Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4930
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei hei. Jeg er en 20 år gammel gutt, jeg lurer på noe ang amf. Har ikke tatt på flere mnder (helt tom for stpffet i kroppen) men på fredag, lørdag kveld og til søndag morges snorta vi pepper.

Og da peppern var tom merka jeg at jeg fikk jævlig vondt i ene «mandelen» (er jeg 90% sikker på), så etterhvert klarer jeg ikke svelge en slurk med cola uten at det gjør helvetes vondt. Er ett kjempehelvete å dra slim fra halsen og svelge ned i lungene bare...

Legger ved bilder av «problemene» med alt lengre ned, såg ikke no intr da jeg tok bilde bak i kjæftn etter mandlene :/


Deretter så kjenner jeg en jævlig smerte på siden av tunga og går i speilet å ser jeg har helt hvtt belegg på hele tungen og det er noe skikkelige sår på tunga.

Bilde: https://imgur.com/a/sF2Sb6y


Og til slutt, idag da jeg vrir leppene mine er det kommet ett slags gult belegg, som jeg klarer å pirke av om jeg går inn for det...

Bilder: https://imgur.com/a/dAOHfie

Så er det urinprøve...

Kjøpte vel 10-12 g delt på 4-5 guttær. Vi hadde en som var verdt og tok størst linjer og jeg var vel nr to så har vel snorta 3-4 g maks da muligens? Hørt at bruk av pepper kan sitte i 2-4 dager, men det er nok bare med ett par liner hehe.

Blir kalt inn hver uke, men var syk i morgen så skulle komme på urinprøve neste uke, håper da bare for guds skyld amfen er ute av urinen til da? Har bra metabolisme og lite fett..
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Beklager på forhånd for mine rotne tenner, har peppra siden jeg var 16
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om det har noe å si da, så var tungen helt hvit oppå.. men på badet nå er det hvite flekker på den. Har følt meg svimmel også, den blødde litt blod isted også.. PÅ tungen....?
Om jeg skulle tippe så tror jeg du har vært veldig aktiv med tunga, evt i tillegg snuser overdrevent mye under turen.
Vil tro det går over om du gir det en liten uke.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hala Vis innlegg
Om jeg skulle tippe så tror jeg du har vært veldig aktiv med tunga, evt i tillegg snuser overdrevent mye under turen.
Vil tro det går over om du gir det en liten uke.
Vis hele sitatet...
Okay takk, ja jeg snuser ekstremt masse og..
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt noe som ser svært likt ut som det du har (dog har jeg aldri brukt pepper) . Dette var iallefall en infeksjon i munnhulen, å det eneste som funka var en seig urtemix jeg fikk på apoteket. Husker dessverre ikke navnet, men de på apoteket kan nok hjelpe deg der. Var jævlig vondt, å minnet om å ha hele kjeften full av munnsår/hvitsår.
Worth it?
Hold deg til braj så slipper du og facke opp hodet, kropp & innmat totalt, tenker på sånn som det der, psykiske ting og muskler & ledd.
Husk du skal ha kroppen i «noen» par år til..
Helt vanlig å få sår i munn og svelg etter mye pepper iaf. Dette pga det tørker ut kroppsvevet.
Gi det en uke. Det går over.
Det andre vet jeg ikke, men gi det noen dager å se om det forbedrer seg også evnt oppsøk doktor for å få det undersøkt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Beklager på forhånd for mine rotne tenner, har peppra siden jeg var 16
Vis hele sitatet...
Du har jo svært fine tenner, hvor mener du de er råtten?
Blomzterkasse
72 timer er halveringstid på amfetamin. Var det meth i den kan du plusse på 48 timer. Då e du garantert rein. Bruk tyggis, fluor. Masse fluor. Det er bra for god munnhygiene
Anonym bruker
"Sprudlende Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde gitt noen lapper for såpass bra tenner jeg altså, mine er ti ganger værre. Og jeg har aldri vært på noe kjør.
Prøvd amf to ganger i løpet av livet. Det er et etsende stoff, og fikk selv blemmer osv på tunga første gangen. Var nesten umulig å tygge, fordi det gjorde vondt om noe kom i kontakt med blemmene. Husker jeg skulle spise pizza, så tilbakestående ut bare for å få tygd maten. Det leges, slik som andre sår.
Har du peppret siden du var 16 så skjønner jeg ikke hvorfor du spør om dette.
Sniffer du speed av ok kvalitet så VIL du få etseskader i hele munnen og av og til i svelg (jeg får ikke det i svelget nå lenger av en eller annen grunn)
Har man peppret i noen år så er det ikke så dramatisk og smertefullt som de første gangene man gjorde det, husker jeg nesten lå og grein og var ekstremt plaget de første gangene jeg gjorde det.
I skrivende stund så ser tungen min ut som kvernet kjøttdeig, med belegg som kommer tilbake straks man har pusset tungen, og smertefulle blemmer på tunge og i munnviken etter et par linjer i helgen.
Imorgen er nok alt vekk av blemmer og konstant belegg.
Jeg skjønner ikke at du ikke har opplevd dette før.
Amfetamin= Jeg har hatt utslag på amfetamin fem dager etter inntak men opptil fire dager er standarden.
Metamfetamin= Opptil en uke.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Corsodyl fra apoteket (desinfiserende munnvann) kan funke litt på smertene i munnen (gjør det på meg de gangene jeg har fått sånn munn, fordi jeg har bitt meg i tunga uten å merke det osv)
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av eyecandy654 Vis innlegg
Har du peppret siden du var 16 så skjønner jeg ikke hvorfor du spør om dette.
Sniffer du speed av ok kvalitet så VIL du få etseskader i hele munnen og av og til i svelg (jeg får ikke det i svelget nå lenger av en eller annen grunn)
Har man peppret i noen år så er det ikke så dramatisk og smertefullt som de første gangene man gjorde det, husker jeg nesten lå og grein og var ekstremt plaget de første gangene jeg gjorde det.
I skrivende stund så ser tungen min ut som kvernet kjøttdeig, med belegg som kommer tilbake straks man har pusset tungen, og smertefulle blemmer på tunge og i munnviken etter et par linjer i helgen.
Imorgen er nok alt vekk av blemmer og konstant belegg.
Jeg skjønner ikke at du ikke har opplevd dette før.
Amfetamin= Jeg har hatt utslag på amfetamin fem dager etter inntak men opptil fire dager er standarden.
Metamfetamin= Opptil en uke.
Vis hele sitatet...
Har hatt kreft og masse strålebehandling, mistet mye hår og det tok lang tid å få igjen men tror pepperen forskyvde det, men har aldri vert sikker , aldri hørt om pepper å hørtap
Den som bare er der
Hvorfor dropper dere ikke? Er jo nesten helt lik effekt, ikke like intensivt den første halvtimen kanskje, men etterpå føles det jo likt og man slipper problemer i hals og nese.
Blomzterkasse
Sprøytenål inn i armen er det aller beste. Husk å spis, drikke 1,5 liter vann pr 8 time. Sove minst 4 timer pr 24 timer. Så er det ingen problemer med amfetamin (hvis det er bra varer)
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Corsodyl fra apoteket (desinfiserende munnvann) kan funke litt på smertene i munnen (gjør det på meg de gangene jeg har fått sånn munn, fordi jeg har bitt meg i tunga uten å merke det osv)
Vis hele sitatet...
Jeg stemmer også for dette.

Corsodyl 2-3 ganger om dagen pleier å lindre mye på slike typer sår. På folkemunne kaller vi disse "grønnsår" fordi infeksjonen kan bli grønnaktig i fargen om den blir verre enn normalt. Ett skyll om morgenen etter en har pusset tennene, samt ett midt på dagen, og ett rett før en legger seg pleier å funke greit.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg stemmer også for dette.

Corsodyl 2-3 ganger om dagen pleier å lindre mye på slike typer sår. På folkemunne kaller vi disse "grønnsår" fordi infeksjonen kan bli grønnaktig i fargen om den blir verre enn normalt. Ett skyll om morgenen etter en har pusset tennene, samt ett midt på dagen, og ett rett før en legger seg pleier å funke greit.
Vis hele sitatet...
Har vert hos lege å fått mycostatin, reseptbelagt, så får håpe det fjerner det
Sitat av Insaine Vis innlegg
Sprøytenål inn i armen er det aller beste. Husk å spis, drikke 1,5 liter vann pr 8 time. Sove minst 4 timer pr 24 timer. Så er det ingen problemer med amfetamin (hvis det er bra varer)
Vis hele sitatet...
Det du sier her er så piss, du sier egentlig at det og ta amf hver dag så lenge man gjør det du skriver pr dag ikke finnes skadelig i det heletatt. Mener du virkelig dette?
Har aldri rørt dritten, kunne gjort det når som helst om jeg ville, men kommer aldri til og gjøre det.
Jeg har sett hvordan folk som har gått på det en stund mener de er totalt friske og er seg selv til 100%.
Hadde vært gøy og se hvordan du hadde forandra deg etter 2-3mnd på

Amfetamin er et søppeldop, og det vet dere, uansett hvor reint man får det.
Det ødelegger kropp & hue over tid.
Må le på forhånd om det kommer noen og skal argumentere for amf mot meg nå, hadde vært så typisk 😊
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Det du sier her er så piss, du sier egentlig at det og ta amf hver dag så lenge man gjør det du skriver pr dag ikke finnes skadelig i det heletatt. Mener du virkelig dette?
Har aldri rørt dritten, kunne gjort det når som helst om jeg ville, men kommer aldri til og gjøre det.
Jeg har sett hvordan folk som har gått på det en stund mener de er totalt friske og er seg selv til 100%.
Hadde vært gøy og se hvordan du hadde forandra deg etter 2-3mnd på

Amfetamin er et søppeldop, og det vet dere, uansett hvor reint man får det.
Det ødelegger kropp & hue over tid.
Må le på forhånd om det kommer noen og skal argumentere for amf mot meg nå, hadde vært så typisk 😊
Vis hele sitatet...
Du kommer nå å påpeker noe han engang ikke har sagt? At hvis man går på det hver dag, HVER dag så vil det gå greit om man bare gjør det riktig?? Ingen har sagt det. Blir heller ikke ''forandra'' etter 2-3 mnd, det er sånn skremselstanker jeg hadde om narkotika da jeg var drittunge.

((Må le på forhånd om det kommer noen og skal argumentere for amf mot meg nå, hadde vært så typisk))
sikkert en god grunn til det, snakker om dritt du aldri har prøvd.
Sitat av sjangsespill Vis innlegg
Du kommer nå å påpeker noe han engang ikke har sagt? At hvis man går på det hver dag, HVER dag så vil det gå greit om man bare gjør det riktig?? Ingen har sagt det. Blir heller ikke ''forandra'' etter 2-3 mnd, det er sånn skremselstanker jeg hadde om narkotika da jeg var drittunge.

((Må le på forhånd om det kommer noen og skal argumentere for amf mot meg nå, hadde vært så typisk))
sikkert en god grunn til det, snakker om dritt du aldri har prøvd.
Vis hele sitatet...
Jeg må innrømme at jeg tolket det også slik at det var hver dag siden det blir nevnt 24-timers sykluser. "Sove minst 4 timer pr 24 timer.".

Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Må le på forhånd om det kommer noen og skal argumentere for amf mot meg nå, hadde vært så typisk 😊
Vis hele sitatet...
Dette er en god og feig måte å drepe en diskusjon på.
Sist endret av PoorEdward; 30. mai 2018 kl. 16:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Jeg må innrømme at jeg tolket det også slik at det var hver dag siden det blir nevnt 24-timers sykluser. "Sove minst 4 timer pr 24 timer.".



Dette er en god og feig måte å drepe en diskusjon på.
Vis hele sitatet...
Diskuter imot meg, for all del.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Diskuter imot meg, for all del.
Vis hele sitatet...
Om det er meg du spør så er jeg enig i at det er et "søppeldop".
Men setter uansett pris på en åpen diskusjon, uten slike kommentarer i forkjøpet.
Sist endret av PoorEdward; 30. mai 2018 kl. 16:38.
Sitat av PoorEdward Vis innlegg
Om det er meg du spør så er jeg enig i at det er et "søppeldop".
Men setter uansett pris på en åpen diskusjon, uten slike kommentarer i forkjøpet.
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var at nå kmr det garantert en påtent type og skal argumentere for hva som er så «bra» med amf.
Fleste jeg har møtt som er på kjøret med amf, nekter og innrømme at det har fucka opp dem, uansett hva man sier.
De står på sitt og mener det er alt annet en amfen som er problemet.
Ofte så innser ikke folk hva dopet har gjort med dem før de faktisk slutter. Så lenge man er på kjøret går det jo "bra" på sett og vis og man fungerer til en viss grad pga medisinene / dopet. Så har man jo senvirkningene da, som kommer etter en stund nykter og kan vedvare i årevis.
En rus avhengig som er i fornektelse vil alltid prøve å forsvare å legitimere sitt forbruk på en eller annen måte.

Men det her er vel ikke tråden for hvorvidt amfetamin er skadelig eller ikke. Man kan jo bare spekulere i hva et elevert kortisol nivå gjør med en daglig f eks.
Blomzterkasse
Ingen ting er bra når det blir misbruk. Det jeg mente var om en først bruker det så følg de rådene jeg ga. De er selvlært over 20 års prøving og feiling.


Det står i stor respekt av folk som holder seg unna altmulig, men å skrive at sånn å sånn er det . Punkt om. Enkelte tror de vet alt. Det er faktisk noe imellom
Ja<---og--->nei
Sitat av Insaine Vis innlegg
Ingen ting er bra når det blir misbruk. Det jeg mente var om en først bruker det så følg de rådene jeg ga. De er selvlært over 20 års prøving og feiling.


Det står i stor respekt av folk som holder seg unna altmulig, men å skrive at sånn å sånn er det . Punkt om. Enkelte tror de vet alt. Det er faktisk noe imellom
Ja<---og--->nei
Vis hele sitatet...

Har vel ikke påstått at jeg vet alt vel? Har sagt hva jeg mener og mitt syn på amf.