Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1324
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk en ny type amf i dag, og den funka så det sang etter! Men når je trøkte den (det var svar) svei det så jævlig! Nå er jeg rød veldig langt over stikket og har en liten rød kul der jeg stakk.
Det rareste var at når jeg trakk ut nåla ble det ikke rødt etter blodet mitt som det skal være, men det var lysbrunaktig (litt lysere og klarere enn heroin)

Jeg har skutt siden jeg var 18 år gammel, jeg har skutt 2-CB, piller osvosv, og har bomma MYE (hadde/har sprøyteskrekk). Men så vondt har det ikke gjort før faktisk (eller, bom har vært så vondt jo)
- Og nei! Jeg trenger ingen moralpreken, og til alle som aldri har prøvd nåla: ALDRI ALDRI ALDRI prøv å sette en smell. Det er en avhengighet ekstra.

Kan det ha vært ureint stoff? Får egentlig litt noia, men har vært våken et par dager. Og jeg har dratt unødvendig til legevakta før (frossan), og da følte jeg meg direkte latterliggjort.. Så kvier meg fra å dra.
Slenger med et bilde som ligner bare på en bom (men det er den lille kulen på selve stikket som skremmer)?

Takker for svar på forhånd. Og beklager om det ble rotete forklart.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bedre å dra en gang for mye, enn en gang for lite på legevakten, om du blir "latterliggjort" hvem bryr seg, du møter aldri disse menneskene igjen.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bedre å dra en gang for mye, enn en gang for lite på legevakten, om du blir "latterliggjort" hvem bryr seg, du møter aldri disse menneskene igjen.
Vis hele sitatet...
Takk! Dro dit og de fortalte at det kom til å gå bra, men at det ville gjøre vondt i noen dager. Var tydeligvis bare en bom og et falskt blodsvar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk! Dro dit og de fortalte at det kom til å gå bra, men at det ville gjøre vondt i noen dager. Var tydeligvis bare en bom og et falskt blodsvar
Vis hele sitatet...
Sier meg enig med makrellhaien, heller en gang for mye enn en gang for lite. Godt å høre det gikk bra! Men...Falskt blodsvar? Lært noe nytt i dag og da
Sist endret av Marriese; 28. mai 2018 kl. 16:27.
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går an å treffe en åre og få svar, for så å eventuelt bevege nåla ubevisst dypere eller grunnere slik at du uansett injiserer utenfor venen