Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4207
Hey

Lurer på om noe angående tukling med bankkort.

Hvis man scanner inn baksiden på kortet, redigerer det og printer det ut på fotopapir, vil det bli for blankt? Eventuelt legge et lag med kontakt papir oppå.

Eller bare printe ut på kvalitets A4 ark å toppe med kontaktpapir?
Hvis det er printet på papir fungerer det vel ikke å betale med det, med tanke på at magnetsstripa ikke fungerer?

Hva er egentlig formålet?
Kjøpe snus sikkert! Ammagad. Gi opp, det kommer ikke til å funke.
Gone for good
39 9
kan jo bruke chipen?
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Hvis det er printet på papir fungerer det vel ikke å betale med det, med tanke på at magnetsstripa ikke fungerer?

Hva er egentlig formålet?
Vis hele sitatet...
Sitat av simenb Vis innlegg
kan jo bruke chipen?
Vis hele sitatet...
Verken Chip eller magneststipa vil funke ettersom du legger at ark over.
Sist endret av Vod0; 19. september 2011 kl. 22:50.
Hørt om å betale kontant?

Og nei, det er ikke til snus

Eneste problemet er å finne noe jeg kan printe uten at det blir for blankt, noe det ser ut som med fotopapir, men heller ikke sånn at det ser ut som vanlig papir

Hva er forskjellen på kontakt papir og dekal(kontakt?)papir ved printing?

Hva er forskjellen på kontakt papir og dekal(kontakt?)papir ved printing?

Hva er forskjellen på kontakt papir og dekal(kontakt?)papir ved printing?
Sist endret av Turrist; 19. september 2011 kl. 22:57.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Verken Chip eller magneststipa vil funke ettersom du legger at ark over.
Vis hele sitatet...
Chipen befinner seg på forsiden av kortet, TS ønsker å manipulere baksiden.

Sitat av Turrist Vis innlegg
Hørt om å betale kontant?

Og nei, det er ikke til snus

Eneste problemet er å finne noe jeg kan printe uten at det blir for blankt, noe det ser ut som med fotopapir, men heller ikke sånn at det ser ut som vanlig papir
Vis hele sitatet...
Tror egentlig du kan glemme fotopapir, det vil ikke se ekte ut. Den eneste muligheten jeg ser er å vaske vekk det som er printet på med neglelakkfjerner, for så å skrive på kortet på nytt med en skriver. Da vasker du dog vekk sikkerhetslaget samtidig, men jeg vil påstå at et fåtall sjekker det uansett.
Sitat av Vesuv Vis innlegg
Chipen befinner seg på forsiden av kortet, TS ønsker å manipulere baksiden.



Tror egentlig du kan glemme fotopapir, det vil ikke se ekte ut. Den eneste muligheten jeg ser er å vaske vekk det som er printet på med neglelakkfjerner, for så å skrive på kortet på nytt med en skriver. Da vasker du dog vekk sikkerhetslaget samtidig, men jeg vil påstå at et fåtall sjekker det uansett.
Vis hele sitatet...
Der kom svaret jeg venta på

"for så å skrive på kortet på nytt med en skriver."

Hvordan er det dette foregår? Alle printere jeg har sett snur arket rundt en rull eller hva skal kalle det inni printeren. Vil ikke kortet knekke da?

Kortet mitt har ikke den ørnen de fleste kort har. Bare noen små logoer som kommer til synes hvis man ser veldig nøye på det i bra lys

Tenkte på å printe ut på vanlig/høykvalitets papir og laminere det/par lag med kontakt papir. Men er usikker på om det forsatt vil se rart ut :s
Bruk søkefunksjonen, leste en metode i går om å fjerne teipen og noen tall på kortet ditt med neglelakkfjerner og q-tips/bomull og så printe tallene du ønsker å lime på noe gjennomsiktig teip med tallene printet, husker ikke link atm.

Edit:

Den enkleste og beste måten å lage fake legitimasjon på er:

For det første så trenger du en bred gjennomsiktig teip (kan kjøpes på jernia)

For det andre så trenger du neglelakk fjerner

Og for det tredje så trenger du en fungerende printer, helst en som skriver ut med mye blekk, ikke alle printere funker å gjøre dette med.

Det første du gjør er å skrive ned alle tallene som står i feltet der hvor fødselsdatoen står i word eller wordpad, f. eks

09/12
260791 29386
1702 40 38669
UAME 229

etter du har skrevet ned disse tallene velger du skrifttypen arial narrow, setter skriften på størrelse 9 og gjør den fet

etter du har gjort dette går du å henter noe toalettpapir, bomull eller q-tips, og deretter tar du neglelakkfjerner på toalettpapiret (eller hva det skulle være du gjør det med) og gnir forsiktig bort alle tallene, dette kan ta litt tid, men funker alltid.

når alle tallene er borte går du bort til pc'n, skriver ut et ark med mange eksemplarer av det du skrev med ganske stort mellomrom mellom seg.
Deretter tar du teipen, setter den fast over teksten og drar den deretter sakte og forsiktig av (du vil ikke ha noen arkbiter på teipen).

Når du er ferdig med dette fester du teipen på kortet (pass på at det ikke kommer noen luftbobler), skjær av teipten rundt kantene og på toppen av magnetstripen.

Hvis alt har gått som det skal nå så skal du nesten ha et perfekt fake leg som du kan bruke nesten overalt.
Vis hele sitatet...
titegn
▼ ... noen uker senere ... ▼
når alle tallene er borte går du bort til pc'n, skriver ut et ark med mange eksemplarer av det du skrev med ganske stort mellomrom mellom seg.
Deretter tar du teipen, setter den fast over teksten og drar den deretter sakte og forsiktig av (du vil ikke ha noen arkbiter på teipen).

Får står ikke helt greia. Hvordan får du tallene på rett plass på bankkortet?
Sitat av einulf Vis innlegg
når alle tallene er borte går du bort til pc'n, skriver ut et ark med mange eksemplarer av det du skrev med ganske stort mellomrom mellom seg.
Deretter tar du teipen, setter den fast over teksten og drar den deretter sakte og forsiktig av (du vil ikke ha noen arkbiter på teipen).

Får står ikke helt greia. Hvordan får du tallene på rett plass på bankkortet?
Vis hele sitatet...
Du er ninja, eller markerer opp linjene FØR du visker ut det originale ^^
Greia er jo at på de fleste nye skrivere så smitter ikke blekket selv rett etter at du har tatt ut arket fra skriveren...
Sitat av Turrist Vis innlegg
Greia er jo at på de fleste nye skrivere så smitter ikke blekket selv rett etter at du har tatt ut arket fra skriveren...
Vis hele sitatet...
Tukle med tørketia det
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Tukle med tørketia det
Vis hele sitatet...
Og hvordan gjøres det?
Sitat av Turrist Vis innlegg
Og hvordan gjøres det?
Vis hele sitatet...
Innstillinger på printer, sist jeg sjekka lå de i menyen...
Det enkle er ofte det beste.
Få noen andre til å kjøpe varene til deg eller stjel storebror sitt kort.

Det å begynne med scanner og bankkort pleier ofte å gå rett i dass.
Sist endret av Bombasa; 16. oktober 2011 kl. 12:13.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Det enkle er ofte det beste.
Få noen andre til å kjøpe varene til deg eller stjel storebror sitt kort.

Det å begynne med scanner og bankkort pleier ofte å gå rett i dass.
Vis hele sitatet...
Støtter REMA tanken din.

Det dere gjør nå er jo å sette i gang en hel bølge av ting, kun får å bli litt eldre. Det ender med at dere til slutt må slå ut visse systemer i samfunnet for at dere skal finne en liten sprekk dere kan lure dere igjennom.
Litt google på fake id uk vil nok gi deg bedre svar.
Om det er leg du er ute etter. Norske leg tilgjengelige derute i det store utland
enig med du!
ville nok ikke ha tukla med bankkortet da dette vil bli regnet som dokumentforfalskning om du skulle bli tatt.. tror ikke det er så fett å ha på rullebladet.
ville heller nappa gammlekortet til storebror/kompis etc. om du da skulle bli stoppa eller møtte med et "øhm? skal dette liksom være deg?" kan du bare svare "fack, må nok ha veksla kort med brodern. sorry, da har jeg ikke leg med meg." da du ikke påstår at dette er deg, har du heller ikke straffeskyld. merk dog at dette er om du IKKE krangler på det eller påstår at det er deg. like greit å gi seg om du blir møtt med skepsis.

ville nok ikke ha tukla med bankkortet da dette vil bli regnet som dokumentforfalskning om du skulle bli tatt.. tror ikke det er så fett å ha på rullebladet.
ville heller nappa gammlekortet til storebror/kompis etc. om du da skulle bli stoppa eller møtte med et "øhm? skal dette liksom være deg?" kan du bare svare "fack, må nok ha veksla kort med brodern. sorry, da har jeg ikke leg med meg." da du ikke påstår at dette er deg, har du heller ikke straffeskyld. merk dog at dette er om du IKKE krangler på det eller påstår at det er deg. like greit å gi seg om du blir møtt med skepsis.
Scan baksiden, rediger i photoshop og skriv ut på transparenter. Viktig å redigere hele greia litt lysere enn det var i utgangspunktet. Lim dritten på kortet med vanlig kontaktlim, n' that's it. Ville dog gjort det på et gammelt kort som ikke er i bruk, siden du ikke kan betale med det etter dette er gjort, kortet blir for tykt til å stappe nedi terminalen. Jævlig flaut å stå fast med falsk legg i terminalen å lage kø
Når jeg snakker om å tukle med bankkortet så mener jeg å gjøre det ordentlig til en viss grad. Ikke drive å tulle med å skrape tall.

Tenkte kanskje at det var en mulighet for å redigere baksiden i photoshop og eventuelt printe ut på noe brukbart å lime det på + sånn gjennomsiktig teip på halve kortet for å få den glansen.

Hvis jeg får til det så tviler jeg på at h*n i kassa på kiwi reagerer noe særlig. Ellers gidder jeg ikke med mindre det ser ordentlig ut
Sist endret av Turrist; 16. oktober 2011 kl. 23:40.
▼ ... noen uker senere ... ▼
leste ikke gjennom alle svarene så sorry hvis noe allerede har sagt dette, hvis du er 1996? så kan du bruke passer og skrape vekk streken i midten og fylle ut resten til en null, vis du ikke er født i 96 kan du ta en bit med teip (dette er tidskrevende) over et av tallene du skal bytte ut med f.eks. 1995 skal byttes til 1990, så finner du en null på kortet legger teipen over så forsiktig lager du en layout av nullen, tar av teipen og setter den nøyakti over 5-tallet og fyller ut nullen, alt som ikke passer inn skraper du vekk, hvis det blir klussete kan du skrape rubdt omkring på kortet så det ser gammelt ut

og ja btw, som de sa, du bør si at du mistet bankkortet så du kan få et nytt, som ikke er fake, og skjule det fake til du skal bruke det, blir du tatt får du 2500kr i bot og prikk, hvis du er over 15 og barnevernet blir kontaktet, men jeg vet om en butikk som driver ulovlig, og der er det ganske trygt å bruke, tilkaller hun politiet sitter hun også i klisteret! og ikke alle tilkaller politiet hvis de buster deg og vet ikke, men det jeg tror er hvis du gjør det i sverige og du har norsk id, tror jeg ikke de gidder bryet, prøv på unge (ofte nye), eldre bekjente, eller bare gamle personer som kanskje har litt medfølelse
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Dr.Landau Vis innlegg
Litt google på fake id uk vil nok gi deg bedre svar.
Om det er leg du er ute etter. Norske leg tilgjengelige derute i det store utland
Vis hele sitatet...

Hei!

Vet du hvor kan få tak i falskt Norsk førerekort eller har det neo hensikt?

Berad
Sitat av Berad Vis innlegg
Hei!

Vet du hvor kan få tak i falskt Norsk førerekort eller har det neo hensikt?

Berad
Vis hele sitatet...
Skal du ha et førekort for å kjøre bil er det en dum ide. Er det noen som sjekker er det politiet, og de er litt flinkere til å se kopier enn dama i kassa på kiwi. I tillegg blir det ganske mye større konsekvenser av det.

Skal du bare ha en falsk ID er visst dette den beste siden om dagen (i følge en blogg jeg fant);
http://www.fakeidcenter.com/
Dette funker perfekt!

Gjorde dette selv da vi var mindre.

1.Scan in kortet, rediger dato i paint, photoshop e.l
2.print på fotopapir og kjør kortet gjennom en lamineringsmaskin.
3.Klipp endene på lamineringen og "lim" igjen med gjennomsiktig neglelakk.

Kortet vil da se veldig ekte ut.

Ha gjerne kortet i en plastlommen i lommeboka. Da er det enda vanskeligere å bli busta.
Du kan også slite litt på lamineringen slik at det ser brukt ut.
Sist endret av shiiit; 21. november 2011 kl. 14:18.