Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 8119
Lurer på om noen her har erfaring med å reise på rabatter man egentlig ikke har lov til??
Som f.eks å bruke "militærbilett 50 %" hos NSB (regiontog), når/selv om du dimma for to år siden??

Saken er den av jeg klarte å gå glipp av minipris, og de av minipris-billetter NSB hadde igjen i det hele tatt var jævli dyre uansett.
Jeg er student, så vi må betale en stiv pris for NSB for reisinga!

Innspill dere?
Jeg har tenkt litt på hvordan det er å kjøpe billett mye kortere en det man skal, konduktøren kan jo ikke gå å huske hvor alle skal
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter
OK, ja jeg er klar over at det er litt slemt. Men NSB vil ha minimum 600+ kr for den reisa jeg har tenkt å gjøre, så derfor fatter jeg ikke hvorfor de ikke har en ordentlig studentrabatt!
Sitat av skukketrure Vis innlegg
Jeg har tenkt litt på hvordan det er å kjøpe billett mye kortere en det man skal, konduktøren kan jo ikke gå å huske hvor alle skal
Vis hele sitatet...
Det har funka mange ganger for meg, konduktørene sjekker ikke i hytt og vær.
Sett deg for all del ikke på "månedskort"-vogner, er superofte kontroller (har vært i det siste iallefall, rett etter rush-tiden) og disse er som oftest enda mer overfyllte enn de "normale"-vognene. Samtidig som at hvis du sitter på en "normal"-vogn lar konduktørene deg være i fred hvis du leser, ser på film, hører på musikk, sover, etc. som er veldig deilig når du pendler hver dag og du faktisk har en gyldig billett.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Trådstarter