Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1042
Hei, har null erfaring med mdma og sitter hjemme med ca 0,5g. Skulle egentlig teste det ut i helgen men ble ikke noe av. Lurer derfor på om det går fint å ta det på kvelden og allikevel få noe søvn, eller om det blir klin umulig.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spar det til en annen anledning hvis du har ting du skal i morgen og ikke egentlig har noen å ta det sammen med.

Det varer en stund og det er ofte vanskelig å sove med en gang etterpå. Det er også vanlig å være ganske ubrukelig dagen etter.
Det går under stimulant så med tanke på det; søvn kan bli problematisk. Dette kommer selvsagt an på når du tar det, om det er rent etc.
Tidligere har jeg tatt noe jeg tror er ganske rent mdma ved 6-7 tiden om kvelden og sovnet helt Ok 02 tiden. Har også tatt langt mindre og ligget våken.
Så om du har behov for søvn for du skal noe tidlig i morgen er det muligens ikke det smarteste du gjør.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville venta til helgen igjen. Ofte sliter man med søvn etter en tur på mdma og min egen erfaring er at man blir svært sliten dagen etter. Jeg bruker å satse på å ha en fridag etter en tur slik at man kommer seg ordentlig, får spist mat og kanskje vært sammen med venner.
0,5 er nok til både to og tre stykker. Hvis du aldri har prøvd mdma før, så kan jeg garantere deg at du kommer til å angre på solo-kjøring. Ikke fordi solo med molly ofte blir ubehagelig eller kjipt, men fordi det er en tilstand folk flest har et behov for å dele med andre. Hvis du tar det alene, så blir du sittendes på skype etc hele kvelden uansett. Eller på tlf med en venn som heller burde sittet med deg, i samme state of mind.

Hvis du dropper molly før klokka 6, så skal det gå greit å komme seg på jobb i morgen. Ville uansett venta til neste fredag, da jobb dagen derpå ikke er gunstig å forholde seg til.

De aller fleste blir totalt overveldet av mdma-rusen, og nok søvn blir gjerne prioritert etter selve opplevelsen. Hva skal du med søvn når alt bare er peace and love uansett?
Misunner deg som fortsatt har jomfruturen til gode. Gjør deg selv en tjeneste, og pass på at det blir bra!
Anonym bruker
"Trygg Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spar det til neste helg, det jeg ville gjort, og ta det sammens med noen andre En eller to andre kompiser / venninner
Anonym bruker
"Identisk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Definitivt spar det mann! Ikke verdt å ta det nå. anbefaler at du heller planlegger litt, mekker sammen en heftig spilleliste og får med noen gode kamerater
Basert på min egen første opplevelse nylig er det absolutt ikke noe jeg ville tatt alene på en søndagskveld bare fordi jeg hadde det liggende. Spar det til en god anledning med gode venner!
Vent med det. Du funker nok redusert de neste to dagene pluss du kan glemme søvn det neste døgnet. Og ikke ta for mye? 0.3 totalt sett er mer enn nok for en person. Du kommer til og være borte. Del den opp i 0.1 og ta en hver time. Gjerne er det nok med 0.2 totalt også ila hele kvelden.
Takk for svar, da drøyer jeg det til helgen.

Tenkte ikke ta alt på engang, skal ta 0.2 først så sparer jeg 0.3 til nexusflip.
Takk for svar, sparer det til neste helg��
Sist endret av Mikkel Rev 420; 6. januar 2019 kl. 20:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.