Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1650
Hva kan skje hvis jeg bruker et fake legg i sverige for å kjøpe sprit på systembolaget?
(Liquer store)
At de kansje tar kortet mitt og "jeg blir tatt" ???
Hva skjer da siden jeg er i sverige ??
Jeg får mye mas av en liten nisse om å kjøpe sprit for han siden jeg har fake legg...

BTW: Jeg fant ingen tråder som dekket dette temaet...
hvilket type fake legg?

Jeg vet at når jeg er over grensa å handler, så tar de bare imot VISA og pass som gyldig legg.
eneste de gjør når du prøver å handle med falsk legg(om de mistenker at det er falskt da) er å nekte deg.
Tror ikke så mange ville gjort særlig stort ut av det nei. Å bli nekta blir vell det eneste.
Når jeg var på Gotland sommern 2006 brukte jeg et bankkort som det nesten ikke er bildet igjen på som leg. dette funker 9/10 ganger. Det som er er at i sverige så har de fødsels datoen i en annen rekke følge så de stusser nesten alltid på hvordan det norske fødselsnummeret er satt sammen, og bruker så land tid på dette at de ikke ser spesielt på bildet.
Verste som kan skje er nok at de ber deg vise et annet leg evt. sier du ikke får kjøpt. Det trenger du nok ikke stresse med.
+ De sjekker nesten aldri id'n din nøye.
Sist endret av eier; 31. mai 2007 kl. 07:26.