Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 913
Ett enkelt spørsmål:

Hvordan er den muskelavslappende effekten til Apodorm sammenlignet med 10 mg Valium eller 2 mg Rivotril? Eller til sammenligning med Midazolam for den sakens skyld?
Og vil det å ta 10 mg med Apodorm gi en anestesi-lignende virkning, der det vil bli nærmest umulig å holde seg våken?

Jeg har nemlig i perioder episoder som best kan forklares som noe som ligner akutt dystoni og dyskinesi. Og i disse tilfellene trenger jeg noe som putter meg raskt i søvn. I tillegg til å få musklene til å slappe av.
Sist endret av Who?; 2. august 2018 kl. 08:35.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den er god til søvn, også for rus, jeg personlig foretrekker Apodorm over rivotril, men 2mg rivo tilsvarer mye mer, og vil gi mye mer effekt. Har man toleranse på benzo merket jeg spesielt at apodorm trengte man mye av, men 10mg for en som ikke bruker benzo vil nok gi resultatet du jakter på.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den er god til søvn, også for rus, jeg personlig foretrekker Apodorm over rivotril, men 2mg rivo tilsvarer mye mer, og vil gi mye mer effekt. Har man toleranse på benzo merket jeg spesielt at apodorm trengte man mye av, men 10mg for en som ikke bruker benzo vil nok gi resultatet du jakter på.
Vis hele sitatet...
Er innspist på benzo. Så det du sier er altså at jeg ville fått en sterkere effekt av 2 mg Rivotril enn av 10 mg Apodorm?
Hvordan er det med Ativan?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja, den er jo en av de hypnotiske benzoene, så er ikke umulig at det slår an, selv med toleranse. Husker sist jeg hadde for noen måneder siden så spiste jeg til slutt 20-30mg Apodorm til ingen nytte. Zopiclone er best, blanding av flere vil kanskje hjelpe også. Hva med 5mg Apodorm, 0.5mg rivotril? Det er fortsatt mye mindre enn 2mg rivo, så du kan egentlig spe på med litt Ativan også, men den har jeg desverre aldri prøvd.

Selv har jeg begynt å ta seroquel for søvn, er utrolig dritt å kaste i seg en 20-40mg oxy for å slappe av med litt god feeling, så når det går mot leggetid sper på med 2-6mg xanax eller en cocktail av 15-30mg zopiclon, 2mg xanax, noen cider, kanskje 1-3 stk 300mg Lyrica og noen sobril bare for å være litt tryggere på at man skal klare å sovne.

Har fucka opp toleransen min til benzo så jævlig fordi jeg har tatt så mye forskjellig i ganske store doser, bare for å sove. Skulle kjøpt/fått seroquel for lenge siden så hadde jeg kanskje vært i stand til å ruse meg på benzo uten å måtte spise like mye som de folka som tømmer et rivoglass og to i måneden. Uff.. vet ikke om du vanligvis spiser benzo for søvn, rus eller medisin, men for å bli litt mindre innspist anbefaler jeg deg å få deg seroquel du kqn bruke til søvn når du merker at det er nødvendig, så kan du heller kose litt ekstra med benzo når du er våken.. er jo trossalt da de er best
Hvis du er benso erfaren, beskriv gjerne Lorazepam-rusen med f.eks diazepam.

Har dessverre ingen råd att gi angående apo, då jeg aldri prøvd det.