Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1851
Hele livet har jeg vært temmelig knallrød i kinna, har prøvd masse rart for det men det eneste som fjerner det der og da er faktiskt amfetamin.
Det er ikke rosecea, men blir heller værre av alt som setter igang blodomløpet, noe jeg trodde amfetamin også gjorde?

Hva i all verden kan det komme av?
Speed krymper blodårene hvis det ga deg et svar.
Prøv pranolol.
Spiser du like mye som vanlig når du er på amfetamin?
Hvis ikke, og om du ellers spiser mye hvetebrød og hveteboller kan det være årsaken
Sitat av xghost Vis innlegg
Spiser du like mye som vanlig når du er på amfetamin?
Hvis ikke, og om du ellers spiser mye hvetebrød og hveteboller kan det være årsaken
Vis hele sitatet...
Nei ikke like mye, tar det som regel på fest.
Spiser ikke hvetemel til hverdags heller.

Sitat av Vaffelfjern Vis innlegg
Prøv pranolol.
Vis hele sitatet...
Hva gjør det?

Sitat av carttown Vis innlegg
Speed krymper blodårene hvis det ga deg et svar.
Vis hele sitatet...
Takk! Det forklarer jo mye
Sist endret av Cocajumba; 6. april 2019 kl. 22:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pranolol kan brukes til å feks fjerne ansiktsrødming og svetting.

Bedre å prøve det enn å gå på amfetamin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pranolol kan brukes til å feks fjerne ansiktsrødming og svetting.

Bedre å prøve det enn å gå på amfetamin.
Vis hele sitatet...
Sporer litt av, men: Er det noen som har fått Pranolol av legen for svetting? Er dette "en kamp", eller skrives det ut uten videre betenkning?
Hvordan virker egentlig Pranolol? Blokker det for svetting, eller fjerner det lukt?

Såvidt jeg klarer å google meg frem til ser det ut til å være en beta blokker som senker hjerte rytme. Regner dermed ikke med at det ikke vil skrives ut til folk med litt overdreven svetting (gitt at hjerterytme er normal)?
Sist endret av random12345677; 7. april 2019 kl. 05:40.
De kaster det etter deg. Jeg har hundrevis liggende. Dersom du tar det ved behov er det helt uproblematisk å bruke det. Pranolol blir i mange land utskrevet bevisst mot hyperhidrose(overdreven svetting).