Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1030
Hei!
Jeg, som er mannen til Bønnespire, hadde et forbruk på 25-30 1mg i døgnet i en periode på 3-4 år. Dette pga fri tilgang. Dette stoppet pga spaning og påfølgende arrestasjon. Alle mine tidligere forsøk på å stoppe opp, ble endelige ved denne hendelse. Min forundring er at jeg ikke fikk noe abstinenser, heller et lys i en ellers mørk tunnel. Et lite tankekors når det gjelder myndighetenes vurdering om å tillate legal heroin. Andre som har noen tanker om dette?
Du skal ikke se bort ifra at kroppen din rett og slett hadde fått nok. Og at friskheten uten flunitrazepam overstyrte abstinensene. Men du skal ikke se bort ifra at du kan oppleve ettervirkninger om litt itd, i form av panikkanfall, insomni osv. Ellers har jeg ikke hørt om et slikt tilfelle før, men vi er alle forskjellige som enkelte her på nFF liker å bruke som argument