Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2347
Fant disse pillene liggende i en liten klipspose på gaten her om dagen.
Den ene var knekt, så veit ikke om det står noe på den, den hvite med en B på har delestrek og er en del tykkere enn en paracet, og den hvite og gule står det TDC på. Den siste kapselen har ingen logo på eller noe slikt.
Hva kan de være?
Kapselen til venstre på bildet kan se ut som en Creon (pancreatin). Ellers tror jeg ikke noen av dem er apotekvare fra Norge hvert fall.
Kapsler er aldri noe man tar hvis man ikke er hundre prosent sikker på innholdet, så lever dem eller kast de. Kan inneholde alt, selv om noen kan identifisere dem så kan de være åpnet og tullet med. Begge tablettene fins ikke i norske register noen av dem. Har sett den hvite før, men husker ikke hva det er.
Hvordan vet du at kapslene ikke finnes i Norge? Den ene kapselen er ikke merket, så med mindre du har sett alle piller som finnes på det norske markedet forstår jeg ikke hvordan du kan være så sikker i din sak.

Jeg tror det er en større sannsynlighet for at de faktisk er å finne på det norske markedet, og at de kapslene bare er noe blodfortynnende el.
Jeg sa at jeg antar at kapselene ikke er norske legemidler, ikke at det er sånn. Med grunnlag i at nesten alle kapseler her i landet blir merket. Tablettene sa jeg, altså den grønne og den hvite er nom ikke norske.

Om jeg skal gjette på den til høyre vil jeg si Tetralysal (lymecyclin /-tetracyclin. Har aldri sett noe med merket TDC, ikke er det et firma heller (i følge google).
Ta bilde av en og en, last opp og søk med Tineye. Selv har jeg ikke snøring på de der, men synes den kapselen med masse farger i så artig ut. Hadde seff aldri "prøvesmakt" de
Sitat av pidget Vis innlegg
Ta bilde av en og en, last opp og søk med Tineye. Selv har jeg ikke snøring på de der, men synes den kapselen med masse farger i så artig ut. Hadde seff aldri "prøvesmakt" de
Vis hele sitatet...
Det kommer ikke til å funke. Tineye søker på informasjonen i bildet, ikke innholdet. Liten sjans for at det er bilder som er helt like.

Du kan jo prøve dette.
Har aldri sett noe med merket TDC, ikke er det et firma heller (i følge google).
Vis hele sitatet...
Jo, det er firma som lager bl.a. maskiner for produsering av piller.
http://www.technicaldevelopment.com/

Men det kan også hende at TDC står for time-delayed capsule.
Sist endret av Kråkelefse; 14. september 2010 kl. 10:29.
Det kan hende at det er maskinlogo. Men tviler på at det står for time delayed capsule, siden det er en sånn ring rundt "TDC". Som gjør at det ser mer ut som en logo. Og jeg ser ikke helt hvordan en todelt kapsel kan ha depot effekt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tror den grønne er nozinan tipper jeg.
Ganske sikker på at en av kapslene er antibiotika av noe slag, veninne av meg har den ene kapselen med alle fargene inni den andre ser kjent ut og.
Er ikke helt sikker
Ja nozinan kanskje. Eller Rohypnol(Flunitrazepam) 1mg, eventuelt en 542(grønne hyppere gate lagd[flunitrazepam]).

http://authenticsteroids.com/imgp/Rohypnol-1mg30tabs.jpg

Ellers kan kapslene minne om phenethylamine, alla 2C-B, 2C-E, 2C-I, Bromo-DragonFLY. Ikke spis dem hehe.

Men de ser for proffesjonelle ut til at du bør gå go for det.
Bromo-dragonfly i så stor kapsel? Er ikke det litt overkill?
Tror man at Ez-kit kan funke på kapslene kanskje?