Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1828
En venn av meg var nylig i London og fekk labbene sine på en tyrkisk vannpipe.
Vi fant instruksjoner og testet å røyke te, noe som fungerte,
men ga ikke noen særlig god tripp. :P
Greia er, jeg lurte på om det var mulig å røyke salvia i den?
(Og annet som måtte falle oss inn, host.)
Det er visst "anbefalt" å holde seg til frukttobakk.

Her er et par bilder av pipa:
1,2,3,4,5
Sist endret av Kakelampe; 9. august 2007 kl. 23:21.
Kjør på me frukttobakk og te, gir meg en rikelig tripp..
Vet ikke med salvia, men hasj osv skal vel gå fint.
Hvorfor kjøper alle vannpipe i utlandet? Heh.. Går jo fint an å kjøpe det i vanlige butikker i Norge.
Unless man vil ha en med litt estetisk verdi, da. Som min fra Syria.
Cannabiz funker fint

Husk salvia må ha varm varm ild. Når dere prøver.
Det er skamdyrt for vannpiper i butikkene i Norge slækkern.

som jeg har sett
kjøpte en med 3 slanger i spania, hva sånn ca. er den verdt?
Sitat av Hater_mordin
kjøpte en med 3 slanger i spania, hva sånn ca. er den verdt?
Vis hele sitatet...
altså, uten videre beskrivelse og/eller bilde av pipa er det vanskelig for noen å fortelle deg hva den er verdt. og om du hadde vist oss bilde av den hadde det blitt en vag prisantydning desverre, hvis ikke noen hadde sett tilsvarende pipe i norge etc.
Røyk ren cannabis på den, eller bland poten med frukttobakk. For folk som ikke er så glad i cannabissmaken kan dette være et godt alternativ.
funker fett med hasj og tobakk også!
Røyker du hasj i en vannpipe vil jeg tippe at slangene blir fort veldig tett. Og hvem gidder å sitte å trekke seg ihjel igjennom 1.5 meter med rør og slanger?

Skal salvia røykes, kreves det høy temperatur for å få shitten til å virke. Så vannpipe kan bli litt vanskelig her. Skal man røyke salvia i noe annet anbefales stormlighter, eller?
trekker deg ikke ihjel av å røyke hasj i vannpipe,bare pipa er tett nokk så kan man trekke helt vanlig uten å måtte trekke seg ihjel. At slangen blir tett er sikkert godt mulig.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Salvia funker nok veldig dårlig, det er ganske mye trekking og pusting og pesing med vannpiper i forhold til en letttrekt bong.
Det er alt annet enn unormalt og umulig å røyke cannabis på vannpipe. Vit at det sitter x antall ganger Norges befolkning i Egypt som gjerne motbeviser dere, hver dag. Når det gjelder din syriske vannpipe, slækkern, så sitter jeg selv på en vannpipe laget i Syria, noe som fungerer bra for meg, og noe jeg vet går for å være det beste, og da ikke nødvendigvis med hensyn på estetikk. Allikevel skal du vite at en stor del av vannpipene her i verden nok er produsert i Syria.
Sist endret av milo9000; 10. august 2007 kl. 16:12.
å røyke bønne/pot på shisha pipe er mer eller mindre waste!
å røyke salvia på en sånn pipe er bare latterlig...

med mindre du har maaaasse bønne å ta av så røyk det på vanlig pipe/joint/whatever

bruk shishapipa som den skal brukes, kjøp shishatobbak(frukttobak) kjøp riktig kull, og kos deg! gjerne etter å ha røyka en feit joint

også tar du å røyker salvia med maispipe og bong så svinger det skikkelig


shisha er konge!
hvorfor er det waste å røyke pot\hasj i hookah`en
forde mye av det ryker opp, skulle jeg vel tro
er ihvertfall det jeg erfarte..også må man jo ha ganske mye, er ikke bare å brenne en sigg mekke bønne og tro det skal bli som en vanlig vannbong

tror jeg skal børste støv av den gode gamle shishapipa mi jeg! er jævlig godt etter god mat! spess kirsebær smak!
hmm syntes ikke det men hvordan gjorde du det da? vist det har noe å si.
De fleste souvenir piper lekker som bare juling... men om du får kjøpt en hooka av litt kvalitet ser jeg ikke bort ifra at det fungerer helt fint å røyke cannabis på den, hvis du vil fyre for kråkene...(!!!)

Vask den godt hvis du allerede har brukt den på hasj (så kan ingen ta den fra deg hvertfall) og bruk den til pynt.

Kjøp deg heller ei skikkelig glass pipe på scorpius eller no.... hjemme mekke colaflasker funker og er billig, men faen så surt det smaker. In the long run sparer du på å kjøpe ei skikkelig glasspipe... =)
Trådstarter
2 0
Hmm. Takk for all info. Det virker som de fleste mener at Salvia i en sånn tyrkisk vannpipe ikke er å anbefale. Burde jeg heller skaffe meg en bong som den her?
Sist endret av Kakelampe; 11. august 2007 kl. 05:57.
Hvis du skrur av ventilen kan du bruke den som en bong.. salvia går fint å røyke da, men bruk lighter og ikke kull.. uansett er det greit å holde seg til frukttobakk i den da alt annet legger igjenn ulumsk smak for senere..