Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 6809
Nå har jeg bestilt ferdig rullede jointer fra nett med spice, de var visst ekstra strong. Jeg røyker ikke til vanlig og lurer på om effekten på en joint eller om jeg må røyke to.
Noen som har prøvd dette. Så han son hadde bestilt en pakke på 3 gram mne jeg vet ikke hvor mye som er i en joint.

Takker for svar
Sist endret av eL Bohondo; 17. september 2007 kl. 18:40.
Er vel cirka 400 mg i hver joint.
Effekten kommer gjerne ikke før litt etter at man har røyka, 5 min etter maks.
Så prøv å røyk 1/3 eller halve først, og ikke gjør det på skolen ellerno fordi man kan virkelig bli SKIKELIG fucked up av det^^
Ser ut som man har røyka et kilo hasj om man røyker for mye liksom, røyka Spice Gold på skolen og lærerne ringte hjem til en kompis og sa at de mistenkte narkotika.
Nei det blir ikke røyka på skolen nei, har erfaring med LSD type Hoffman så det er det psykedeliske jeg er ute etter.
Jeg har aldrig hørt om noen som har fått psykedeliske erfaringer med dette, men jeg hadde noen syke psykedeliske hallusinasjoner, vrangforestillinger osv.
Det var ganske sykt, gikk inn mot skolen og plutselig skrur hodet seg av i cirka 10 sekunder, hadde gått i den tiden men var ikke tilstede... Når jeg kom tilbake så... Det kan virkelig ikke forklares, var alt for sykt men jeg var ikke klar for det så det freaka meg ut.
Det var som om, hver gang jeg rørte meg så ble jeg sendt in til neste dimensjon som var cirka en meter unna den her, og det samme jeg gjorde sjedde igjen der før jeg ble sendt til neste i cirka 20 dimensjoner.

Vet det høres sykt ut, aaaner ikke hvorfor det sjedde... Har aldrig hørt om noen som har fått hallusinasjoner av spice før.
Ja ja, får vente og se da hva som skjer.
Skal legge inn min erfaring etter jeg har røyka det.
Håper det blir bra.
Har hørt om noe som heter Hawaiian Baby Woodrose Seeds. Tror jeg skal bestille det og se om det virker.
Vær forsiktig med HBW seeds, skal gå bra men er noe giftstoffer i skallet utpå og fjerner du ikke de kan du spy som faen.

Når jeg fikk den "mongotrippen" på spice, så hadde jeg røyka noe som heter kanna cirka en time før og det skal helst ikke mikses med noe, vet ikke om det utløste den trippen.
Men hadde testa spice aleina dagen før og det var hvertfall ganske bra.

Uansett, røyk en halv... Vent 5 minutter så røyker du mer om du ikke kjennerno.
effekten kan vare i cirka veldig lenge så er bedre å starte med lite.
Jeg kommer til og sitte meg ned i sofaen og være helt nøktern for jeg røyker, hva kan jeg forvente?
En slapp av følelse eller noe litt mer heftig.
Jeg er helt grønn på dette området så all input er bra
Vel, de fleste som har røyka har fått en slapp av følelse... Mange har også fått en svak psykedelisk erfaring, noen har fått en litt sterkere. Det skal visstnok være veldig likt marihuana.
Digital nomade
trippy's Avatar
HBWS er drit fett kjøpte noen nye igår. Skrap av litt av det ytterste belleget, ellers ender du med og spy. gå på www.erowid.org for mere info
Sitat av playozzy
Det skal visstnok være veldig likt marihuana.
Vis hele sitatet...
"visstnok"
Betyr dette at du ikke har prøvd cannabis?
Sist endret av halla; 17. september 2007 kl. 20:56.
Jeg mener følelsen ligner den du får etter å ha inntatt cannabis oralt.. varighet også.
førr å si d enkelt.. spice e best, kan seriøst ikke beskrive kor bra det e..
...må (som alt anna) oppleves.. annb. spicegold prerolled.. mest "bang før the buck"
halla, jo... Men er så lenge sida at jeg såvidt husker effekten jeg fikk... Slappheta og trøttheta ligner hvertfall, hodet blir også lignende men det er enda noe som ikke er lit... Kan ikke sette fingeren på det hva.
Blir mostrøtt av spice. 300mg av den normale slo ut hele korttidshukommelsen min og gav meg et "kraftfelt" foran trynet. Alt blir bare merkelig, men allikevel normalt. Er space greier skal bestille mer så snart stipendet kommer!
Før stod det på EDIT at de ikke sendte Spice til Norge, men det har de fjernet og nå er det kun USA som står på listen over land de ikke sender til. Noen som vet om dette bare er en feil eller har det plutselig blitt lovlig?

Er det noen som vet om ingrediensene er lovlig i Norge?

Spice Ingredients:
Baybean, Blue Lotus, Lion's Tail, Lousewort, Indian Warrior, Dwarf Scullcap, Maconha Brava, Pink Lotus, Marshmallow, Red Clover, Rose, Siberian Motherwort, Vanilla and Honey.
Cannabis er Psykedelika. Er Spice det?

send meg en pm hvor dere bestiller i fra please.
Å kalle cannabis for psykedelia er vel å strekke definisjonen på psykedelia litt vel langt...
Sitat av Slaktern
Å kalle cannabis for psykedelia er vel å strekke definisjonen på psykedelia litt vel langt...
Vis hele sitatet...
Cannabis er ett svakt psykadelika.
Fant ingen av ingrediensene på urtelisto, fant ikke dwarf scullcap på listo, men scullcap var reseptpliktig.
Disse to hadde helt forskjellige latinske navn, så antar at alle ingrediensene er lovlig i NOreg.
Men hva vet vel jeg er jo bare et barn.
▼ ... flere år senere ... ▼
Blir det tatt av tollen hvis de finner det?
Vil det funke på en som daglig røyker cannabis
Jeg tror du mener at det er psykoaktivt? Har aldri hørt noen betegne det som psykadelika, men jeg kan jo så klart ta feil.
Røyket det i sommer, husker ikke hva slags thou. Var litt som cannabis og det varte ikke så lenge.. Men det fucka med noe inni hodet mitt ass. Fikk sykt mye medlidenhet og empati for de rundt meg og jeg følte at jeg kunne føle det samme som dem, randome mennesker, jeg fikk litt nedtur egentlig. Så dagen etter røyket jeg det som mornings og det ja.. funka som en vanlig mornings.
Det er Jwh-018 som gir effekten på spice - Søk heller opp det hær på Freak istede for å prøve å finne ut effekten av Spice. It's all fun and games til du røyker for mye, så vær jævli forsiktig. Ifølge jævli mange, inkludert kompiser, så har Jwh gitt dem den værste trippen dem har hatt. Fikk helt noia å trudde dem skulle dø, hjertebank til de grader (ifølge sykehuset så var en av dem oppe i 220 puls)

Han ene kompissen min prøvde det for første gang sammen med meg. Han tok bare to trekk, mens jeg tok fire. Plutselig lå han bare dær, så ut som den heroinmissbrukeren. Alt han gjorde var å bevege litt på amene å pustet jævlig tungt. Jeg prøvde å få kontakt med han, men var faen ikke mulig. Så prøvde jeg å legge han ned, så han kunne sove det av seg. Da begynte han å angripe meg, så mye som en fette stona fyr kan gjøre det. Han var jo relativt inmobil, så "angrepene" hannes var å ta et delfinhopp i senga mot meg og lempe armen mot meg. Fikk roa han ned etterhvert, og gikk ut av rommet for å ikke forstyrre han. Husk, hadde enda ikke fått kontakt med han, noe som plagde meg helt forjævli. Var jo jævli stein jeg å.

Etter 5 minutter ropte han på meg, med panikk i stemmen. Jeg gikk til dær han lå, og så at han hadde det helt forjævlig. skalv, svetta, pusta tyngre enn en 70 gammel man på hundreogti kilo som nettop har hatt sex. Han sa han måtte på sykehuset, og han trudde han hadde et hjerteattack. Jeg prøvde å roe han ned, si at det var en side-effekt av rusen. Men hørte han på meg? Neida. Han ble jo seff bedre, men var likevell langt ifra artig. Dette skjedde for ganske så lenge siden, men likevell får jeg konstant bilder i hode av utrykket i ansikte hannes når han prøvde å angripe meg. Spessielt når jeg tar meg en spliff.

Anyways, dette stoffet kan være jævlig arti å, så lenge du ikke bruker for mye. Hver gang jeg lager meg en Jonas, tar jeg bare fingern på overflaten av pulveret, og drysser over tobakken med det som sitter igjen på fingeren. Så røyker jeg en halv røyk først, og en halv 20 min senere. Effekten er mye sterke en Cannabis, men også mye raskere.
Har røyka Spice noen ganger, det er på en måte som weed men litt anderledes,, jeg ble helt rar den siste gangen jeg røyka det xD trodde jeg skulle dø å sånt, tror jeg nesten svima av, lå helt stille å klarte ikke bevege meg i 1 min, det var fucka :L
Sitat av Slaktern Vis innlegg
Å kalle cannabis for psykedelia er vel å strekke definisjonen på psykedelia litt vel langt...
Vis hele sitatet...
det synes jeg absolutt ikke. Hvorfor mener du det?

Alle psykedelia er forkjellige, både i styrke, varighet og effekt. Personlig har jeg har utrolige opplevelser, og jeg kjenner mange som har hatt indre reiser og gud vet hva på hasj/pot.

Jeg synes det er rart å IKKE se på cannabis som psykedelia.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Tror jeg røyka den dritten for et par helger siden.. I kristiansand, selges det syntetisk pot.. Lignet på te, og luktet kanel.. jeg spydde overalt og satt i dusjen å skalv i en halv time :s
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
det synes jeg absolutt ikke. Hvorfor mener du det?

Alle psykedelia er forkjellige, både i styrke, varighet og effekt. Personlig har jeg har utrolige opplevelser, og jeg kjenner mange som har hatt indre reiser og gud vet hva på hasj/pot.

Jeg synes det er rart å IKKE se på cannabis som psykedelia.
Vis hele sitatet...
Agreed. Dessuten er det samme hva akkurat du syns om cannabis, det er fortsatt et psykedelia; Psykedelia - psykoaktivt rusmidler. Psykoaktiv vil si rusmidler som hovedsaklig endrer kognitivitet og persepsjon. Det er kanskje ikke LSD, men fortsatt psykedelia!
Siden diskusjonen kom opp, kan jeg si hva jeg tenker om saken. Psykoaktive stoffer er stoffer som har en virkning på sentralnervesystemet og påvirker kognitive funksjoner, persepsjon, osv. Det er ikke identisk med psykedelika -- alle psykedeliske stoffer er psykoaktive, men ikke motsatt. Psykedeliske stoffer vil jeg si er en underkategori av hallusinogener, som i tillegg til psykedelika tar for seg dissosiativer og deliriske stoffer. Termen psykedelika beskriver de andre aspektene ved den opplevelsen man oppnår ved inntak av visse stoffer i tillegg til de visuelle, som de spesielle tankemønstrene man får. I tillegg gir ikke de stoffene man tenker på med termen, som LSD, psilocin, meskalin ol., egentlige hallusinasjoner i ordets rette betydning, men heller illusjoner med utgangspunkt i det man faktisk ser.

Cannabis kan ha psykedeliske effekter, men er ikke et av stoffene jeg tenker på med psykedelika.
Sist endret av exocytose; 13. mai 2011 kl. 18:25.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
det synes jeg absolutt ikke. Hvorfor mener du det?

Alle psykedelia er forkjellige, både i styrke, varighet og effekt. Personlig har jeg har utrolige opplevelser, og jeg kjenner mange som har hatt indre reiser og gud vet hva på hasj/pot.

Jeg synes det er rart å IKKE se på cannabis som psykedelia.
Vis hele sitatet...
Jeg ser på cannabis som ett psykadelika så lenge man ikke har noe toleranse for stoffet.Men,så fort man er litt innrøyka så er det ikke noe psykadelisk virkning igjen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ble på fredag fratatt 150g urter tilsatt syntetisk thc.
har undersøkt litt, og til alle som måtte lure så kan ikke derivatloven brukes da den ikke er tilfredstillende, (Publisert fra riksadvokaten 20.11.2010). jeg kommer til å kreve det utlevert, regner ikke med at det skjer, men en må jo prøve ut lovverket. I teorien skal ikke politiet ha adgang til å beslaglegge stoffer som ikke omhandles av noe lovverk og ikke står på noen form for liste. Kommer tilbake med den saken.... Ps! trenger kontakt med noen kunnskapsrike ;-) på dette med jhw ol.
Hei, tenkte jeg skulle prøve å skaffe Spice men jeg vet ikke hva det er, hvor man kan få tak det, eller priser.
Så lurte på om noen kunne legge ut link til en side der de selger det. Går det å røyke det med tobakk eller skal man røyke det rent. kan man røyke det på bong? er det fortsat lovlig?
Sitat av Sk0giz Vis innlegg
Hei, tenkte jeg skulle prøve å skaffe Spice men jeg vet ikke hva det er, hvor man kan få tak det, eller priser.
Så lurte på om noen kunne legge ut link til en side der de selger det. Går det å røyke det med tobakk eller skal man røyke det rent. kan man røyke det på bong? er det fortsat lovlig?
Vis hele sitatet...
Er desverre? ikke lov med linking til nettsider som selger div snusk, her..
Kjapt søk på google med f.eks søkeord som "Where to buy spice/spice gold" burde peke deg i riktig rettning =)

Du kan godt røyke dette rent, men er heller ingenting i veien for og strø bittelitt tobakk over "mekket" før man røyker det..
Ja, du kan røyke det på bong..Men "legal highs" som f.eks Spice gold er det fler som sier at de får mer/bedre rus ved å røyke det i joint..
Har ikke selv erfaring med dette, så det må du nesten finne ut selv hvordan du best liker røyke det =)

Det som skjer dersom tollen stopper mange av disse "herbal highs" mixene er at du blir bedt om og sende en resept på at du har lov innføre dette..
Enkelte av disse mixene inneholder også f.eks DMT, ett stoff som er høyst ulovlig her i landet..Har tollern en dårlig dag så kan han prøve skape litt brydderi for deg :/
Tho, som regel ender det med at pakken blir destruert/sendt tilbake til avsender..
Sist endret av Hightime; 5. juni 2011 kl. 18:33.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Hightime Vis innlegg
Enkelte av disse mixene inneholder også f.eks DMT, ett stoff som er høyst ulovlig her i landet
Vis hele sitatet...
eh... hvor får du det ifra?
kan ikke forestille meg i noen som helst grad at noen av JWH-produktene inneholder DMT.
Kan noen sende meg link på pm da? Spice gold skal ikke røykes? gikk på hjemesiden til space gold der sto det do not inhale, det var røkelse. Når jeg søker where to buy spice så kom det opp kryder sider -_-
Sitat av Sk0giz Vis innlegg
Kan noen sende meg link på pm da? Spice gold skal ikke røykes? gikk på hjemesiden til space gold der sto det do not inhale, det var røkelse. Når jeg søker where to buy spice så kom det opp kryder sider -_-
Vis hele sitatet...
Vi tillater ikke slik utveksling av linker, hverken i fprumet eller på PM. Eventuelle disclaimerer og advarsler på pakken er bare forsøk på juridisk ansvarsfrakrivelse.
Sitat av somnium Vis innlegg
eh... hvor får du det ifra?
kan ikke forestille meg i noen som helst grad at noen av JWH-produktene inneholder DMT.
Vis hele sitatet...
Bra du retter meg, Somnium
Jeg forveksla/skrev vell feil, tenkte vell heller på Kratom? & div andre urter som ikke er like lovlige å innføre i landet..

Men, er det hodet mitt som prøver lure meg hvis jeg mener jeg har sett div "urtemikser" som har "reklamert" med at miksen inneholder bl.a DMT ?

Eller er det bare ett "under stoff" fra DMT, i samme "fam" med stoffet DMT..Eller ?
Sry hvis jeg ordlegger meg dårlig, håper det er forståelig

Tho, sikkert 1 år elns siden jeg satt og leste en del på disse "legal highs" som ble så hypet opp, så er vell godt mulig at det bare er husken min som loker =/
Sist endret av Hightime; 5. juni 2011 kl. 19:50.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Hightime Vis innlegg
Bra du retter meg, Somnium
Jeg forveksla/skrev vell feil, tenkte vell heller på Kratom? & div andre urter som ikke er like lovlige å innføre i landet..

Men, er det hodet mitt som prøver lure meg hvis jeg mener jeg har sett div "urtemikser" som har "reklamert" med at miksen inneholder bl.a DMT ?

Eller er det bare ett "under stoff" fra DMT, i samme "fam" med stoffet DMT..Eller ?
Sry hvis jeg ordlegger meg dårlig, håper det er forståelig

Tho, sikkert 1 år elns siden jeg satt og leste en del på disse "legal highs" som ble så hypet opp, så er vell godt mulig at det bare er husken min som loker =/
Vis hele sitatet...
det er hukommelsen din som loker, det er hverken DMT eller Kratom i disse røykmiksene.
DMT fordi det er "vanskelig" å fremstille i røykbar form i kombinasjon med at det ikke ligner overhodet på noe som helst av rusen Cannabis gir.

med andre ord ville brukeren blir jævli forvirra, og produktet ville blitt dyrere.
se gjerne min egen lille guide mtp. ekstrahering av n,n-DMT HER.


heller ei Kratom (Mitragyna Speciosa) ettersom man ikke får noe effekt av å røyke det, + at rusen man får av dette også er rimelig annerledes enn hva man forventer av røykmiksene.

det som kan sies om spice-produktene er at de inneholder en rekke JWH-varianter, som f.eks JWH-018, 250, 081, etc.
syntetiske cannabinoider med andre ord.
Sist endret av somnium; 5. juni 2011 kl. 22:29.
ArbeidsledigProletar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
det synes jeg absolutt ikke. Hvorfor mener du det?

Alle psykedelia er forkjellige, både i styrke, varighet og effekt. Personlig har jeg har utrolige opplevelser, og jeg kjenner mange som har hatt indre reiser og gud vet hva på hasj/pot.

Jeg synes det er rart å IKKE se på cannabis som psykedelia.
Vis hele sitatet...
Jeg må bare still meg bak denne. Bra grønnt såvel som hasj kan indusere flotte psykedeliske opplevelser, om du ikke har overvelmende visuals/hallusinasjoner så betyr ikke det at det ikke har spirituelle/psykedeliske kvaliteter til seg.