Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 12116
Har noen kjøpt fra yoolando.com? Hvilke erfaringer har du?

For eksempel ønsker jeg å kjøpe Fanta Exotic (https://yoolando.com/fanta-exotic-24-330ml.html) og ser at frakten er bare 20 kroner til Norge. Totalprisen blir under 300 kroner. Da slipper jeg vel å betale for import og sånt.
Fraktprisen er misvisende. Du må også betale frakt her i Norge, hvilket gir en total fraktpris på ca 110,-
Sitat av Torgeirnydal Vis innlegg
Fraktprisen er misvisende. Du må også betale frakt her i Norge, hvilket gir en total fraktpris på ca 110,-
Vis hele sitatet...
Kan du linke meg til mer informasjon om dette?

Ser nå at det blir lagt til ekstra når jeg går videre fra handlekurven. Jaja...
Sist endret av Salazar; 11. januar 2018 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja det er litt sneaky. Det hender maxgodis kjører kampanje på brus da, der blir frakten litt billigere men vær obs på godteri av ekstremt lav kvalitet. Kun merkevarer som gjelder
Tenkte at jeg her kunne få det rett hjem istedenfor å kjøre til Sverige i dette været, men neida... Kan ikke få alt i livet heller

Det jevner seg sikkert ut når man tenker på bensin og bom og sånt, men når du sitter og ser på totalprisen på skjermen, frister det ikke så mye å ta frem bankkortet.
Bestilt fra yoolando flere ganger. Tre brett med brus + frakt holder seg under grensen på 350kr��
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hvorfor kjøper du den ikke bare på butikken?
Du kan kjøpe 4 brett som blir 349,86kr (eller teknisk sett 330 siden det er 20kr i frakt) kr som er under 350kr grensa. ingen toll. Men de har slutta og levere på døra dog som er ganske nedtur
Sist endret av Sergantpepper; 11. januar 2018 kl. 20:06.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Hvorfor kjøper du den ikke bare på butikken?
Vis hele sitatet...
Vil gjerne ha et helt brett med Fanta Exotic (veldig digg når den er veldig kald), men det finner jeg ikke i Norge (I hvert fall ikke i Oslo-området) og om det finnes er det i hvert fall ikke billig.
Sitat av SajN Vis innlegg
Vil gjerne ha et helt brett med Fanta Exotic (veldig digg når den er veldig kald), men det finner jeg ikke i Norge (I hvert fall ikke i Oslo-området) og om det finnes er det i hvert fall ikke billig.
Vis hele sitatet...
Jeg så fanta exotic i drammen i dag på både 0,5 l og 1,5 liters flasker så er å oppdrive dog ganske greit billigere fra sverige.
Sitat av susiserken Vis innlegg
Jeg så fanta exotic i drammen i dag på både 0,5 l og 1,5 liters flasker så er å oppdrive dog ganske greit billigere fra sverige.
Vis hele sitatet...
Flaskene finnes overalt men vil gjerne ha i boks.
Sist endret av Salazar; 11. januar 2018 kl. 22:07.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Flere med erfaringer fra denne siden?
Er det scam eller legit?
Vurderer å bestille noe brus men finner ekstremt lite informasjon som er til å stole på angående siden...
har ingen erfaring fra dem, men på gottekungen.se får du 3 brett pepsi max til 194 kr eller redbull brett199kr feks. Har ikke handlet fra dem selv. men vet de er seriøse. har sett avisartikkler av de

https://gottekungen.se/collections/b...xbrettpepsimax
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Soletti Vis innlegg
Flere med erfaringer fra denne siden?
Er det scam eller legit?
Vurderer å bestille noe brus men finner ekstremt lite informasjon som er til å stole på angående siden...
Vis hele sitatet...
Har bestilt fra yoolando 3 ganger før, hadde ingen problemer noen av gangene. Bestilte da 3 brett hver gang.
Trådstarter
Bestilte ett brett fra MaxGodis.se for tre uker siden. Fikk fri frakt ved å bruke koden FRIFRAKT (vet ikke om den fremdeles fungerer). Fikk brettet for noen dager siden og alt er fryd og gammen
Sist endret av Salazar; 7. mai 2018 kl. 20:01.
Sitat av SajN Vis innlegg
Bestilte ett brett fra MaxGodis.se for tre uker siden. Fikk fri frakt ved å bruke koden FRIFRAKT (vet ikke om den fremdeles fungerer). Fikk brettet for noen dager siden og alt er fryd og gammen
Vis hele sitatet...
Denne siden virker også litt shady, prøver å få lest FAQ'en men det går ikke å åpne noen av svarene i noen nettlesere
Sitat av Soletti Vis innlegg
Denne siden virker også litt shady, prøver å få lest FAQ'en men det går ikke å åpne noen av svarene i noen nettlesere
Vis hele sitatet...
Er det kriteriet ditt for at en nettbutikk er shady? Har du forsøkt å google MaxGodis? Er bl.a flere nyhetsartikler om denne butikken som avkrefter at de er shady.
Det er ikke det eneste kriteriet nei.
Men en FAQ med spørsmål burde vel også vise svarene?
Om jeg skal bestille fra en side, så vil jeg helst at den skal være trygg, det virker ikke helt slik når slike viktige detaljer er glemt, fjernet eller lignende.

Ja, jeg har googlet det og det kommer faktisk ikke opp noe annet en "rabattkoder" i de forskjellige avisene.
Dette er ikke artikler, men reklame.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Soletti Vis innlegg
Det er ikke det eneste kriteriet nei.
Men en FAQ med spørsmål burde vel også vise svarene?
Om jeg skal bestille fra en side, så vil jeg helst at den skal være trygg, det virker ikke helt slik når slike viktige detaljer er glemt, fjernet eller lignende.

Ja, jeg har googlet det og det kommer faktisk ikke opp noe annet en "rabattkoder" i de forskjellige avisene.
Dette er ikke artikler, men reklame.
Vis hele sitatet...
Du kan trygt kjøpe derifra. Jeg og en kompis kjøpte brus derifra for noen uker siden. Fikk brusen og drakk den opp så vil nok si dem var legit.
Sist endret av Quakecry; 8. mai 2018 kl. 18:48.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Soletti Vis innlegg
Det er ikke det eneste kriteriet nei.
Men en FAQ med spørsmål burde vel også vise svarene?
Om jeg skal bestille fra en side, så vil jeg helst at den skal være trygg, det virker ikke helt slik når slike viktige detaljer er glemt, fjernet eller lignende.

Ja, jeg har googlet det og det kommer faktisk ikke opp noe annet en "rabattkoder" i de forskjellige avisene.
Dette er ikke artikler, men reklame.
Vis hele sitatet...
https://resett.no/2018/01/30/nordmen...dteri-pa-nett/

https://www.dagbladet.no/mat/slik-fa...dteri/68948135

https://www.nettavisen.no/tjenester/...423445623.html

https://e24.no/naeringsliv/dagligvar...atten/24249096