Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2817
Bilde:
http://i.imgur.com/SlAUHiK.jpg

Er det noen som vet hva dette kan være for noe?
Sist endret av flyvepetter; 8. mai 2015 kl. 12:08. Grunn: Spesifisering i tittel
Trådstarter
3 0
Hmm. Hvorfor ligger det knust i en pose slik? Hva er det folk blander dette med, og hva slags rus får de av det?
Det kan være at pulveret er noe annet. Det ser jo ganske rart ut.. Lukter det noe?
Trådstarter
3 0
Nei, ser ut som det er en knust pille. De lukter det samme.
Paracet. Trolig noen som har prøvd å selge knust paracet som amfetamin eller kokain til uvitende.
Sist endret av solsikka; 8. mai 2015 kl. 13:28.
Sitat av solsikka Vis innlegg
Paracet. Trolig noen som har prøvd å selge knust paracet som amfetamin eller kokain til uvitende.
Vis hele sitatet...
Dessverre ikke et uvanlig fenomen:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/o...on/a/10092297/

For de som ikke gidder å lese artikkelen står det bl.a. at tre polske statsborgere ble pågrepet for bedrageri. De skal ha solgt paracet for 700 kr stykket på Sensation White Telenor Arena 2011. Skulle likt å vite hvor mange som faktisk trodde de fikk knips og ble "påvirket". Hadde følt meg ganske idiot om jeg hadde danset rundt 8 timer i delvis transe fordi jeg slang i meg Èn paracet. For samme prisen kunne du fått et sted mellom ti og femten halvlitere på festivalområdet. Og hvis det først er paracet man ønsker å invistere i, hadde du fått med deg over 400 tabeleter fra Rema 1000.

Men for all del, det viktigste er at man har det gøy, og da spiller det liten rolle om det er fordi du er trippy på narkotika, rusa på livet, alkohol eller har en råfet placeborus på bllige reseptfrie smertestillende fra Bunnpris. Men når du først er så løkhue at du skal ruse deg på ulolige substanser kan det være greit og dobbeltsjekke. 700 kr er ikke lummerusk for ungdom flest. I tillegg er det livsfarlig å svelge piller du ikke er 100% sikker på hva er. Kunne like gjerne vært superpotent ecstasy produsert på en shady fabrikk i Kina. Vedkommemde ville da kunne risikere å oppleve en helt forferdelig rus rent psykologisk, samtidig som sjansen for hjerteinfarkt, alvorlige krampeanfall og slag er relativ stor. Er selv periodenarkoman, så jeg vil strekke meg til å si at jeg noenlunde vet hva jeg prater om
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Hehe, er paracet ja.