Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1293
Fikk tak i noe som skulle være kryssere (2 mg rohypnol). Alt stemte med ring rundt 2-tallet, navnet Roche og størrelse. Men jeg synes at de var litt mer "melete" på overflaten enn de "gamle" 1 mg som jeg var vant til. De virket elendig, skulle tro at d var 0,2 mg flunipam i dem. Dette var jo ren bøff, og jeg lurer på hvordan jeg kan skille dem fra ekte 2 mg en annen gang? Noen erfaringer?
Hvis de var melete kan det tyde på dårlig oppbevaring, for eksempel at pillene har blitt eskpnert for fukt (hvis ikke direkte kontakt med vann). Det kan også tyde på at de er gamle, hvor gamle er vanskelig å si. Dette er noen faktorer som kan minimere virkningen. Selv om de skal være rimelig gamle da.

Det kan jo også være ren buff, fra noen som er veldig flinke til å lage kopier av piller. Ikke kjøp melete/gromsete piller. De skal være glatte (filmdrasjert).