Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3166
Lurer på om det er noen her som har erfaring med og stjele biler.
Det jeg behøver er en fremgangs måte på og tjuvkoble en Volvo 740 så at man kan få ut penger på forsikringen.
Kanskje du kan få bruk for denne:

http://www.insider-info.com/How-To/Autos/Hot-Wire.html

Jeg har forøvrig aldri prøvd det selv.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Kan man ikke bare få opp døra, knekke av rattlåsen, tjuvkoble den, kjøre den ut i et skogholt, tenne på, skaffe seg snasent alibi og så cashe inn?
er den gammel nok funker det da med en skrutrekker type liten som man slår hardt nok inn i låsen?
Står hvordan du åpner bilen om alarm, starter den og div...

http://www.angelfire.com/realm2/carb...g/opening.html
Dan
Pirat
Dan's Avatar
Trådstarter
ana & |nos: takker, skal gi denne videre til han som behøver den.

afen: åpne døren og knekke rattlåsen er ikke noe problem. det er og starte den og kjøre den bort som er problemet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg er såå jævli hypp på å tyvkoble en bil og kjøre den til biter i skogen, jeg tar jobben! Men først må jeg lære å tyvkoble..
er vel heller skrutrekker type flat stor enn flat liten... så stor at du bare akkurat får den inn i låsen, husk på at du faktisk skal kunne vri låsen rundt som du ville ha gjort med en nøkkel, dette går heller dårlig med en for liten skrutrekker.
Det som fungerer like bra hver gang på eldre biler er å bruke ett skrujern direkte på startmotoren. De som har hatt litt elektro vet hva ett relé er. De fleste eldre "usikre" startmotorene har bare ett relé som slår inn hovedkontakten som gir strøm til selve motoren. Kortslutter man dermed relét slår startmotoren seg inn og motoren starter. Men det er ett HELVETES gnistfåk av dette. Anbefaler det lengste skrujernet i skuffen med et meget tykt gummihåndtak. Gummihansker gir også litt beskyttelse. Pass også på at du ikke er borti karosseriet.
JørnZorg: det er lett! på de fleste gamle biler er det bare og rive\klippe av ledningene til "den vri om nøkkeltingen". Pleier og være En tykk rød ledning, en mindre rød ledning, en ganske så stor svart ledning, og noen til.. du tar da 2 ledninger, fester ledningene til hverandre på ÈN side, sånn at "en ledning gir 2 ledninger", så putter du den ene siden på den store røde ledningen, så tar du 2ender siden og putter èn av dem ned i den svarte, og den andre på den lille røde.. vips, VROOOM..! (funker ihvertfall på Kadett og Jetta) sikkert mange andre og "håper du får til"
Du får kjøpt dirkesett på alle låssmed messer i landet. Har et på jobben som koster 17 flis. kan åpne det meste.
Fantastisk! Gleder meg allerede... DanBanan, nå er det bare så si hvor den står, så vips er bilen vekk for godt. Tenkte meg nemlig en tur nordover, aldri vært der.. Greit jeg tar en tur til narvik eller? Så sprenger jeg den der oppe? Jeeeee
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Koble ledninger med samme farge mot hverandre, så starter kjærra. Er det DEFA Patriotalarm på den, koble pin 2 og 4 på hovedkontakten sammen, for og disable den.

Event kan dere bruke nøkkel, kjøre den i ett tre (eller noe lignende) og sabotere tenningslåsen i ettertid.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
noe en kammerat av meg gjorde på båten sin etter å ha mistet nøkkelen var å stappen en skrutrekker i den lås greia, det funka fett