Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1903
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok dobbel dose med hurtigvirkende strips med melatonin i går kveld 22ish. Våknet etter 2 timer med tidenes mareritt og så utrolig virkelig. Det skal prøves igjen til helgen, men var så oppjaga at jeg fikk jo ikke sovne igjen før etter 03. Men dæven for en opplevelse. Snakk om adrenalin rush. Noen andre som opplever slikt av melatonin?
Vanlig bivirkning, særlig i starten.

Jeg hadde ikke mareritt som var værre enn vanlig, men melatonin-drømmer er noe for seg selv. Veldig... fargerike.

Min far fikk voldsomme drømmer og marerittet. De var så forstyrrende at han har nektet å prøve melatonin siden.
Drømmer som regel mer, men har ikke hatt mareritt. Det varierer litt med bruken, men ofte i starten av en periode med bruk.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hm. spennende egentlig. Har jo prøvd å finne ting for å få mer vivid dreams, men er det så enkelt som å bare ta litt melatonin av og til så ja, hvorfor ikke :-)
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det lett å få Melatonin hos legen? kontra f.eks imovane og stilnoct?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er det lett å få Melatonin hos legen? kontra f.eks imovane og stilnoct?
Vis hele sitatet...
Ja. Om du sier at du har søvnproblemer vil du nok få melatonin i første omgang. Om det ikke hjelper kan det hende du får noe sterkere. Legen vil jo vurdere om det er noe du trenger, men melatonin skriver ihvertfall min lege resept på bare jeg spør. Uten spørsmål.