke på amfetamin. Sterk, kjemisk smak har det gjerne også. Spesielt fordi den inneholder en god del ether, og ikke er ferdig i prosessen.

Hva er greia med at folk forteller at de har fått grønn MDMA dynka i syre? Har de sett synsforstyrrelser på 700mg fra før, eller hva? Det der høres utrolig lite legit ut.
Sitat av wintip Vis innlegg
Prøvde noe MDMA i marsipan form, så ut som vaselin, veldig sterk kjemisk smak, funka bra og dansa hele natten, føltes som md :-)
men har bare sett mdma i pulver/stein før.. Noen som vet hva dette kan være?
Vis hele sitatet...
Enten speed eller speed med litt MDMA blandet i. Jeg har opplevd å få speed som har gitt meg en varm lykkerus, ikke langt ifra MDMA, men ikke helt det samme.

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hva er greia med at folk forteller at de har fått grønn MDMA dynka i syre? Har de sett synsforstyrrelser på 700mg fra før, eller hva? Det der høres utrolig lite legit ut.
Vis hele sitatet...
Den grønne MDMA'en er blandet med konditorfarge, etter hva jeg har fått med meg. Jeg kjenner flere som har spist den, som også regelmessig spiser LSD, og ingen av de har nevnt at den er spiket med noe.
Sist endret av fetter; 21. mars 2013 kl. 11:12.
Sitat av fetter Vis innlegg
Den grønne MDMA'en er blandet med konditorfarge, etter hva jeg har fått med meg. Jeg kjenner flere som har spist den, som også regelmessig spiser LSD, og ingen av de har nevnt at den er spiket med noe.
Vis hele sitatet...
Hm, spenstig. Det er første gang jeg har hørt om det. Tror jeg må prøve å finne en grammer av dette. Ble litt nysgjerrig nå
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Jeg hadde aldri rørt noe annet enn mdma i krystallform. Marsipan? Det får meg umiddelbart til å tenke på amfetamin. Sterk, kjemisk smak har det gjerne også. Spesielt fordi den inneholder en god del ether, og ikke er ferdig i prosessen.

Hva er greia med at folk forteller at de har fått grønn MDMA dynka i syre? Har de sett synsforstyrrelser på 700mg fra før, eller hva? Det der høres utrolig lite legit ut.
Vis hele sitatet...
hmm nei var nok ikke speed, prøvd speed mange ganger før, var definitivt ikke det. Var på et rave på lørdag og delte med en del andre erfarene, alle mente det var MDMA, sov også godt utpå morningen.. kansje noe RC greier.. godt var det hvertfall.
Fetter: Hahahaha, jeg tror jeg dør. konditorfarge! Og de tror at denne MDMA'en er lacet med LSD. Jeg lurer veldig på hvorfor de tror det. For det første, syre har stort sett blitt erstattet med div RC som nboome, og den slags. Assosierer de noe som er fargeløst med grønt? Eller bare tror de på alt folk sier til dem? Det her er litt som X-piller. "Wohoooo, jeg har rosa playboy! Den glitrer også så da måååå det være det heftigste!". Minner meg litt om småbarn som har slått kneet og må velge et plaster. Herregud, Mikke Mus er jo tøffest, liksom.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av wintip Vis innlegg
Prøvde noe MDMA i marsipan form, så ut som vaselin, veldig sterk kjemisk smak, funka bra og dansa hele natten, føltes som md :-)
men har bare sett mdma i pulver/stein før.. Noen som vet hva dette kan være?
Vis hele sitatet...
Ja, er litt av dette omkring. Prøvd det selv ved noen anledninger. Det er MDMA, men noe dårligere kvalitet enn pulver/krystalform etter min mening.
Har hørt at folk får litt nedtur på mdma fordi det tapper hjernen for dopamin/serotonin lagrene som tar 1 måneds tid å få tilbake til normale verdier.

Har vært litt deppa i det siste pga bruddet med dama, vil det kanskje gjøre ting verre? Eller er det veldig individuelt om man får nedtur dagen der på?
Det vil kanskje gjøre deg mer deppa om du takler det på en dårlig måte, mann. Kan hende at du føler deg mer ensom og kommer inn i den mølla der. Kan hende at du ikke føler så mye på det også. Det har noe å si hva du bruker dagene på når du er deprimert. Uansett så varer en eventuell kjip periode i etterkant av mdma fem dager eller noe sånt. Og hvis du fortsatt er veldig glad i x'en din kommer nok tankene inn på henne i løpet av kvelden, men det trenger heller ikke å være så negativt.
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Har hørt at folk får litt nedtur på mdma fordi det tapper hjernen for dopamin/serotonin lagrene som tar 1 måneds tid å få tilbake til normale verdier.

Har vært litt deppa i det siste pga bruddet med dama, vil det kanskje gjøre ting verre? Eller er det veldig individuelt om man får nedtur dagen der på?
Vis hele sitatet...
Personlig får jeg ikke nedtur etter èn kveld på emma. Det er når bruken blir to-tre dager i uka at den depressive nedturen kommer.
Jeg har kanskje følt meg litt down og pjuskete, men aldri sånn supernedtur på èn kveld.

Jeg vil ikke tro ting blir så mye værre av en liten emma-tur. Og som sagt; nedturen varer maks et par dager. Du går ikke rundt i 1måned og er deppa. Om du turer på fredag skal mye være på plass på mandag/tirsdag om ting går skeis.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av dinosauren Vis innlegg
Har hørt at folk får litt nedtur på mdma fordi det tapper hjernen for dopamin/serotonin lagrene som tar 1 måneds tid å få tilbake til normale verdier.

Har vært litt deppa i det siste pga bruddet med dama, vil det kanskje gjøre ting verre? Eller er det veldig individuelt om man får nedtur dagen der på?
Vis hele sitatet...
Finnes mange som får "afterglow" og er kjempehappy dagene etterpå. Mye vitamin, og omega 3:
også som moret sa over meg, det er noen som blir deppa, men det kommer ann på bruk og forhåndsregler. Så ja, det er indivduellt i ganske stor grad. Men om MDMA`en er uren, eller buffet med andre RC så kan du få nedtur, men dette kommer jo ann på om du får krystaller eller knust pulver.
Takker for gode svar. Det blir nok å prøve litt emma snart.

Jeg prøver å få tak i krystaller fordi jeg vil være sikker på at jeg faktisk får mdma, men liten plass og få kontakter gjør ikke det like lett.
Prøvde knips for noen år siden som jeg ble fortalt skulle inneholde mdma, men som viste seg å være speed. Var ikke verdens undergang, men var ikke den rusen jeg var ute etter.

Er rusen veldig annerledes hvis man er påvirket av alkohol? Ser for meg at jeg ville kombinert det med en tur på byen, riktig nok ville jeg ikke drekt like mye alkohol som vanlig. Tror bare noen ville sett rart på meg om jeg sitter på vors uten å drikke
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
mange som blacker ut om de drikker mye alkohol før sånnt, men en eller to pils kan gå. ville dog heller klart meg uten
Jeg kan drikke helt dust mye på Emma uten egentlig å bli full liksom. Vet om mange andre som har det på samme måte. Men, det et ikke direkte lurt. Du får massiv hangover med både alkohol og den økede dehydreringen fra Emman.
Dessuten så er det veldig mange som ikke synes drikke smaker noe godt på Emma heller bortsett fra vann.

Sånn generelt vil jeg si at du gjerne kan drikke noen øl eller et par drinker, men hold alkoholinntaket passe smått, du får mer enn nok rus fra emmaen alene
jeg og har drukket helt absurd noen ganger på emma. personlig, hadde jeg den beste turen med emma sammen med alkohol på et utested i sverige. droppa rett før vi gikk inn, var ganske dritings. IT WAS INSANE. borås, om noen har vært der, så skjønner de hva jeg snakker om dame/herre ratio på 3/1!
MEN!!!!!!!!! at jeg ikke tok selvmord pga hangover etter den turen der, det er et under. jeg har AAAAAALDRI vært så dårlig!!! altså, jeg har vært fyllesyk etter 14 tequila shots++, det er kjipt og du er dårlig. her snakker vi så dårlig i flere dager, at jeg faktisk lå og gråt jeg hadde det så fysisk vondt. fikk ikke nedtur på den måten at jeg ble deppa, jeg bare ville ikke leve da kroppen var i den tilstanden. så mitt råd, IKKE mye alkohol, for med lave mengder alkohol er jeg helt fin dagen derpå. noe sliten ofc, men så lett å håndtere iforhold til det å være ekstremt dårlig og ingenting funker for å helbrede deg.

say hi to emmy for me, will u
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av empzzz Vis innlegg
IT WAS INSANE. borås, om noen har vært der, så skjønner de hva jeg snakker om dame/herre ratio på 3/1!
Vis hele sitatet...
Har vært mye i Borås.
Akkurat den byen har et litt spesielt dame/herre-forhold mest pga at det er den byen i Sverige med overlegent mest lesbiske pr capita
Men hyggelige er de aller fleste, så at du moret deg tviler jeg ikke på.
Hei folkens. En kompis av meg skal på roskilde-festivalen i sommer, og har et par spørsmål.

Er det stor sannsynlighet for at det som blir solgt som E, faktisk er MDMA?
Min venn har tenkt tanken på å bestille et par Eztests for å sjekke den han evt. kjøper der nede. Men hvis det er sånn at nesten alt er rare RC'er gidder han nok ikke teste en gang.
Er det noen av dere som har erfaring med roskilde og emma?

Ser at EZ testen også indikerer hvis det er 2C-B/C/I, disse virker jo i alle fall som de er ganske uttestet i forhold til mye annet, ville du tatt pilla hvis det viste seg å være 2C-X?
Sist endret av Membranplan; 29. mars 2013 kl. 15:46.
Det var en som døde på roskilde i 2012 pga han tok ecstasy som ikke bare inneholdt MDMA. Så ezkit er nok ikke dumt.
Personlig kom jeg ikke over noen som solgte MDMA på roskilde, men lette ikke heller. Men så flere som var ruset på forskjellige rusmidler utenom alkohol og cannabis.
Jeg har spydd som en gris av bare 10mg 2C-B nasalt, og følte meg nær influensa når jeg tok 2C-C derivatet 25c-nbome. Så nei, jeg ville aldri tatt noen kapsel. Ikke en jeg ikke hadde målt opp selv eller visste nøyaktig inneholdet av. Mye bedre med krystaller med ren MDMA. I alle fall så ren du kan få den.
Kjøpte no rosa mdma fra Oslo her om dagen. Den var knust opp, og tilført konditor farge regner jeg med. Var grei kvalitet, tokk ca. 0,4 til sammen og var tura lenge, selv om jeg ikke ble så ture som jeg skulle likt.
Jeg har dårlig erfaring med å mixe alkohol og MDMA. Blackouts er aldri kult. Husker under russetida, det siste jeg husker før det er helt svart er at jeg står naken på en dass og vasker russebuksa for bæsj. Ja, jeg tror jeg dreit på meg.
Etter det jeg har hørt så døde han fyren på roskilde av diverse rusmidler (stimulanter, piller) og ikke bare mdma'en alene. Jeg har kjøpt mdma på roskilde flere ganger. Alltid fått ordentlig varer. Gjelder å høre litt rundt, og kanskje ikke slå til på det første du finner. Kjøp alltid krystaller, så går det nok fint. Men et test-kit er absolutt å anbefale!
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Er det stor sannsynlighet for at det som blir solgt som E, faktisk er MDMA?
Vis hele sitatet...
Mja... Danmark og Roskilde har fin tilgang på Emma, men som alle andre steder så er det mye rart i omløp.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Min venn har tenkt tanken på å bestille et par Eztests for å sjekke den han evt. kjøper der nede.
Vis hele sitatet...
Lur plan.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Er det noen av dere som har erfaring med roskilde og emma?
Vis hele sitatet...
Yes. Fackin' awesome
Sitat av Membranplan Vis innlegg
ville du tatt pilla hvis det viste seg å være 2C-X?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg ville tatt den

Men, husk at 2c-x er totalt annerledes enn emma. Det er stor forskjell fra å være glad og happy 4 timer, til å ture hardt med fraktaler og mayamønstre overalt i 12. Om duden ikke er forberedt på hvor hardt 2c-x kan smelle så er det best å la det ligge.
Sist endret av moret; 1. april 2013 kl. 10:18.
hey, prøvde også noe rosa mdma her i helgen som var, ikke den beste jeg har vært borti, men sendte meg på tur. Han jeg kjøpte det av hevdet det var konditorfarge som gjorde den rosa, for lettere å smugle den inn til norge. Og det var definetift mdma ettersom jeg har en del erfaring med dette stoffet. Dansa fra jeg kom inn på utestedet til jeg dro, og hadde en god følelse i kroppen under heleturen.
Grunnnen til at jeg egentlig sitter her å skriver er at jeg skal ut å feire en kompis i helgen, og vil egentlig ikke ta mdma to helger på rad. er det noen som har et forslag til et annet stoff. Tenkte først på å kombinere 2c-b med mdma. Men har aldri tatt 2c-b. Har foresten prøvd en del kombier, som feks candyflipp og hippiflipp. noen som har et tips? Er på jakt etter euforien og dansegleden, + kanskje noen koselige halliser.
Sitat av MDMAmazing Vis innlegg
hey, prøvde også noe rosa mdma her i helgen som var, ikke den beste jeg har vært borti, men sendte meg på tur. Han jeg kjøpte det av hevdet det var konditorfarge som gjorde den rosa, for lettere å smugle den inn til norge. Og det var definetift mdma ettersom jeg har en del erfaring med dette stoffet. Dansa fra jeg kom inn på utestedet til jeg dro, og hadde en god følelse i kroppen under heleturen.
Grunnnen til at jeg egentlig sitter her å skriver er at jeg skal ut å feire en kompis i helgen, og vil egentlig ikke ta mdma to helger på rad. er det noen som har et forslag til et annet stoff. Tenkte først på å kombinere 2c-b med mdma. Men har aldri tatt 2c-b. Har foresten prøvd en del kombier, som feks candyflipp og hippiflipp. noen som har et tips? Er på jakt etter euforien og dansegleden, + kanskje noen koselige halliser.
Vis hele sitatet...
Meskalin eller 2C-B er mine anbefalninger
Jeg setter en knapp på MDA, jeg. Spenstige halliser.
In Wonderland
noen som har hørt om knips som er litt oransj aktig og har en bulldog på seg? lette en del på nettet for å finne ut hva det var før det ble tatt, men fant ikke stort.. fikk en rar super-konsentrasjon og ble veldig i min egen verden. andre fikk vondt i magen og hjertedunk + masse tanngnissing, noe som førte til at de fikk en veldig dårlig opplevelse. fikk vite i etterkant at denne knipsen var livsfarlig hvsi man tok mer enn 3 stk.
Så jeg lurer på; Er det noen som har tatt disse ? isåfall hvor mange og hvordan var det?
Hørte også at det ikke var MDMA men en slags annen binding i oppbygningen av stoffet som gjorde den farlig. om noen vet hva dette er og hva det inneholder hadde det vært helmaks om du/dere deler det

tror det er noe slikt det inneholdt, er ikke sikker da. http://helsenorge.no/Helseogsunnhet/...ider/PMMA.aspx
Sitat av HAlice Vis innlegg
Hørte også at det ikke var MDMA men en slags annen binding i oppbygningen av stoffet som gjorde den farlig. om noen vet hva dette er og hva det inneholder hadde det vært helmaks om du/dere deler det
Vis hele sitatet...
Det reduserer antall mulige stoff til ca. alle RCer. Gjerne innen fenetylamin-gruppen, men det er heller ikke helt sikkert.
Inneholder det PMMA skal du i alle fall holde deg unna. Eksen min og en god venninne av meg presset i seg enorme mengder av det her, og de hadde dødd begge to om ikke politet og barnevernet hadde stoppet dem. De var dehydrerte, fikk hallusinasjoner, hjertebank (klassiker), og fikk så høy kroppstemperatur at de måtte bruke kjøtt som var fryst ned for å kjøle seg ned. Venninnen min var også så avmagret at hun hadde dødd av det om hun ikke hadde dødd av selve stoffet. BMI-en hennes var nede i 12. Det som er skummelt med stoffet er at effekten kommer så langsomt, og da dytter folk i seg mer. Og gjerne høyere doser.

Vær så snill, folkens. Vær forsiktig med knips. Personlig ville jeg heller tatt MDMA i krystaller og kombinert med LSD, 2C-B eller hva enn. Så lenge man vet hva man har fått.
In Wonderland
Alle de andre fikk noia for alt mulig og veldig vondt i brystet pga hjertedunk så høres jo ut Som noe pmma ? Med tanke på at de tok 1/2 -1 pille bare. De med vondt i brystet tok det oralt mens en til og jeg delte en i to og tok det i nesa. Fikk ingen smerte noe sted.
Takk for svar, går nok for 2c-b mulig det blir en liten tekst etter lørdagen
In Wonderland
Sitat av MDMAmazing Vis innlegg
Takk for svar, går nok for 2c-b mulig det blir en liten tekst etter lørdagen
Vis hele sitatet...
Kos deg! Hadde en super opplevelse på 2cb gleder meg til å lese om din opplevelse om du poster det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har prøvd mdma gjevnlig det siste halvåret, varierer mellom 2-3 ganger i månden. De to første gangene var det flott og alt var bra, men alle gangene etter de to første har gjort meg innesluttet, ikke særlig glad, ikke særlig engasjert eller noen andre "typisk goodfeeling" effekter man skal få av MDMA. Redusert og likegyldig er to ord som beskriver meg på MDMA, men jeg sitter alltid med en veldig god bodyhigh gjennom hele turen. Er ganske sikker på at jeg ikke har fått noe dritt de gangene jeg har vært på det, alle de andre som tar det samme som meg får en fantastisk tur hver gang.. Så skjønner ikke hvorfor effekten er helt anderledes på meg enn alle andre jeg gjør det med eller de som bruker det samme. Den fysiske formen min er litt ubestemmelig. Jeg ser frisk og sporty ut fordi jeg spillte håndball i 10 år før jeg har hatt ca 3 år uten noe fast trening. - Har det kanskje noe med helsen min at disse MDMAkveldene ikke blir som planlagt? Ellers så kan jeg informere om at jeg så og si alltid spyr eller kaster opp på oppturen, så resten av turen virker nesten bare som en sykdom etter det.
Håper noen har noe svar, fordi jeg har prøvd å søke over nette uten hell.
Sitat av Ødden Vis innlegg
Jeg har prøvd mdma gjevnlig det siste halvåret, varierer mellom 2-3 ganger i månden. De to første gangene var det flott og alt var bra, men alle gangene etter de to første har gjort meg innesluttet, ikke særlig glad, ikke særlig engasjert eller noen andre "typisk goodfeeling" effekter man skal få av MDMA. Redusert og likegyldig er to ord som beskriver meg på MDMA, men jeg sitter alltid med en veldig god bodyhigh gjennom hele turen. Er ganske sikker på at jeg ikke har fått noe dritt de gangene jeg har vært på det, alle de andre som tar det samme som meg får en fantastisk tur hver gang.. Så skjønner ikke hvorfor effekten er helt anderledes på meg enn alle andre jeg gjør det med eller de som bruker det samme. Den fysiske formen min er litt ubestemmelig. Jeg ser frisk og sporty ut fordi jeg spillte håndball i 10 år før jeg har hatt ca 3 år uten noe fast trening. - Har det kanskje noe med helsen min at disse MDMAkveldene ikke blir som planlagt? Ellers så kan jeg informere om at jeg så og si alltid spyr eller kaster opp på oppturen, så resten av turen virker nesten bare som en sykdom etter det.
Håper noen har noe svar, fordi jeg har prøvd å søke over nette uten hell.
Vis hele sitatet...
Prøv å begrense inntaket av MDMA til langt sjeldnere enn det du driver på med nå. 2-3 ganger i måneden er alt for ofte.(hvis du ikke har plukket opp dette fra lesinga de så tviler jeg på at du har lest godt nok.) Gi serotoninlagrene din lengre tid på å restituere seg fra en tur til en neste. Om du spyr på oppturen så kan det være at magen reagerer på stoffet. Har en tendens til bli litt småkvalm selv, men det gir seg fort.
Sist endret av Mofse; 15. april 2013 kl. 17:40.
2-3 var med nærmere tanke litt overdrevent, 1-2 er vell mer korrekt. Har i noen tilfeller ventet 4-5 uker fra ene turen til den andre, men som oftest ventet 3-4 uker. Har lest mye forskjellig når det kommer til restituering etter MDMA, men at man burde vente ca 4 uker (?) er noe som går igjen flere steder jeg leser. Skal definitivt restituere lengere om det er det som skal til, følte bare ikke det var feilen når jeg tidligere har hatt erfaring med å vente 4-5 uker uten noe spesiellt positivt utbytte fra MDMAen. Det kan hende det er individuelt og tar litt lengere tid for meg(?) Men uansett, takk for svar!
noe som hjelper for meg, er og bare gå rundt og smile. SMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL. det høres tåpelig ut, men funker som faen. smiler og smiler, så smeller oppturen og jeg er happy as ever og får alltid en knall tur smil og vær glad, god setting med fantastiske mennesker er det som gjør emma til det hun er.

bachelor oppgave levert, så nå til helga skal hele fylket få merke at emma har tatt turen. SMIL
Kanskje det har noe med det å gjøre.. Takk for svar i alle fall og ha en fantastisk bacheloroppgaveleverttur
Det er ikke merkelig at du ikke føler den "gode entusiastiske" følelsen Ødden. Det er vanskelig å si når serotonin nivåene er tilbake til normalen. Men man anser det som sunt å vente 4-6 uker. Men selv om du gjør dette, så betyr det ikke at du får neste tur vil bli magisk. Turer du på mdma jevnlig som du gjør. 1 gang i måneden (+mer), så er ting som mindre empati, mindre "magi" (selv om man tar store doser), likegyldighet og negative effekter som depresjon i dager/uker etterpå vanlig.

Prøv å vent lenger (2-4 måneder), og kanskje prøv Mega tryptofan - en mørk sjokolade diett. Mange som har lykkes visstnok, men en skal være litt skeptisk. Det sies at mørk sjokolade skal fungere som en MAOI, men jeg har ikke funnet noen super troverdig kilder på dette enda. Men skader ikke å prøve.

En annen ting som jeg iallefall føler blir viktigere å viktigere etterhvert som man tar mdma, er set og setting. Prøv neste gang etter å ha ventet en god stund med å ta det med noen virkelig gode venner og sett av en dato. Prøv å forberede deg mentalt (meditasjon før og under kan være nyttige verktøy) og finn et trygt og koselig sted å være på. Masse puter, masse "leker", noe godt å spise og drikke, masse lys, deco og bra med lyd osv. Gjør denne kvelden så spesiell at du får sommerfugler i magen uker i forveien.

Dette funker bra for meg, og jeg er en av de som ofte blir "blank" og kan se følelseløs ut. Nesten på grensen så det ser ut som jeg ikke har det bra. Men som noen andre var inne på;
Smil, gi en klem til en annen, si komplimenter til hverandre (funker også å si det til deg selv). Det høres kanskje litt sært ut hvis du ikke er helt typen til alt dette, men har gjort dette med flere som bare pleier å stå alene i ett hjørne å danse i flere timer (ikke at dette ikke er lov, det er kjempe gøy!), og de har syntes det funket kjempe bra til å finne en mer "stemning" under turen.

Ta en god pause så kommer nok effekten tilbake av seg selv. Lykke til!
Sist endret av Vent; 15. april 2013 kl. 22:34.
Noen vært borti rød mdma?
Sitat av Ødden Vis innlegg
2-3 var med nærmere tanke litt overdrevent, 1-2 er vell mer korrekt. Har i noen tilfeller ventet 4-5 uker fra ene turen til den andre, men som oftest ventet 3-4 uker. Har lest mye forskjellig når det kommer til restituering etter MDMA, men at man burde vente ca 4 uker (?) er noe som går igjen flere steder jeg leser. Skal definitivt restituere lengere om det er det som skal til, følte bare ikke det var feilen når jeg tidligere har hatt erfaring med å vente 4-5 uker uten noe spesiellt positivt utbytte fra MDMAen. Det kan hende det er individuelt og tar litt lengere tid for meg(?) Men uansett, takk for svar!
Vis hele sitatet...
Selv har jeg også perioder der jeg inntar emma litt mer regelmessig(omtrent slik du har gjort) og opplever mye av det samme du beskriver.
Mitt råd er å ta en lengere pause, kanskje en 3-4måneder eller kanskje opp til 6mnd før du dropper neste gang. Da skal du se at mye av magien kommer tilbake
Slenger meg på forslaget om en pause. Etter at jeg roet ned bruken min og hadde pause på mange, mange måneder dro jeg til Portugal. Der tok jeg en ganske stor drop som jaggu meg fikk meg til et helt nytt sted. Masse hallusinasjoner og kos! Den som venter, venter på noe godt.
Tusen takk for alle svar Det beste for meg blir vell å vente da tenker jeg.
- "Vent" skal skal prøve sjokoladedietten og huske set og setting er absolutt typen til slikt!
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Noen vært borti rød mdma?
Vis hele sitatet...
Jepp rød/rosa. Mye av den i Oslo nå for tia. funker fint den

Dette med farger, er det tilsatt bare for hype ? Det beste jeg har prøvd har alltid vert glass/hvitt så lurer på om fargen har noe med kvaliteten å gjøre..
Sitat av wintip Vis innlegg
Jepp rød/rosa. Mye av den i Oslo nå for tia. funker fint den

Dette med farger, er det tilsatt bare for hype ? Det beste jeg har prøvd har alltid vert glass/hvitt så lurer på om fargen har noe med kvaliteten å gjøre..
Vis hele sitatet...
De grønne og rød er tilsatte farger, ja. Det har nok litt med å skille to batches fra hverandre men nok mest med markedsføring å gjøre.
Beige, brun og klar MDMA er derimot farget etter hvor mye avfallsstoffer som ligger igjen.

Har spist rød og grønn som florerer rundt nå, og begge er fine og rene batches sålangt jeg kan dømme.
Sist endret av fetter; 17. april 2013 kl. 14:13.
Rosa mdma har blitt gasset for lenge, ikke spis rosa mdma^^
Sitat av Splendid Vis innlegg
Rosa mdma har blitt gasset for lenge, ikke spis rosa mdma^^
Vis hele sitatet...
Gjerne utdyp og bygg under med kilder. Dette sier oss uten erfaring med kjemi eller produksjon av MDMA ingen verdens ting.

Heller finner jeg ingen ting om dette på internett.