Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3948
usertitle import
bleh's Avatar
Jeg fikk nettopp det som skulle være Alopam, men ved nærmere ettersyn (glad jeg ikke betalte for dette..) så har de ingen merking.

De er hvit, ca samme størrelse som 2mg Rivotriler og har en "dyp og åpen" delestrek. Se vedlagt bilde.

Er det noen som av erfaring kan si om de har vært borti umerkede Alopam (Oksazepam) før? Evt. hvilken mg kan dette være?

Vet at ingen her er kvalifisert helsepersonell osv, lurer bare på om noen har vært borti samme produkt.
dette er ikke Alopam! Aldri sett disse pillene før, men vet hvordan Alopam ser ut..
(som forresten nå er gått ut av produksjon pr. Sept 2010)

dette er ikke Alopam! Aldri sett disse pillene før, men vet hvordan Alopam ser ut..
(som forresten nå er gått ut av produksjon pr. Sept 2010)

De ligner helt på Apodorm, men mangler merkingen til Apodorm!

Jeg søkte på preparat identifisering på Felleskatalogen.no, men eneste som ligner der er Sotacor eller Kodein piller.
På utenlanssøk ligner de helt på aøt fra blodtrykksmedisin til allergi tabl, jeg ville ikke spist de der ..!

Alopam er det iallefall (!) ikke ..

Gudd løkk.
usertitle import
bleh's Avatar
Trådstarter
Vel, etter nærmere undersøkelser og et par telefoner virker det som om du har riktig ihht Apodorm..

Vil bare understreke at dette er en 100% fiktiv tråd og jeg innehar selvfølgelig ikke narkotiske stoffer.

(ps; they wøørk)
hvis det der ER Apodorm, så mangler de iallefall merkingen, så dvs fake piller....!!
Tenker at det fint kan være Alopam, men da som mercen sier, så er de nok ikke akkurat presset sammen hos Actavis.