Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 9629
Hei, kjære medfreaks! Jeg lurer på om noen av dere vet hvem som er den norske stemmeskuespilleren til Murray fra Sly trilogien.

Jeg har googlet det og lest instruksjonsboka men finner det rett og slett ikke ut.

Stemmen høres så fordømt kjent ut og jeg må vite hvor jeg har det fra!

Det hadde også vært greit å høre om serier/filmer/andre spill som denne stemmen er i.

På forhånd takk
Fra artikkelen: dagbladet - Skurk med stil - Sly 2: band of thieves

KKE BARE HAR SPILLET vidd, kløkt og sjel, det har også klart overgangen til det norske språk på mesterlig vis. Stemmer er hentet inn fra Cartoon Network, og det høres nøyaktig så corny ut som tiltenkt.
Vis hele sitatet...
Kontakt cartoon network på:
Trådstarter
5 0
Takk skal du ha
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
5 0
Sendte for en god stund siden en e-post til cartoon network, men har ikke fått noe svar :/
På nettsidene deres står det "Da vi til tider mottar mange email, kan det dessverre ta litt tid før vi kan svare på din henvendelse." Så du må nok kanskje vente litt lenger..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
5 0
For pokker! De burde ha svart nå. Sitter ennå og lurer.
▼ ... flere år senere ... ▼
Ser dette er en gammel tråd, men stemmeskuespilleren som dubber Murray heter Ove Christian Owe. Jeg har lenge lett etter det også. Men jeg er mer interessert i hvem som er stemmen til Bentley
Sitat av Mons777 Vis innlegg
Ser dette er en gammel tråd, men stemmeskuespilleren som dubber Murray heter Ove Christian Owe. Jeg har lenge lett etter det også. Men jeg er mer interessert i hvem som er stemmen til Bentley
Vis hele sitatet...
Hvordan i alle dager fant du ut at det var Ove?
Jeg er over gjennomsnittet bevandret i norske dubbere, og kan identifisere stemmer om jeg får høre et eksempel.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Jeg er over gjennomsnittet bevandret i norske dubbere, og kan identifisere stemmer om jeg får høre et eksempel.
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=qsADsQup40w

Første stemmen som kommer er bentley.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
https://www.youtube.com/watch?v=qsADsQup40w

Første stemmen som kommer er bentley.
Vis hele sitatet...
Trond Teigen! Han er vel mest kjent for å synge den første Pokémon-sangen.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
5 0
TAKK! Gode gud, jeg har undret på dette helt siden 2011. Jeg kan endelig dø lykkelig!
Sist endret av iViking; 19. oktober 2016 kl. 03:23. Grunn: årstall