Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 6111
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Har en del kompiser som kommer inn bare for å lese å det tror jeg veldig mange gjør. Det er ofte bare for å lese en morsom tråd, lese andres erfaringer og sjekke hva folk snakker om her

Man ser jo det på antall visninger i forhold til poster.

Jeg tror mange setter pris på att det blir godt vedlikeholdt av våres kjære moderatorer. Mye søppel tror jeg blir fjernet før vi ser det .
Derfor blir en viss standard holdt oppe å det er en av grunnene til jeg leser daglig
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Personlig registrerte jeg meg som 14åring (17 nå), jeg merker at jeg generelt har høyere kunnskaper om nesten alt mulig, dette kan jeg takke nFF for.

Forøvrig har jeg blitt en mer reflektert person, og jeg har også fått større interesse for ting som rusmidler og politikk.

Jeg poster ikke så ofte, men leser her stort sett daglig.
Det burde blitt laget en nFFbok.
I'd buy it.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Får bare mindreverdighetskomplekser av å henge på forum.
På feks nff finner man ut at det er mange kunnskapsrike og smartere personer enn meg. På feks treningsforum finner jeg folk som er større og sterkere enn meg.
Vis hele sitatet...
har opplevd stormangalskap og mindreverdighetskompleks på en å samme tråd her. man jekker seg litt ned da
Har hatt bruker her siden 2003, dog en annen bruker i starten.
Har aldri skrevet spesielt mye på forumet, men har brukt flere hundre timer på å lese andres innlegg.

Regga meg grunnet it delen av forumet, men ble senere mer opptatt av rusmiddel delen av forumet.
Hadde det ikke vært for freakforum hadde jeg mest sannsynlig aldri fått interessen for rusmiddler, en interesse som har preget mitt valg av utdanning ( kjemi ).

Skulle jeg spandert pils på noen på forumet så hadde det blitt nichotin, mentalmelt, felix_poker og Sinister ( som jeg etter noen år på nff ble kjent med irl )
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Hvor gammel er du?
Vis hele sitatet...
Vesentlig eldre enn mange her.
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
For å si det sånn, skulle gjerne spist en middag med Provo, Halalgeir, Felix_poker, Drittunge, Mentaliment og Ivioynar Skulle blitt ganske hef10.
Vis hele sitatet...
Hehe, det hadde sikkert blitt litt av et middagskalas det! Du får stikke på Freakfest 2011 da, så møter du i hvertfall noen av dem du nevner!
Sitat av Baeocystin Vis innlegg
Skulle jeg spandert pils på noen på forumet så hadde det blitt nichotin, mentalmelt, felix_poker og Sinister ( som jeg etter noen år på nff ble kjent med irl )
Vis hele sitatet...
Jeg tar gjerne et glass vin på Freakfest
Vel, det er jo bare naturlig at medlemmer av det samme sosiale miljøet vil ofte tenke på lignende måter, selv når deres konklusjoner er forskjellige. Det skaper Solidaritet, altså en følelse av samhørighet og samhold mellom medlemmene på dette forumet.

Jeg tror vi alle blir påvirket i større og mindre grad. Dette gjelder selvfølgelig også meg selv.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Tok litt tid før jeg registrerte meg som bruker, har et par timer som "gjest" bak meg for og si det sånn.
Følte gjerne at jeg ville bli litt eldre før jeg lagde meg en bruker, noe jeg ikke angrer på.

Føler ikke at nFF har formet meg som person, dette forklarer seg ganske godt selv da jeg er forholdsvis ny her inne i forhold til mange av dere i "kjernen" som har tilbrakt årevis på denne siden.

Men det skal sies at jeg setter veldig stor pris på nFF som hører og svarer på det jeg har og si!
Det at jeg får skrive fritt om rusmidler, trekke til meg kunnskap, veilede og gjerne lære vekk litt i ny og ne, er en ting som absolutt setter en liten spiss på all den tiden jeg bruker foran pc skjermen.

Det er et godt og innholdsrikt forum som sitter på enorme mengder kunnskaper, dette beundrer jeg til det fulle!

Ser frem til mange gode tråder, debatter og spennende historier fremover også!
For alt jeg vet kan det hende at jeg blir værende et par år lengre en jeg selv hadde planlagt.

God kveld!