Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1060
Hei

Jeg sitter å jobber med en lite prosjekt her og trenger beaten til "for rett pris" av jesse jones. Har prøvd å google, men finner ikke noe. Noen som kan hjelpe meg med å finne den?
prøvde selv å sende mail til manageren hans men det hjalp ingenting var låta " gategutt " men nå som han idioten ikke betalte til lillebjørn nilsen så har låta blitt trukket tilbake ( han brukte sampling fra låta uten hans sammtykke ) så fail as
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Trudde ikke Oslo var den 'gangsterbyen' som han fremstiller i sangen
Sitat av wavezor Vis innlegg
Trudde ikke Oslo var den 'gangsterbyen' som han fremstiller i sangen
Vis hele sitatet...
bare prøv å kom hit, da...


Hva er den rette prisen for for rett pris, brødere?! Skjønner dere ikke spørsmålet?

Hvor kan jeg finne den?! Jeg trenger den, det er beef på gang, skjønner dere???
Det er en gammel beat fra Diaz sin første skive "2050" som Tommy Tee produserte. Send en melding til Tommy og spør, selvom jeg tviler på at du får den helt uten videre..
Sitat av Chuck Vis innlegg
Det er en gammel beat fra Diaz sin første skive "2050" som Tommy Tee produserte. Send en melding til Tommy og spør, selvom jeg tviler på at du får den helt uten videre..
Vis hele sitatet...
Hvis han føler situasjonen min så får jeg den, brur.