Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2168
Vist man har røyka hasj ca hver helg i ett halvt år.. Hvor lang tid tar det før jeg kan ta en urin prøve uten at jeg blir busta??
Få bikja di til å pisse i en kopp. Blir sikkert ikke så stor forskjell
huff.. uringprøve
sjekk ut denne adressen: http://www.erowid.org/plants/cannabi..._testing.shtml

Habitual Use : up to 12 weeks
Vis hele sitatet...
så du bør nok løpe til scorpius og kjøpe piller som renser systemet ditt
Trådstarter
forpult.. uhm, uansett, tror du ikke det hjelper å drekke en masse vann før jeg skal gjøre det?
Og de pillene eller drikkene, er de lureri.. er det noen her som har prøvd dem?
Vis du vet når du skal pisse kan du ha med deg en flaske klorin inn.

a.) ha klorin i pisset, garantert ubrukelig piss
b.) dypp fingeren i klorin, piss på fingeren så det blir klorin i pisset.
c.) piss allt du kan, men ikke i flaska.. nå må de vente flere timer før du kan pisse på nytt..

[edit]

Hvis dette er pisseprøve til en sessjon er det ingen fare.. De sjekker garantert ikke for disse stoffene. Selv hadde jeg spist ecstacy og røyka ei før jeg dro på sessjon, ingen som sa noe på det...

[/edit]
Hørte at det hjalp å drikke zalo, men ikke skyt meg hvis det ikke gjør det..
Better than thou.
Tror ikke jeg ville prøvd akkuratt det.
Hørte om ei som gjorde det, og det hadde funke.. men jeg tror ikke ho er helt stø.
Better than thou.
Trur ikkje eg heller.
hvis man spiser et såpestykke på 1 kubikkcentimeter så skal det rense opp. men igjen, dette er også noe jeg bare har hørt.
Har også hørt at det skal funke og dytte et par saltkorn i pisserøret
Nei såpe eller zalo funker ikke, og det blir avslørt og du BLIR bøsta. ikke og anbefale! drikk rikelig med vann
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
tror dette er 3 eller 4 threaden om urinprøver...
Det hjelper IKKE med såpe, salt, zalo, klorin eller noe annet vedunder middel folk sier man kan bruke som man får kjøpt på rema´en...

Som dfs sier.. Ta deg en tur på Scorpius og kjøp en pakke på 20 piller som renser systemet og er 99% safe i litt over en time (det kan funke lengre) Det er 20 piller som må spises før eventuel urinprøve. Mener å huske at man spiser 2 og 2 og drikker 1 glass vann til HVER pille man tar.. altså DVS. 20 glass vann..

Hvis ikke kan du drikke noe sinnsykt med vann dette vil hjelpe.. eller ta og drikk mye øl eller sprit.. dette vil også rense systemet..(du har vel merket at øl er rene plumbo på urinblæren?)

-sp3q
Er det noe problem og ta de jævla rense pillene?
▼ ... noen uker senere ... ▼
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det er ikke noe problem.. de glir jo rett ned, og funker som faen.. jeg har brukt dem 3-4 ganger, og de gir meget gode resultat, dvs Negativt

-sp3q