Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1508
hei. Jeg putta i meg 7 stilnoct og det ble stilt spørsmål på om jeg hadde tatt noe. Er innlagt. De misstenker vel mest rusmidler . Jeg må ta en urintest. Vil det slå ut. Og vil det da vise mengde? vet ikkje om det blir vanlig tisse prøve eller utvidet. Er det dyrt med utvidet? og hvor lang tid bruker den?
Er ikke fagmann på området. Men vil tro at det slår ut ja. På begge prøvene...
Stilnoct (zolpidem) kan hvert fall spores i urin opp til 60 timer etter inntak. Det er også litt doseavhengig, om du tar en lav dose kan du være heldig slik at hele prosessen går noe fortere og det kan bli vanskelig å finne pålitelige mengder ved testing. Men med 7 stk (70mg) vil de nok kunne finne det i minst 3 dager etterpå. Om de bestemer seg for å ta en hårprøve av deg sliter du, stoffet kan forbli synelig i flere måneder i hårfiber.

Du sliter vel uansett siden du er innlagt, der tar de prøver av deg rett som det er og akkurat når det passer dem. Du får prøve å drøye så lenge som mulig og si at du ikke får til. Men dette svaret kom kanskje litt for seint.

Tror du kan finne mer info/kilde her: http://www.fsijournal.org/
Sist endret av Totskalle; 23. september 2010 kl. 09:57.
takk for svar . Jeg fikk prøven i går men klarte drøye den til i dag, lata som om jeg glemte det på første toalettbesøket i dag. Hjelper vel litt på det også? jeg får stilnoct hver kveld, så vises vil det (jeg hadde ikke tatt siden søndag før i går kveld ). Det er jo bra. Det jeg var redd for mest var at de oppdaga mengden
. Takk for svar. Har levert nå og ikke hørt noe.