Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1150
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det farlig å sove etter man har tatt 20 mg oxynorm? Jeg blir alltid så trøtt. Men pleier å få i meg koffein så jeg holder meg våken. Jeg lurer bare på om det er noen fare for at man slutter å puste eller noe hvis man sovner.
Dette med pustestopp i søvne etc er sjeldent, og dødelighet ved overdosering henger normalt sammen med at man mister bevisstheten, ikke at man blir trøtt og sigen. Startdose for Oxynorm er satt veldig lav, bare 5 mg, men den kan ifølge Felleskatalogen økes til ønsket effekt er oppnådd. 20 mg er derfor ikke noe voldsomt. Litt avhengig av kroppsvekten og din generelle helse skal det være helt risikofritt å ta en blund med 20 mg, men for å være sikker må du selvfølgelig spørre fagfolk. Ring Giftinformasjonen, de har taushetsplikt og alt det der.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tokk 15mg igår før jeg lagg meg. eneste som skjedde var att jeg holt ut mye lengere i senga m dama.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tokk 15mg igår før jeg lagg meg. eneste som skjedde var att jeg holt ut mye lengere i senga m dama.
Vis hele sitatet...
Jeg mister sexlyst når jeg har tatt oxynorm jeg
Sitat av Jonna113 Vis innlegg
Jeg mister sexlyst når jeg har tatt oxynorm jeg
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis derfor h*n holdt ut lenger