Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 852
Anonym bruker
"Blå Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drukket cirka 9 halvlitere øl i natt og så kul som jeg var testa jeg en 10mg ritalin pille for første gang.
Samtidig som jeg holder meg passe godfjern på weed, og tok en 10mg pille til, så er oppe i 20mg, tok pause på 2 timer før jeg tok andre pille. Formen føles egentlig helt fin men jeg lurte på om jeg ødelegger dopamin balansen i hue hvis jeg tar et par Serquel/Quetiapin (50-75mg) for å sovne? Har valium tilgjengelig hvis det er tryggere.
Anonym bruker
"Blå Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å nevne at jeg ikke har ADHD, så føler meg litt hyper som i filmen "Being Charlie" .
Skal gå helt fint og ta en Quetapin for søvn. Men 25mg burde holde her om ikke du har toleranse fra før.
Ville ventet til halveringstiden til ritalinen er vel over, vist du fortsatt føler deg "oppe".
Seroquel har jeg god kjennskap til og vil ikke anbefale å ta det før du har tenkt å sove.
20 mg ritalin trenger du ikke valium for å roe deg ned fra.
Ha en fin kveld
Anonym bruker
"Blå Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Yes, endte med at jeg døgna etter at jeg fordelte 10mg doser hver andre time, så ble totalt 40mg Ritalin.
Nå føler jeg meg klar for sengen og takker for meg

Var litt interessant opplevelse. Det føltes ut som jeg tok mdma uten lykkefølelsen men mer fokus og mer egosentrisk.

Takk takk.