Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 9563
hei har seg sånn at jeg overjusterte litt i går, så sitter nå med tallerken øyne og om 2 timer så skal jeg noe som er veldig viktig og kan abselutt ikke se sånn ut jeg gjøre noe, noen tips til å få dem til å minske ?
andre rusmidler ikke ikke et altanativ.
evt en bra måte å ''hjemme'' øyne på en måte..
Kan jo bruke solbriller for å gjemme øynene, men det ser kanskje litt dumt ut i september.
evt hva er en god unskyldning til å ha store pupiler ?

det ser teit ut når det ikke er sol..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
De eneste tipsene jeg finner nå på stående fot er enten, å spise opiater eller å trene seg opp til å kunne påvirke størrelsen på pupillene selv: http://www.wikihow.com/Dilate-or-Shr...ils-on-Command
Sitat av ChrisIce Vis innlegg
evt hva er en god unskyldning til å ha store pupiler ?
Vis hele sitatet...
Store pupiller kan være et tegn på hjerneskade, så der har du unnskyldningen din.
Kan du ikke bare si noe sånt tull som at du var hos øyelegen dagen før og fikk laserbehandling elns elns og pupillene dine er litt rare i noen dager.
Ta på noen skikkelig rare klær så du får oppmerksomheten bort fra øynene.
Sitat av maniiac Vis innlegg
Kan jo bruke solbriller for å gjemme øynene, men det ser kanskje litt dumt ut i september.
Vis hele sitatet...
Det er Desember, kjære deg.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Kan du ikke bare si noe sånt tull som at du var hos øyelegen dagen før og fikk laserbehandling elns elns og pupillene dine er litt rare i noen dager.
Vis hele sitatet...
kunne gått ann smart, men er jo en stor løgn da for å si det sånn.. jeg har ikke mangene timene på å lære meg å regulere dem da..
Sitat av ChrisIce Vis innlegg
evt hva er en god unskyldning til å ha store pupiler ?

det ser teit ut når det ikke er sol..
Vis hele sitatet...
Adrenalinkick, du kan fortelle om nesten utforkjøring når du var på vei dit.
Jeg fikk store pupiller pga en skrens og en kraftig adrenalinkick, dette var i grunn nok får politiet å ta lappen midlertidig.
Dårlig søvn? Funker ikke om pupillene er latterlig store tho.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Det er Desember, kjære deg.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker solbriller fordi jeg er sensitiv mot lys på vinteren. Får utrolig lett migrene og solbriller hjelper. Bare lys fra biler gjør vondt.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg bruker solbriller fordi jeg er sensitiv mot lys på vinteren. Får utrolig lett migrene og solbriller hjelper. Bare lys fra biler gjør vondt.
Vis hele sitatet...
Var ikke poenget mitt. Han skrev September, det er Desember nå

Unødvendig av meg, men jeg er litt pirkete.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg bruker solbriller fordi jeg er sensitiv mot lys på vinteren. Får utrolig lett migrene og solbriller hjelper. Bare lys fra biler gjør vondt.
Vis hele sitatet...
Klarte ikke la være å spørre deg, men hvor mange ganger har du blitt stoppet eller mistenkt?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Var ikke poenget mitt. Han skrev September, det er Desember nå

Unødvendig av meg, men jeg er litt pirkete.
Vis hele sitatet...
Åja så ikke det, beklager. Trodde du siterte til solbriller
Sitat av KaiN Vis innlegg
Klarte ikke la være å spørre deg, men hvor mange ganger har du blitt stoppet eller mistenkt?
Vis hele sitatet...
Mistenkt for hva da? Er det mistenkelig å bruke solbriller på vinteren? Hehe.
Sist endret av Xernox; 6. desember 2013 kl. 10:48.
Du var hos øyelegen og fikk drypp på øynene som utvider pupillene, derfor må du også gå med solbriller fordi øynene dine er veldig lys-sensitive når pupillene er så store.
Hvorfor du var hos øyelegen får du finne ut selv.

FYI så blir pupillene like store på disse dråpene som på LSD.
Vel, så har du store pupiller da... Så lenge du oppfører deg som at du ikke er rusa2thegrave burde det vel ikke spille noen rolle. Ta på deg noe annet enn narkis-klær og oppfør deg så skal du se at store pupiller kanskje ikke er så himla avgjørende.
Serr, denne tråden setter du opp - og du har bare TO timer til du skal på noe viktig?? Hva med å tenke litt utover nesetippen neste gang du ruser deg kraftig _før_ en skole/arbeidsdag?

Og ta tipset som er to innlegg over meg: klær, oppførsel og generell framtoning ha MYE å si for hvorvidt du vil fremstå som "ruset" eller ikke.
La meg gjette, du tok amf sant? Neste gang, enten nedjuster eller ikke ta amf før du skal på noe viktig dagen etter. Amf virker jo lenge, og ettervirkningene virker lenge.. Lykke til!
Sist endret av aeon_illuminate; 6. desember 2013 kl. 11:17.
Sitat av ChrisIce Vis innlegg
evt hva er en god unskyldning til å ha store pupiler ?

det ser teit ut når det ikke er sol..
Vis hele sitatet...
Errr, pupillene blir store når det er mørkt. Fravær av sol er således en utmerket unnskyldning.


Sitat av EliteBook Vis innlegg
Kan du ikke bare si noe sånt tull som at du var hos øyelegen dagen før og fikk laserbehandling elns elns og pupillene dine er litt rare i noen dager.
Vis hele sitatet...
Man behandler normalt bare ett øye av gangen. Dessuten får man oftest en lapp på osv. Det finnes mange besøk hos øyelegen som er litt mindre alvorlige enn laserbehandling da - testa nattsynet f.eks; det er noe alle burde gjøre innimellom siden nattsynet ofte er det første som ryker ved begynnende øyesykdommer. På den annen side vil man avsløre seg selv veldig fort hvis man ikke har peiling - "Nei, altså jeg var hos øyelegen for no' laserbehandligsgreier, da og ble undersøkt for no saker... Undersøkt for hva sier du? Eeeh, nei, no' sånn øyesykdomsting, da? Grå... trost?"
Vil ikke anbefale dette hvis du ikke har kunnskapen til å ro deg unna.

Sitat av moret Vis innlegg
Vel, så har du store pupiller da... Så lenge du oppfører deg som at du ikke er rusa2thegrave burde det vel ikke spille noen rolle. Ta på deg noe annet enn narkis-klær og oppfør deg så skal du se at store pupiller kanskje ikke er så himla avgjørende.
Vis hele sitatet...
This.
Ikke si noe. Ingen legger merke til noe. Ro ned på forbruket så slipper du å ha noia for ingenting.
Sitat av Lur N. Dreier Vis innlegg
Ta på noen skikkelig rare klær så du får oppmerksomheten bort fra øynene.
Vis hele sitatet...
Nei trådstarter, ta på deg noen normale klær du eller litt penere for å fremstå som nykter/seriøs/evt litt konform. Og ikke som denne lille luringen i sitatet skrev. Herregud, er mange som har naturlig store pupiller, oppfør deg normal så går det så fint så.
Kler meg veldig bra til vanlig og er ikke rusa noe mere nå. Men er bare puppene som ikke klarer å roe seg.. Det stresser meg litt men det skal nok gå i orden.
Sitat av ChrisIce Vis innlegg
Kler meg veldig bra til vanlig og er ikke rusa noe mere nå. Men er bare puppene som ikke klarer å roe seg.. Det stresser meg litt men det skal nok gå i orden.
Vis hele sitatet...
Er du helt sikker på at du er nykter nå?
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Er du helt sikker på at du er nykter nå?
Vis hele sitatet...
haha skulle til å si det samme
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Er du helt sikker på at du er nykter nå?
Vis hele sitatet...
Gi fyren en sjanse da. Småstressa er han som nevnt, så du eller jeg eller andre trenger ikke å drive ap.
Sist endret av aeon_illuminate; 6. desember 2013 kl. 12:11.
Si du har vært til optiker og tatt synstest med bedøvelse på øynene. Du får tallerken pupiller av det.
Sitat av ChrisIce Vis innlegg
evt hva er en god unskyldning til å ha store pupiler ?

det ser teit ut når det ikke er sol..
Vis hele sitatet...
Skulle ikke gi KP, bare sitere, men slik ble det ikke.

Som WopWop også skriver, er en unnskyldning du kan bruke, at du har vært hos øyelegen, da hender det at man får dråper i øynene som utvider pupillene slik at legen får sett skikkelig.
Sist endret av Veggen; 6. desember 2013 kl. 14:58.
Et tips kan være linser med farger. Pupillen endres ikke og fargen kan du skaffe i noe som ligner din egen så vil ingen mistenke noe.

Dersom du ikke har linser og noen skulle spørre, bare si at du er oppglødd og gira eller evnt. stressa. (Det er ikke bare diverse dop som utvider pupillene).
Hvordan gikk det? Gjorde du noe for å skjule pupillene?
ChrisIce's Avatar
Trådstarter
6 1
Sitat av Solaced Vis innlegg
Hvordan gikk det? Gjorde du noe for å skjule pupillene?
Vis hele sitatet...
hehe, det gikk fint det. stirra mye mot sola så de skulle holde seg normale
Får vi spørre hva du gjorde? : D
▼ ... noen uker senere ... ▼
ChrisIce's Avatar
Trådstarter
6 1
hva jeg gjorde ? hva mener du ?
smink deg som en i rockebandet Kiss
Se om du kan få lånt eller kjøpt sånne linser som endrer på øyefargen din da ser det ut som du har like stor pupill hele tiden

http://static3.mye-moro.no/shop123varer/bilder/thumbs2/image_2831.jpg
Sånn ser de ut og pupillen kan ikke utvides i linsa selv om den ekte gjør det