Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3278
Hei!
Har en del Bensediner av Gelanika. Føler dem ikke fungerer noe særlig, tar 30mg, men føler ikke noe særlig, iforhold til andre som spiser 10-20mg.
Har jeg en rustolleranse eller? Hva isåfall kommer det av?
Har brukt en del diverse for noen år siden, men har vært veldig rolige tider de siste årene.
Noen som har noen konklusjoner?
Takker for svar, kjære freakere <3
Min konklusjon er at du har høy nok toleranse til å ikke kjenne 30 mg noe særlig. Dette betyr ingenting annet enn at du må ta mer for å få ønsket effekt. Det jeg tror er at de som tar 20mg har lavere toleranse enn deg, og derfor er 20mg passe nok for dem til at de kjenner det bra. Kjenner du da ikke 30mg fullt så godt som du selv skulle forvente, så har du nok høyere toleranse ja...

Trådstarter
9 0
Jaja, dårlig nerver og dårlig lege hjelper jo heller ikke.. er jo ikke bra og spise 30 mg når jeg føler meg dårlig i nærvene.. hasjen assa drit!
Får bare holde meg i skinnet til det finnes nye løsninger, haha