Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4382
NB! DENNE TRÅDEN ER FORHÅNDSGODKJENT AV NSO.

Hei,

Mitt navn er Håvard Kristoffersen Hansen og er journalist i VG. Jeg jobber med en sak hvor jeg ønsker å belyse situasjonen for de mange thailandske jentene som jobber ved en av landets massasjestudioer.

I den forbindelse ønsker jeg å kontakte en person som benytter seg av de seksuelle tjenestene som tilbys ved disse studioene, som kan fortelle litt om hvorfor vedkommende gjør dette, og som kan fortelle litt om hvordan dette fungerer. Vedkommende vil naturligvis være helt anonym, og graden av anonymitet er tiltenkt dette nivået: http://www.vgtv.no/#!/video/135057/d...-ganger-i-uken

Ta kontakt på , så kan vi diskutere dette videre.

NB! DENNE TRÅDEN ER FORHÅNDSGODKJENT AV NSO.
Å selge sex er lovlig, men kjøpe sex er ulovelig. Lykke til med å finne en som er dum nok til å beskrive sine lovbrudd i detailjer!
Sist endret av Hoarse; 10. februar 2017 kl. 03:50.
Sitat av Hoarse Vis innlegg
Å selge sex er lovlig, men kjøpe sex er ulovelig. Lykke til med å finne en som er dum nok til å beskrive sine lovbrudd i detailjer!
Vis hele sitatet...
Som er derfor personen skal være helt anonym...?

Hadde media tystet på en hver person som i konfidensialitet innrømte noe ulovlig, hadde de veldig fort blitt om til intet. Journalister flest har da litt ære.
Pressens kildevern er noe alle journalister tar seriøst. Uten kildevern hadde ikke mediene kunnet utøve sin samfunnsoppgave og sikre tilgang på viktig informasjon, så jeg tror ikke du skal være redd for at en VG-journalist tyster på at du har gjort noe han intervjuet deg om. Det er vel et av de grunnleggende etiske prisinsippene ved journalistikk.
Sist endret av KultNick; 10. februar 2017 kl. 05:58.
Jeg tror ikke det selges sex på norske massasje-institutter. Politiet har nok god kontroll på det. Og straffen for å bli tatt er for dyr. Så lykke til med å finne noen som vil være med på dette.
Greia er at de "fleste" Thaisjapper selger sex. Om det være seg i Østfold, Oslo eller Troms. Tror du har best sjans om du går for litt gravjournalistikk selv her. Ta deg en thaimassasje 2 ganger på 5 forskjellige sjapper, så skal du ikke se bort i fra at noen av thaijentene tilfeldigvis bumper bort i utstyret ditt for å se reaksjonen din. Ta med skjult kamera. Det hadde vært gøy!
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Jeg tror ikke det selges sex på norske massasje-institutter. Politiet har nok god kontroll på det. Og straffen for å bli tatt er for dyr. Så lykke til med å finne noen som vil være med på dette.
Vis hele sitatet...
Er du sikker på det?

https://www.ba.no/nyheter/politi/kri...t/s/5-8-472660

https://www.ba.no/nyheter/kriminalit...n/s/5-8-472804
Nei, sikker er jeg ikke da jeg ikke bruker slike tjenester. Men jeg føler at politiet er meget iherdige med dette, spesielt med prosjektet "husløs" så jeg ville regnet meg at ryktene fort ville gå hvis det ble solgt sex på norske masase-institutter. På samme måten som at der fortsatt går horer på Karl Johan, bare mange ferre enn for noen år siden. Uansett så er ikke jeg i mælgruppen.
(Skulle ikke forundre meg om en mod tar meg for synsing og sletter innlegget)
Du kan føle, tippe og tro - men realiteten er at politiet bruker mye tid på dette fordi det faktisk skjer. Og da slår de opp i media når de får tatt ett masasjestudio uten å nevne de 3-4 andre de ikke har funnet enda.