Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 5227
Hei Hei!
Lurte på en ting eg..!
Hostesaft?..Det innheloder 9% rein alkohol..går det an å drikke seg full/brisen på det uten att det blir helsefarlig??
Takker for alle nyttige svar!
inneholder også filkodin, noe som jeg regner med er gifig i større mengder.
Så det er nok helsefarlig.
Viss du hadde lest i innholdsfortegnelsen så står det at en skal ringe giftinfo ved for store inntak. Dette er neppe noe de skriver på gøy.
Men for all del prøv, hadde gjort seg viss du hadde tatt en darwin.
hehe:P..men kan du destilere Hostesaft??
Sitat av exh-member1
hehe:P..men kan du destilere Hostesaft??
Vis hele sitatet...
Nå husker jeg ikke de eksakte prisene på hostesaft, men du skal opp i rimelig store pengesummer før du blir full av alkoholen som finnes i hostesaft.
Har du ønsker å drikke deg full på hostesaft har du et problem. Skal du i det hele tatt merke det må man opp i sterke hostesafter som f.eks Cosylan og de smaker helt for jævlig. Grunnen til at jeg vet dette er at jeg har luftveisplager og ikke aat jeg drikker dette for rus, nei uff. I det lange løp blir du bare kvalm av det. Stå heller utenfor lokalbutikken og spør en kar pent om han kan kjøpe noen pils til deg.
En blir ikke full av cosylan, cosylan inneholder etylmorfin. Så er nok ikke alkohol buzz du får
det selges faktisk hostesaft med morfin i! det er riktig nok på resept her i landet, men i danmark får du kjøpt uten resept!
Dexofan hetern vel?
Er dxm i den og.. drakk det på roskilde ett år. Ble helt på bærtur. Som en kombo mellom sprit og knips, + en del halliser.
Dexofan er hostemedisin som inneholder DXM, et stoff beslektet med PCP og ketamin.
Ikke morfin som dere hevder.
Hva er risikoene for DXM? Vet dette står på erowid, men man får bedre forståelse når noen med personlige erfaringer forteller
Flere av ålesunds narkomane sier at det er morfin i hostesaften som finnes på apoteket. dvs de som er avhengige av paralgin forte blir tilfredstilt av den hostesaften. Det er riktig nok ikke morfin der og da, men blir morfin omgjort i nyrene.
Sitat av druefis
Flere av ålesunds narkomane sier at det er morfin i hostesaften som finnes på apoteket. dvs de som er avhengige av paralgin forte blir tilfredstilt av den hostesaften. Det er riktig nok ikke morfin der og da, men blir morfin omgjort i nyrene.
Vis hele sitatet...
Det kan godt være at jeg er helt ute å kjøre nå, men hvem er det som blir avhengig av paralgin forte? Virkestoffene er parasetamol og kodeinfosfat...

Jeg er klar over at kodein metaboliseres til noe morfin i leveren, men er det snakk om slike mengder at det kan merkes og må ikke mengden kodein være så stor at leveren knekker lenge før du føler en rus?
Cosylan eller noe i den dur har morfin i ja..
Sitat av Hallgeir
Det kan godt være at jeg er helt ute å kjøre nå, men hvem er det som blir avhengig av paralgin forte? Virkestoffene er parasetamol og kodeinfosfat...

Jeg er klar over at kodein metaboliseres til noe morfin i leveren, men er det snakk om slike mengder at det kan merkes og må ikke mengden kodein være så stor at leveren knekker lenge før du føler en rus?
Vis hele sitatet...
Å joda, kodein gir rus. I paralgin forte er det som du sier er det mye paracetamol. Så det er den du bør uroe deg for.
Prøv ekstraksjons metoden for å fjerne paracetamol.
Det er ganske enkelt, løs opp tabelettene i litt varmt vann. Og la det kjøle seg ned over natten. Da kan du dagen etter sile ut paracetamolen ved å sile gjennom et kaffefilter.
Sitat av Forconin
Cosylan eller noe i den dur har morfin i ja..
Vis hele sitatet...
Feil, den inneholder, som InTrance sier, etylmorfin. Det var riktignok morfin i Cosylanen tidligere, og det er også morfin i Cosylan som selges i utlandet. Men altså ikke i Norge.
Cosylan har kodein/metylmorfin..
Om du er SÅ keen på fyll, ta litt tørrgjær i en 2,5litersflaske fyll 4/5 med vann og ta et par dl sukker... La stå i et par uker med lokket halvveis igjenskrudd(IKKE helt! Da sprenger den Må komme luft ut)... Mye tryggere, har høyere prosent alkohol, smaker sikkert diggere med tanke på kventaet med 9% du må konsumere....

All in all: Kjøp øl, sprit, vin, vinballong, WHATEVER... Men å gjøre det der for en tåpelig alkoholrus er idiotisk!

Sitat av InTrance
Å joda, kodein gir rus. I paralgin forte er det som du sier er det mye paracetamol. Så det er den du bør uroe deg for.
Prøv ekstraksjons metoden for å fjerne paracetamol.
Det er ganske enkelt, løs opp tabelettene i litt varmt vann. Og la det kjøle seg ned over natten. Da kan du dagen etter sile ut paracetamolen ved å sile gjennom et kaffefilter.
Vis hele sitatet...
Paracetamolen er somregel ikke farlig i kortere perioder, men det er like greit å fjerne den!... Syntes å huske at man tåler omtrent 1g paracetamol pr 10kg kroppsmasse... Jeg ville alikevel ikke følt meg trygg ved doser høyere enn 3-4g!! 3g. er farlig ved inntak av alkohol!

Disclaimer: Jeg tar ikke ansvar for dine handlinger og jeg er ikke sikker på om all informasjonen over er riktig(ant. g. per kg kroppsmasse). Sjekk www.erowid.org
Cosylan inneholdt da morfin sist jeg sjekka inneholdet, det var ifjor når jeg fikk resept på en helvetes masse medisiner med røs trekant på. Jeg fikk en kraftig lungebetennelse som jeg sliter litt med små symptomer på og ulyder i lungene, den dag idag.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av InTrance
Å joda, kodein gir rus. I paralgin forte er det som du sier er det mye paracetamol. Så det er den du bør uroe deg for.
Prøv ekstraksjons metoden for å fjerne paracetamol.
Det er ganske enkelt, løs opp tabelettene i litt varmt vann. Og la det kjøle seg ned over natten. Da kan du dagen etter sile ut paracetamolen ved å sile gjennom et kaffefilter.
Vis hele sitatet...
Hvor mange PF må man opp i for å merke noe til det? Renset.
ville begynt med en 5 stk
Det selges respeptfritt i Usa.. småunger driver å ruser seg på det..
Leste en artikkel om en liten 13 kjerring som fikk hjerneslag av det.. trur ikke det er bra ass!
i min hostesaft er det 96% da
ja, men 1 ml eller noe da? :P
Hvorfor ikke heller gå for solhatt? Det inneholder over 60 %, så vidt jeg kan huske. :P
Sist endret av mortal; 29. mars 2006 kl. 12:35.
slutt og vær så jævla skrotnisse kjøp deg heller no ordentlig drikke.
ps! hostesaft i store mengder er farlig.

slutt og vær så jævla skrotnisse kjøp deg heller no ordentlig drikke.
ps! hostesaft i store mengder er farlig.


ikke vær så skrotnisse. kjøp deg no ordentlig drikke i steden.
ps! hostesaft i store mengder er farlig.
Som alle andre sier så er det mye billigere å få tak i riktig drikke, og for all del mye sikrere!

bonde, dette er jo en super måte å vise hvordan en post her på forumet IKKE bør være. Takk for å påminnelsen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tenker denne tråden har nådd toppen av sin informasjonskariære nå.