Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 11628
Trådstarter
92 1
hehe:P 72 timer
Sitat av Pope
Haha.. Møtte en dust tidligere i ferien som sa han hadde sniffet kreatin og vært våken i 14 døgn.. Han var helt overbevist om det selv..

"Persen" er vel 30-40 t. tror jeg..
Vis hele sitatet...

Kreatin er et middel for å øke i styrke i styrke/kroppsbyggning, ikke for å holde seg våken. Lmao
Sitat av Romanowa
Da må jeg bare spørre, HVORFOR? Var du utrolig dårlig forberedt til eksamen eller noe?
Vis hele sitatet...
Neh, var bare litt for glad i wow en periode :P
1-45 går lett på 5dager :P
Trådstarter
92 1
45 lvl på WOW er ganske mye det, men det hadde vært digg hvis dere hadde gått inn på denne tråden også. http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=89877
Sitat av Matti94
45 lvl på WOW er ganske mye det, men det hadde vært digg hvis dere hadde gått inn på denne tråden også. http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=89877
Vis hele sitatet...

Beklager men er det noe jeg hater er det fotball
Trådstarter
92 1
ok, den er grei, men til dere andre som er her og liker fotball.
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=89877
På TG06 var jeg våken fra onsdag til lørdag, så blei jeg så slakk at jeg dro hjem.. så fikk jeg ikke sove når jeg kom hjem hvertfall rekorden min
Enkelte som oppholder seg på rusmiddelforumet kommer nok inn med flest dager/timer her..

Jeg meg selv har vært oppe i 3 dager og 3 timer ( 75 timer )
Målet mitt er 7 dager, alltså 168 timer en gang jeg føler for.

Mattefreaken i meg kom ut her ja.
Trådstarter
92 1
Er målet ditt 7 dager, det tror jeg du skal få slite med
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hmm, Klarte 5 dager. Vet ikke hvordan, men var i transe på en eller annen måte. -.-
min rekord er 4dager, på lan. drakk store mengder med bawls og redbull da
Vel... Jeg har egentlig ikke vært så lenge oppe.. Lengste tror jeg er ca.3døgn.
:-/
Men jeg har av og til gått en måned og bare fått sove rundt 2 - 3timer hver natt.
Skjønner ikke hvordan folk klarer det.

Selv er jeg riktignok helt uten døgnrytme, men det lengste jeg mener å ha vært våken i strekk er 44 timer eller rundt der. Da er jeg rimelig sigen.

Dog har jeg perioder med lite søvn, og andre med mer. Enkelte ganger 2-dagers døgn (ikke helt 48 timer nei, mer 30+ våken..) med av-og-til tilsvarende søvn etterpå.

Lengste jeg har sovet var 17-18 timer... DA var jeg døgnvill når jeg våknet
Kun skjedd en gang though.


er jeg rimelig sigen
masse sjuke folk her ass min pers er vel på TC en gang,var oppe i 4 døgn "tror" jeg,var ganske så bort i skallen etter det! kom på at jeg skulle dra med meg pc vraket mit hjemm da,alle spurte hvor jeg skulle og jeg svarte svært så pent om at personene skulle dra seg til HE***** for jeg skulle sove gikk med en god del battery og snus der ja
Mistet nylig tellingen på rundt 80 timer, grunnet ukoselige hallusinasjoner. Skal det også nevnes at jeg sliter med søvnproblemer / syndromer / ett eller annet.
Var oppe 89 timer i strekk. Admin på LANet har skylden :P
Det meste jeg har vært oppe er 2 døgn tror jeg. :P Har ikke prøvd å være oppe så lenge jeg klarer, så vet ikke hvor mye jeg hadde klart.
5 dager uten 1sekund søvn på TG06:P
Seks døgn, for et par uker siden faktisk.
Lengste jeg har klart var 2 og et halvt døgn. Men jeg gikk derimot i 2 uker med skikkelig søvnproblemer. Sov ca. en halvtime-en time i døgnet de to ukene.
Ministry of Love
sptz's Avatar
5 dager med fem timer søvn. Da jobbet jeg riktig nok hele tiden. Det var for 3 år siden mens jeg var i marinen og det var alarm på alle frivaktene mine i en hel uke. etter to dager så fikk jeg sove 2 timer og etter ytterligere en dag to timer til. Natt til siste dag 1 time.

Du føler det ikke helt trygt når du står på roret i en 36m lang båt som kjører 60km/t i den tilstanden. På uktikksposten så våknet jeg flere ganger av at føttene kolapset under meg Den siste dagen husker jeg alt som om det gikk i slowmotion mens noen ganger så gikk ting døds fort.
Min rekord er 38 timer..
Men har vært 2 uker på fiskebåt, der vi jobbet 20 timers dager, med 3 timer rorvakt...
dvs 14 timer søvn på 14 dager... da sov jeg i 28 timer når jeg kom hjem.
▼ ... flere år senere ... ▼
82 timer er min rekord. Sovnet på tastaturet etter et LAN i høstferien for 1,5 år siden. Kastet opp da jeg våknet, var som ei heftig fyllekule, egentlig!
3 dager på ett lan når jeg var yngre, tp kablene rundt omkring begynte å bli slanger. Så også folk som egentlig ikke var der i øyekroken. Når min mor hentet meg var hun sikker på at jeg var ruset. Sov godt den kvelden kan du si
Litt off-topic men hvis man skal ta sånn krigskurs eller noe i millitære må man være våken i 10 døgn i strekk (unntak av 2 timer med søvnpause midt i eller noe) og i tillegg har man ikke tilgang på mat og drikke, og man må også være med på fysisk krevende aktiviteter.
3 døgn ufrivillig, og 4 frivillig.
7 døgn her,under 6 døgn er for lettvektere
Sist endret av Enesheen; 4. februar 2011 kl. 19:28.
Sitat av tkd Vis innlegg
Litt off-topic men hvis man skal ta sånn krigskurs eller noe i millitære må man være våken i 10 døgn i strekk (unntak av 2 timer med søvnpause midt i eller noe) og i tillegg har man ikke tilgang på mat og drikke, og man må også være med på fysisk krevende aktiviteter.
Vis hele sitatet...
Hehe, har jeg aldri hørt om, verken krigskurs eller en øvelse som krever en slik våkenhet. Vanlig med mestringsøvelse med varighet på alt fra 4dager til 2 uker, med minimalt med mat og varierende fysisk aktivitet. Har selv 2 uker i Skottland med ekstrem fysisk aktivitet, minimalt søvn og mat, og noen år senere det samme oppholdet igjen. Samt Hjerkinn - Rena i strekk uten søvn og minimalt med rasjon, og diverse andre grønne greier.
Sitat av tkd Vis innlegg
Litt off-topic men hvis man skal ta sånn krigskurs eller noe i millitære må man være våken i 10 døgn i strekk (unntak av 2 timer med søvnpause midt i eller noe) og i tillegg har man ikke tilgang på mat og drikke, og man må også være med på fysisk krevende aktiviteter.
Vis hele sitatet...
Etter å ha søkt på litt forskjellige ting, deriblant "krigskurs" og mestringsøvelse osv. så har jeg ikke funnet noen ting som tyder på at dette stemmer.
På mestringsøvelsen (helvetesuka) ser jeg at det er vanlig å være våken 3-4 dager.

Dette gjør at jeg ikke ser på innlegget ditt som troverdig og følgende informasjon styrker dette nevneverdig:

Randy Gardner holder verdensrekorden (Guinness rekordbok) for å holde seg våken lengst. I 1965 holdt syttenåringen seg våken i vel ti døgn i sammenheng med et skoleprosjekt. Han ble alvorlig mentalt svekket under forsøket, men var normal igjen etter få dager. Ved slutten av forsøket klarte likevel Gardener å slå forsøkslederen i actionspillet pinball. Det blir ikke nye rekordholdere; Guinness vil ikke godkjenne flere, på grunn av helsefaren. På grunn av dette finnes det ikke lenger noen offisiell rekordholder, bortsett fra Randy Gardner, men briten Tony Wright holder den uoffisielle rekorden etter å ha holdt seg våken i mer enn 264 timer (11 døgn) i mai 2007.
Vis hele sitatet...
Ikke tilgang på mat og drikke i tillegg til fysisk krevende aktiviteter?

Vel, inntil du finner troverdige kilder på dette (hvilket jeg er sikker på at du ikke finner) velger jeg å se på innlegget ditt som tull og tøys.
Våken hele tg 06, dvs 5 døgn...
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Etter å ha søkt på litt forskjellige ting, deriblant "krigskurs" og mestringsøvelse osv. så har jeg ikke funnet noen ting som tyder på at dette stemmer.
På mestringsøvelsen (helvetesuka) ser jeg at det er vanlig å være våken 3-4 dager.

Dette gjør at jeg ikke ser på innlegget ditt som troverdig og følgende informasjon styrker dette nevneverdig:



Ikke tilgang på mat og drikke i tillegg til fysisk krevende aktiviteter?

Vel, inntil du finner troverdige kilder på dette (hvilket jeg er sikker på at du ikke finner) velger jeg å se på innlegget ditt som tull og tøys.
Vis hele sitatet...
Har bare fått høre det muntlig fra en som jobber i militæret, har ingen kilder beklager, og ja det var helvetes-uka det var snakk om tror jeg. Var også snakk om at de begynte å hallusinere på slutten av tiden, men igjen eneste kilden er muntlig.
Sist endret av tkd; 4. februar 2011 kl. 19:52.
Har vært oppe i 3 døgn i strekk siden jeg ikke fikk sove, merket ikke noe forskjell den 3 dagen egentlig, ting var kanskje litt klarere...
Vært oppe i 6 og en halv dag. tg07.
Starta dagen før TG med lan vors eller hva man kaller det. Og kunsten var egentlig bare masse pizza,franks og det faktiske problemet var at da man skulle køye var det ikke en jævla plass slik at man bare spilte videre og da det var plass så skjedde det noe så yeaah. Sov 3 dager etterpå da men : )
Insomnia kan holde en person våken så lenge mann lever, etter et år med søvnløshet blir du så grønnsak at du bare dør ettervert...

Jeg anbefaler deg å google søvn, etter min mening er det det mest fascinerende tingen med hjernen : )
Sitat av tkd Vis innlegg
Har bare fått høre det muntlig fra en som jobber i militæret, har ingen kilder beklager, og ja det var helvetes-uka det var snakk om tror jeg. Var også snakk om at de begynte å hallusinere på slutten av tiden, men igjen eneste kilden er muntlig.
Vis hele sitatet...
Kilden din har nok smurt tykt på, siden Forsvaret følger et relativt strengt reglement med sitt personell. For å referere til mitt tidligere innlegg, jeg har aldri hørt om så brutale øvelser. Jeg har selv noen år bak meg i Forsvaret som operatør, og det er en kjennsgjerning at "vi" samt noen få andre avd. har blitt utsatt for de mest stressende øvelsene. Hva angår hallusinasjoner, så stemmer dette overens med virkligheten, men det rammer ikke alle. Men de fleste blir desorientert, får nedsatt motorikk og logisk tenkeevne, utvikler kortvarig stresssyndrom og noen andre midlertidige "lidelser"

Hva angår krigerkurset ditt er det nærmeste jeg kan tenke meg Krigskolen. Dette er en skole for å utdanne befal, intet mere...
Etter 4 dager uten søvn vil man merke forandringer i personlighet og aggresjon.
etter 6 dager vil man ikke kunne kjenne igjen personligheten til kompisen sin, når man sover bearbeider man nemlig det som skjer når du er våken gjennom drømmer. Mareritt er noe hjernen prøver å bearbeide men klarer det ikke, når den klarer det vil du våkne med en god og uforklarelig følelse : )
3 døgn, dette var bare noe helt random som meg og kompisene mine hadde bestemt oss for! Da jeg kom hjem klarte jeg ikke å sove, lå og rulte rundt i senga i ca 30 min da jeg bare slokna helt. Tror jeg sov i ca 15 timer etter det. Våknet opp kl 23 og jeg trodde det var på morgenen så jeg spurte min mor om jeg bare kunne ta pakka med appelsin-juice med opp på rommet. Endte opp med å diskutere med ho i 15 min da jeg endelig fant ut at det var på morgenen. så gikk jeg og la meg og våknet kl 7 neste dag.
De gangene jeg har prøvd å sove lite i lan/skoleoppgave sammenheng så har jeg alltid hatt det jævlig og sloknet etter 2 døgn maks.

Det snedige er, en gang i høst så ble jeg ikke trøtt. Dette var midt i uka og jeg dro på skole imellom jeg var hjemme, men sov fankern ikke på 3 døgn. Begynte å tegne ting i paint, se rare dokumenterer osv. Men var lys våken hele tiden. Og etter de 3 endte døgn sovnet jeg heldighvis igjen, da sov jeg i knappe 4 timer før jeg dro på skole igjen.

Noen som vet hvordan dette kan skje? At du bare føler for å ikke sove på 3 døgn? Det var en ekstrem sær, men spennende hendelse.
Vært våken i 5 dager nå, sover i 3-4 timer våkner og er heeelt groggy, etter en halv time så er det på'n igjen i 2-5 dager til uten søvn. Brått så sover jeg bort en hel dag og våkner opp og føler meg skikkelig rompekjørt, før kroppen min "forandra seg" hadde jeg aldri døgna...i en alder av 24 så har noe skjedd og kroppen tåler mer, men må si at jeg føler meg råtten i kroppen på dag 2, og internett er tomt for kunnskap og morsome videoer når man er våken og surfer på kveldstid..

Må legge til at jeg blir mye mer agressiv og har lite til overs for tull fra folk...
Sist endret av Biffen; 5. februar 2011 kl. 04:09.
Var våken i 4 døgn sammenhengende på TG en gang for noen år siden.. På Siste dagen da vi skulle pakke sammen fikke jeg kjerringstøt i høyre lillefinger, så besvimte jeg og falt pladask på gulvet. Våknet opp med en haug av folk som sto rundt meg og glante.. (Flaut):P Så var det en snill dude som kom bort til meg med en panter energislush, det var nice!:P
Sitat av Kinseek Vis innlegg
3 døgn, uten mat og i konstant bevegelse og arbeid. Mestringsøvelsen i militæret, mine 3 mest gloriøse døgn!
Vis hele sitatet...
Mestring, ja.

Tror det var 3 - 4 døgn her og, sånn bortsett fra at når vi ikke marsjerte var det enkelt å duppe av stående.