Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5693
Hei, jeg og noen kompiser har tenkt å prøve Lyrica for første gang. Jeg har lenge prøvd å finne svar på det jeg lurer på, men har ikke fått noen matcher så langt.

Uansett, jeg lurte på hvor stor dose hver vi burde ta, burde vi poppe eller snorte, hvor lang tid tar det før en peaker, og burde jeg spe på med alkohol eller cannabis for å få den beste formen?

Kan legge til at jeg røyker bønne daglig om det hjelper
Rusdose uten toleranse ligger rundt 600-1200mg etter egen erfaring. Det er ikke noe vits å snorte Lyrica. Ta de på tom mage for å få raskest mulig effekt. Mat forsinker absorpsjonen, men det påvirker ikke mengde absorbert.

Alkohol og Lyrica kan fort føre til blackout. Isåfall vil jeg råde dere å ta lyricaen først og kjenne på formen før dere begynner å drikke. Cannabis forsterker ihvertfall de hallusinogene/dissosiative effektene man kan få av Lyrica.
Vil lyricaen gi noen form for rus alene, eller funker den kun som booster? og etter vi har tatt x antall piller, når passer det å melke bongen?

Edit: hvordan blir formen etter noen valium i tillegg?
Sist endret av berntbonde; 7. april 2015 kl. 15:59.
Hvor mange piller har du tenkt å ta, det er forresten kapsler.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 7. april 2015 kl. 16:14.
Jeg tenkte å ta 2-4 stykker
Min erfaring er at at Lyrica alene gir rus. Jeg blir i godt humør, euforisk, får en god følelse i kroppen og slipper de kroniske smertene jeg har i ryggen. Å blande Lyrica med cannabis har jeg ingen erfaring med,men jeg har drukket alkohol i små mengder etter å ha inntatt Lyrica.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 7. april 2015 kl. 16:45.
Sitat av berntbonde Vis innlegg
Edit: hvordan blir formen etter noen valium i tillegg?
Vis hele sitatet...
Ja, det kan jeg love deg. Kan såvidt huske den gangen jeg pakket i meg 4 blåvalium etter 300mg Lyrica. Ble helt på bærtur. Var så kokt at jeg plasserte meg på bussholdeplassen på feil side av veien. Jeg så bussen komme mot meg, men jeg klarte ikke å skjønne at jeg selvfølgelig måtte på andre siden.
Etter å ha inntatt Lyrica sammen med Sobril og Paralgin Forte ble jeg veldig rusa på en meget ubehagelig måte.Korttidsminnet var nesten fraværende og jeg fikk faktisk hallusinasjoner, både syns og hørsels hallusinasjoner. Dette vil jeg ikke anbefale til noen. Jeg var dum og hadde ikke undersøkt farene på forhånd.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 8. april 2015 kl. 08:03.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Flink jente
Ingulf's Avatar
hvor mange mg per kapsel?
Hver kapsel var 150.mg.
Klem fra Betty